Страница 1 от 1

Mондео ПОМОЩ!!

Публикувано: 24 фев 2009, 22:05
от blondi
Купих си Мондео TDCI 2.0 карах го 1г. без проблеми. Преди 1 седмица жълтата лампа за подгряване на свещите започна да мига, колата започна да губи мощност заработи на 3 цилиндъра. Смениха 4-те свещи за подгряване. Сутрин нямам проблем - пали, но продължава да работи на 3 цилиндъра и пуши бял дим от аспуха. Какво става? Моля помогнете - страхувам се да не ме лъжат защото съм жена (това е първата ми кола и не разбирам много – да не кажа въобще!) Предварително БЛАГОДАРЯ!! :D

Re: Mондео ПОМОЩ!!

Публикувано: 25 фев 2009, 10:56
от noface
Привет колежке,не се притеснявай те много и от майсторите не разбират :D: Няма да стане със щракане по клавиатурата,има сервиз за дизели на околовръстното между Симеоново и Драгалевци-супер дизел май беше. Не взимат евтино,но разбират.

Re: Mондео ПОМОЩ!!

Публикувано: 12 мар 2009, 19:48
от divxstore
Аз вече го имах този проблем - софтуерен проблем на 3-та дюза. В Мото Пфое ми я препрограмираха и стана за около 10 000км, после пак я препрограмираха и вече 15 000 км няма проблем. Но е възможно и някоя дюза да ти е заминала така, че отивай в Мото Пфое поне да диагностицират проблема..

Re: Mондео ПОМОЩ!!

Публикувано: 22 мар 2009, 18:14
от Tsonyo
Здравей колежке. Аз също карам Мондео но 1.8 TDI 1999г виж дали не е "анвансатора" това се намира на помпата отпред или още му викат "електро магнитен клапан". Този клапан ми обясниха че влияе на оборотите подаването на гориво и равномерната работа на двигателя.Но така или иначе трябва да идеш на диагностика на двигателя дано само не те прецакат с сладки приказки. Успех!!!!!!!!!! _friends_ _friends_ _friends_

Re: Mондео ПОМОЩ!!

Публикувано: 26 мар 2009, 14:05
от dany85
При това мондео двигателя и помпата са различни! От темите за фокусите се вижда, че има някъв проблем с педала на газта - дефектират някви датчици. Прегледай там, може проблема да е сходен.

Re: Mондео ПОМОЩ!!

Публикувано: 26 мар 2009, 18:00
от mrdds
Tsonyo написа:Здравей колежке. Аз също карам Мондео но 1.8 TDI 1999г виж дали не е "анвансатора" това се намира на помпата отпред или още му викат "електро магнитен клапан". Този клапан ми обясниха че влияе на оборотите подаването на гориво и равномерната работа на двигателя.Но така или иначе трябва да идеш на диагностика на двигателя дано само не те прецакат с сладки приказки. Успех!!!!!!!!!! _friends_ _friends_ _friends_
Ти май си представяш blondi в работен гащеризон със запретнати ръкави и разпорено деколте,оцапано с масло как си "поглежда" авансатора....

*00930* *00926*

Що ли нещо напоследък много проблеми чета с тези TDCI-та....
Blondi,бегай в мото пфое най добре,защото тези проблеми се отразяват скъпо ако ходиш по пишман майстори.Аз така си карах половин година на 3 цилиндъра заради прекъсващ кабел,накрая в мото пфое откриха тъпия кабел ,че прекъсва,а в 2 други сервиза чистиха дебитомери,сменяха свещи,съмняваха се за ламбди и какво ли не.И всеки път проверяваха кабелите и все бяха здрави.

Тука във форума няма да ти оправим проблема,а и да ти дадем някаква насока сама няма как да си го направиш,още повече,че като идеш в сервиз и им кажеш "съмнявам се ,че е авансатора щото един колега от форума ми каза така" ще ти кажат да си закараш колата при колегата от форума да ти я оправи...
Нищо лично към колегите.
С най добри пожелания!