Страница 1 от 1

сегменти или какво

Публикувано: 04 яну 2006, 16:03
от batdin
Здравейте и за много години,
Гледам колата ми гори около 100-150 гр/1000 км и освен това като изкарам пръчката за маслото от картера излиза малко пушек.Иначе си работи ОК,само е малко по-тромава от нова кола,ама сигурно е нормално :)
Това от сегменти ли е?
Може ли да се сменят само сегментите,без да има други ексцесии или като я отварят,поне да й сменят повечето слаби звена,като верига,лагери и прочие.
Просто не знам кое колко може да струва.
А компресия не съм мерил,ама като гледам как пуши,едва ли ще е в нормите.

Публикувано: 06 яну 2006, 15:41
от S>G>Bankov
пипнех ли двигателя ще смениш сигменто по три бр на цлинд.гарнитури и семеринги ВСИЧКИ маслоотражатели а ако не херметизираш клапаните може пак да го разгледаш от вътре +масла ,филтри ремаци ,това в случаи че ти ще го правиш.Ав сервиз за 500лв даже няма после да се налага да се миеш
погледни отдушника на картера тои влиза въздушния филт.може да е задръстен а ако пуше с черен дим 99%са сегменти,смъкни една свещ и погледни в саита на клуба там имаше нагледден пример.
но,много вероятно е само да са заминали маслоотражателните гумички на клапаните те имат срок на годност три год.или 40-50хил км. :wink:
цена 2.5-3лв бр. ще ти трябват 8бр предполагам

Публикувано: 06 яну 2006, 17:53
от batdin
Е,на мен много ми се иска да са гумички,ама ако беше от тях,нали щеше да духа през капачката горе на капака на двигателя,а не и през щеката за маслото?Или греша нещо?
А пътя от капачката към възд.филтър редовно го почиствам,защото лятото се запушва с черен налеп,а сега-с майонеза,ама не "Калиакра" ;)
Освен това маслото като че много бързо почерня.
На празен ход от ауспуха излиза само каквото трябва,но като дам газ,има бая сажди.
Скоро сменях свещите и бяха в идеалния възможен цвят.Само дето бяха захабени,но иначе не показаха омасляване или проблеми с горенето.Странна работа.

Публикувано: 07 яну 2006, 00:30
от S>G>Bankov
маюнезаата е вода в маслото вероятно кондез от грдско каране се получава тои нее страшен но пушека говри за маслени сегменти но говоря на теория сега може маслото да е неподходящо много гъсто , виж да не се е пресякло мисля че трябва да караш с синтетика и 5/30 но не съм сигурен провери

Публикувано: 07 яну 2006, 19:26
от batdin
Да,от майонезата не се притеснявам кой знае колко,а маслото (слава богу) не е пресечено (засега).
А ако ми гори масло, когато съм с 10W40,няма ли да гори по-малко с 15W40 (теоретично погледнато)?
Няма ли да се "уплътни" по-добре двигателя с гъсто масло?

Публикувано: 07 яну 2006, 20:27
от NIKJAMa
Теоретично 10W40 i 15W40 са с еднакъв вискозитет когато колата е в работна температура а само като е студена първото е по-рядко, но пък тогава е по гъсто отколкого когато е загряла. Та откъде ще дойде по-доброто уплътняване?
Иначе по темата разхода ти на масло е още прекалено малък за да правиш ремонти.

Публикувано: 07 яну 2006, 23:04
от batdin
Ако литър и половина на 10000км е малък разход за ремонт,при какъв разход тогава да предприема действия?
А повишените газове от картера не са ли обезпокоителни?

Публикувано: 08 яну 2006, 13:46
от ewgeny
Ами малко са обезпокоителни, щтото деистават като противо налягане на буталата, и се губи мощност, по-висок разход и т.н. Погрижи се за проблема