форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ba4o
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 яну 2009, 17:10
Модел на автомобила: ford eskort Ghia 1.8D 93
Status: Извън линия

форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Мнение от ba4o » 30 яну 2009, 18:50

колата работи неравномерно, при високи обороти след отнемане на газта гасне.Възможно ли е запушване на горивния филтър или запушване на сондата.
Колеги може би не поясних добре проблема със форда.Преди месец подмених ГНП от друг форд същият модел и двигател.
Колата работеше много добре но катастрофира , разби предницата и от нея вземах помпата.Проверих я на стенд и след това я монтирахме,използвах възможността да подменя горивния филтър и клапаните към него за подкачване на гориво.
След запалване работи с прекъсване.Провирих дюзите и компресията (около 22-25).В момента пали нормално и при минусови температури но няма мощност.При максимална газ наема постепенно и не се усеща двигателят да увеличи мощността си.Случи се и друго при движение на трета с макси мална газ при отнемане на газта двигателят угасва.
Мисля че може да има запушване по горивопровода ,филтъра или сондата, защото при изфорсиране на място оборотите се вдигат до около 4500 при моксимално натискане на газта и не се вижда от ауспуха да излиза пушек.В първите десетина минути след запалване колата би трябвало да припушва докато подгрее.
Ако някой колега е имал подобни проблеми маля за съвет, защото в сервиз като чуят за форд започват с недомлъвки да те насочват към круг който е бил по добър майстор.
ПРИЕМАМ ПРЕДЛОЖЕНИЯ И СЪВЕТИ !!!!!!

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Мнение от slavi6565 » 01 фев 2009, 01:25

колега зацепването на ангренажниа ремак точноли е на белези

ba4o
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 яну 2009, 17:10
Модел на автомобила: ford eskort Ghia 1.8D 93
Status: Извън линия

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Мнение от ba4o » 01 фев 2009, 11:12

Помпата я монтираха в сервиз и би трябвало да е на белезите.Малко не съм наясно с центровката на дизел.

Потребителски аватар
slavi6565
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 дек 2007, 21:15
Модел на автомобила: eskord 1.6 16V
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Мнение от slavi6565 » 01 фев 2009, 18:53

А когато я взе от сервиза работеше ли добре ако е работела може и да е от запушване ако ли не я закараи да ти я видат то и самата помпа може да и се даде малко предварение или закаснение

ba4o
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 30 яну 2009, 17:10
Модел на автомобила: ford eskort Ghia 1.8D 93
Status: Извън линия

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Мнение от ba4o » 01 фев 2009, 19:27

Когато вземах помпата двигателят работеше нормално,беше намачкана предницата вляво .Проверих номерата на моята помпа и на тази която взех, бяха съвместими и двигателите бяха М-3.Може ли да има разлика че моят форд е хечбек а другият комби.Според мене комбито е по - тежко и моят форд би трябвало да има достатъчно мощност.Имам съмнения че не достига достатъчно гориво към помпата,защото със старата при студен и топъл двигател след запалване излизаше черен пушек а в момента и в двата случая не се забелязва изгорелите газове да променят цвета си (на цвят са синкаво - сиви )

Потребителски аватар
spartak_75
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Мнение от spartak_75 » 01 фев 2009, 21:15

Колега, здравей и от мен!
При положение, че ти изкарва синкаво сив пушек, мисля, че има дадено закъснение на помпата, вследствие на което няма достатъчно сгъстяване за пълното изгаряне на горивото в цилиндъра. Всеки може в сервиза да ти зацепи ангренажа, но не всеки може да ти догоди центровката, а тя се настройва, след тестване на колата и оттам се разбира с колко точно да се даде предварение или закъснение. Работата е прецизна и става въпрос за милиметри. Смятам, че проблемът ти е този, т.е. незначителен, но си трябва да отидеш на ДИЗЕЛДЖИЯ, и да не се доверяваш на самонадеяните 20-ина годишни келеши които се надуват в 80% от севизите, да не стане по-голяма беля!
Хайде засега от мен успех и със здраве!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта