Проблем с двигателя
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 19 яну 2006, 22:03
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Проблем с двигателя
Сутрин около 20 секенди спашно чукане в двигателя,след това се оправя.Нормално ли е?
Форд Ескорт 1.8Д-обикновен дизел
Форд Ескорт 1.8Д-обикновен дизел
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моят работи твърдо пъвите 2-3 мин ама ритмично, чак да чука силно както съм чувал колеги с 20г. дизели няма.
Просто ти казвам как е моя да направиш сравнение
За мен твърдата работа е нормална особено при минус 5 сутринта! Ако после си работи нормално след като загрее значи всичко е ок(за мен)
Някой друг може да изкаже по различно мнение... ще чакаме:)
Просто ти казвам как е моя да направиш сравнение

За мен твърдата работа е нормална особено при минус 5 сутринта! Ако после си работи нормално след като загрее значи всичко е ок(за мен)
Някой друг може да изкаже по различно мнение... ще чакаме:)
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
И според мен е от нафтата. При мен има малко по-твърда работа отначало ( несъм обърнал внимание колко време), но аз правя и друг номер. На всеки 10 л. нафта сипвам по 100гр. масло. Пробвай да сипеш в резервоара и ти масло според количеството нафта в него и се увери сам в разликата.
Друг важен момент е гъстотата на маслото при по-студено време. Ако караш с минерално масло (15W40 или недай боже 20W40) повярвай ми то става като грес в студа и на маслената помпа и е доста трудно да го качи - мотора работи почти насухо и шума е ужасен. Ако караш с полу синтетика или синтетика (10W40 или 5W40) и има този шум в началото може да е признак за доста поизносени лагери на мотора - помпата трудно смогва да качи достатъчно масло навсякаде заради големите загуби по маслената магистрала.
Дано съм ти полезен
Друг важен момент е гъстотата на маслото при по-студено време. Ако караш с минерално масло (15W40 или недай боже 20W40) повярвай ми то става като грес в студа и на маслената помпа и е доста трудно да го качи - мотора работи почти насухо и шума е ужасен. Ако караш с полу синтетика или синтетика (10W40 или 5W40) и има този шум в началото може да е признак за доста поизносени лагери на мотора - помпата трудно смогва да качи достатъчно масло навсякаде заради големите загуби по маслената магистрала.
Дано съм ти полезен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта