Страница 1 от 1

проблем със съединител

Публикувано: 25 яну 2009, 13:51
от m_c_mihaylov
Здравейте имам следния проблем със съединителя;
до скоро имах проблем с включване на втора скорост, докато колата е студена. След това съединителя започна да отделя понякога ниско, а понякога по-високо. Днес въобще отказа да включи на каквато и да е скорост, но след като напомпах няколко пъти на съединителя започна да включва перфектно. Колата е Форд Ескорт ТД 1,8, 90 коня - 94 година. Та въпроса ми е дали съединителя ми е за смяна защото ми казаха, че можело да са се прецакали някакви тампони или нещо подобно!

Re: проблем със съединител

Публикувано: 25 яну 2009, 14:05
от HACKO
Проблема е по-вероятно със привода на съединителя а не със самия него. Въпроса е коя година е колата и по-точно със механичен или с хидравличен привод е съединителя. Ако е със механичен, най-вероятна причина е механизма за саморегулиране на педала(трешчотката), евтин вариант кофти смяна. Ако е с хидравличен привод (на което ме навежда че като напомпиш включва), вероятните причини са въздух в системата (елементарно и евтино), проблем в помпата ( скъпо но не толкова трудно) и накрая лагер-помпа (много скъпо и трудно, сваля се ск.кутия).

Re: проблем със съединител

Публикувано: 25 яну 2009, 14:09
от m_c_mihaylov
Има ли някакъв вариант аз сам да разбера кое от всичките тия неща е или трябва да я закарам в сервиз. Имам чувството, че ако я закарам в сервиз ще ми кажат смяна на съединител дори нищо да му няма!

Re: проблем със съединител

Публикувано: 25 яну 2009, 15:05
от HACKO
Не е невъзможно, но се изискват известни познания и опит. Не мога да твърдя, че изказаната хипотеза е 100%, все пак физическия контакт дава по-точна представа а и като се свали ск.кутия може да се установи, че все пак съединителя е за смяна. Просто преди да се свали кутията трябва да се отхвърлят възможните проблеми които се решават отвън.

Re: проблем със съединител

Публикувано: 25 яну 2009, 15:17
от m_c_mihaylov
Все пак благодаря за помощта!