Проблем със запалването
Публикувано: 08 фев 2009, 22:38
Здравейте колеги, имам мн странен проблем, който все още не мога да разбера от какво точно идва. За да стане по-ясно какъв е точно, ще разкажа как и какво стана.
Та прибрах се след нова година от път в снега. Оставих колата както обикновенно на паркинга на блока. Разликата беше, че беше качена на тротоара и наклонена. След около седмица щях пак да пътувам, но не я бях палил до тогава. Завъртях аз...не запали. Помислих си, че е от студа. Заредих акумулатора, монтирах го и пак пробвах. Един път, два,три, но не! Викам си какво и стана на тая кола?!?! Много пъти пробвах, точно както си трябва след като не е палена, но не и не - пак падна акумулатора. Зареден отново, пак го монтирах и пак не запали. Извиках мой познат да ме дръпне с въже...викам си може пък така да стане. Ами стана! След около 150-200 метра дърпане на 2 скорост запали. После карах няколко дена поред. Оставих я пак, само че тоя път ден и половина, и пак същата работа. Пак ми помогна приятел с въжето! Този път обаче, ме дърпа около 500 метра за да запали едва-едва. Понеже нямаше много бензин, викам си да заредя да не остава без бензин. Отидох на OMV, спрях я. Заредих си аз и като реших да си ходя завъртам да запаля и пак няма никой. Беше угасена не повече от 3-4 минути. Пак на скорост я запалих... Сега преди ден-два запали сама, после пак, и тая сутрин не искаше.
Мисля си дали не и прави проблем влагата, защото днес сутринта беше валяло? Мои познати си мислят няколко неща: 1. да е избила бобината и да прави проблем при влага. 2. Да има проблем с делкото. Да не би да се е износило нещо и за това да пали когато си поиска? 3. Чукче и наковалня, или кабели.
Поздрави
Та прибрах се след нова година от път в снега. Оставих колата както обикновенно на паркинга на блока. Разликата беше, че беше качена на тротоара и наклонена. След около седмица щях пак да пътувам, но не я бях палил до тогава. Завъртях аз...не запали. Помислих си, че е от студа. Заредих акумулатора, монтирах го и пак пробвах. Един път, два,три, но не! Викам си какво и стана на тая кола?!?! Много пъти пробвах, точно както си трябва след като не е палена, но не и не - пак падна акумулатора. Зареден отново, пак го монтирах и пак не запали. Извиках мой познат да ме дръпне с въже...викам си може пък така да стане. Ами стана! След около 150-200 метра дърпане на 2 скорост запали. После карах няколко дена поред. Оставих я пак, само че тоя път ден и половина, и пак същата работа. Пак ми помогна приятел с въжето! Този път обаче, ме дърпа около 500 метра за да запали едва-едва. Понеже нямаше много бензин, викам си да заредя да не остава без бензин. Отидох на OMV, спрях я. Заредих си аз и като реших да си ходя завъртам да запаля и пак няма никой. Беше угасена не повече от 3-4 минути. Пак на скорост я запалих... Сега преди ден-два запали сама, после пак, и тая сутрин не искаше.
Мисля си дали не и прави проблем влагата, защото днес сутринта беше валяло? Мои познати си мислят няколко неща: 1. да е избила бобината и да прави проблем при влага. 2. Да има проблем с делкото. Да не би да се е износило нещо и за това да пали когато си поиска? 3. Чукче и наковалня, или кабели.
Поздрави