Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 04 ное 2007, 13:53
- Модел на автомобила: Форд Проб 96
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
значи проблема ми е следния-взех мондеото със скъсан ангренажен ремък.майстор ми смени всички и запали.след това ми почнаха мъките-палеше трудно,дори и на топъл мотор.направи ми впечатление че пуши син дим,дори когато е загрял двигателя,прекъсваше и дори гаснеше.закарах го при друг майстор-оправи ми центровката,но пушенето си остана.та този майстор беше свалил ремъка на динамото и колата черпеше ток единствено от акумулатора-тогава ми направи впечатление,че мотора работи стабилно и без грам пушек.когато му закачихме ремъка-пак започна да работи нестабилно и да пуши синьо и да мирише на неизгоряла нафта.свалихме ремъка.пак запалихме колата и моторът заработи перфектно.подадохме на акумулатора ток със зарядно устройство и ефекта беше като с динамото.та въпросът ми е следния-възможно ли е компютърът на колата да е сдал багажа и да отчита грешки и да влиза в авариен режим на работа при подаване на заряд към акумулатора.според майстора-именно компютърът е дефектирал.мерси предварително на всички отзовали се.побелях с това мондео
- maistorabg
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
А колко зарежда генератора.
Демферна шайба по КВ,да сте гледали.
Демферна шайба по КВ,да сте гледали.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 04 ное 2007, 13:53
- Модел на автомобила: Форд Проб 96
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
зарежда на 13 волта.незнам-направо побелях с тази кола.днес свалихме генератора и утре ще го нося да го проверят дали е добре.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
Напрежението при зареждане трябва да е около 13.8-14.4 V, при запален двигател и вкл. фарове.
Ако при включване на фаровете (къси и дълги) при запален двигател напрежението спада с по-вече от 0.2-0.3V, значи имаш проблем.
Може да е генератора, може да е някой от кабелите, букси, клеми или някоя от масите.
Компютъра е последната възможна причина, ако всичко друго е в ред (а и както го описваш проблема, едва ли е от него). Те всички майстори като не им е ясен проблема обвиняват компютъра.
Ако при включване на фаровете (къси и дълги) при запален двигател напрежението спада с по-вече от 0.2-0.3V, значи имаш проблем.
Може да е генератора, може да е някой от кабелите, букси, клеми или някоя от масите.
Компютъра е последната възможна причина, ако всичко друго е в ред (а и както го описваш проблема, едва ли е от него). Те всички майстори като не им е ясен проблема обвиняват компютъра.
-
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
Не се заблуждавай че е компа. Докато не докараш черен пушек и да премахнеш миризмата на неизгорала нафта ще е така!Търси точната центровка.Иначе нищо няма да стане. Колкото до генератора тои е с електронно реле и щом зарежда е 14.2 v. нито по-вече нито по-малко.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
напротив,когато купих моето мондео и му сложих чисто новия акумулатор за гаранцията трябваше да замерят зарядния ток.Излизаше 12,9 волта.Пратиха ме да си ремонтирам генератора.Развих гайката на плюсовата клема ма генератора и я завих пак.След 1 мин. на клемите на акумулатора имаше 14,4 волта.trolza написа: Колкото до генератора тои е с електронно реле и щом зарежда е 14.2 v. нито по-вече нито по-малко.

-
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
Това само потвърждава моите думи.Просто на извода на статора е имало лош контакт и не е прехвърляло напрежение.Но няма нищо общо с горенето на дизеловия мотор.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 апр 2010, 21:29
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
зависи кои ангренажен ремък си скъсал.лошо е ако е големия удря клапани.пушенето на неизгоряла нафта няма ништо обшто с токовете.трява да се проверат дали не изпускат клапаните и за всеки случаи разпределителния вал имал сам случаи на счупен.съшто така да се провери ангренажното колело на коляновия вал да не епревартяло (скъсало шпонка).при скъсан ремък се правят тези неща и ако всичко е океи се зацепват ремаците с (планката за р.вал и штифта за к.вал).успех дано имаш добър маистор не някои които само да та закърпи. 

- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
И на мен ми се струва нелогично от алтернатора да ти пуши.Просто няма никаква логика, но този мотор е малко по-различен от моя, а от тук идва и въпроса как се командва нафтовата ти помпа от компютър или с ремък?
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
Колега,според мен трябва да ти оправят центровката на помпата.Маани ти компа при твоя ДВГ не играе кой знае ква роля.Според мен проблема е някъде в помпата.Ако пък си оправил проблема драсни да знаем и ние....
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Мондео 1999г 1.8тди
Захранването на датчиците и електрониката има влияние върху работата на двигателя.
В случая без ремък работи добре, а с ремък - не. Трябва да се види кое се променя когато колата е с по-ниско напрежение. Може да е грешна центровка и когато нещо с еобърка, да се уцелва по-добър режим.
В случая без ремък работи добре, а с ремък - не. Трябва да се види кое се променя когато колата е с по-ниско напрежение. Може да е грешна центровка и когато нещо с еобърка, да се уцелва по-добър режим.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта