Проблем с двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Rosen Vasilev
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 19 яну 2006, 22:03
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Проблем с двигателя

Мнение от Rosen Vasilev » 20 яну 2006, 15:21

Сутрин около 20 секенди спашно чукане в двигателя,след това се оправя.Нормално ли е?
Форд Ескорт 1.8Д-обикновен дизел

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 20 яну 2006, 16:27

Моят работи твърдо пъвите 2-3 мин ама ритмично, чак да чука силно както съм чувал колеги с 20г. дизели няма.
Просто ти казвам как е моя да направиш сравнение :wink:
За мен твърдата работа е нормална особено при минус 5 сутринта! Ако после си работи нормално след като загрее значи всичко е ок(за мен)
Някой друг може да изкаже по различно мнение... ще чакаме:)

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 20 яну 2006, 17:21

Служебният 1.8D и той е много шумен първите 15-12 сек. сутрин когато го паля... явно е нормално, но зависи какво разбираш ти под страшно чукане.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 20 яну 2006, 19:49

Щом пали няма проблем! А щом шуменето утихва, значи може да си спокоен. При мен шумът е различен, според това колко е кофти нафтата. Това е!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 22 яну 2006, 15:09

И според мен е от нафтата. При мен има малко по-твърда работа отначало ( несъм обърнал внимание колко време), но аз правя и друг номер. На всеки 10 л. нафта сипвам по 100гр. масло. Пробвай да сипеш в резервоара и ти масло според количеството нафта в него и се увери сам в разликата.
Друг важен момент е гъстотата на маслото при по-студено време. Ако караш с минерално масло (15W40 или недай боже 20W40) повярвай ми то става като грес в студа и на маслената помпа и е доста трудно да го качи - мотора работи почти насухо и шума е ужасен. Ако караш с полу синтетика или синтетика (10W40 или 5W40) и има този шум в началото може да е признак за доста поизносени лагери на мотора - помпата трудно смогва да качи достатъчно масло навсякаде заради големите загуби по маслената магистрала.

Дано съм ти полезен

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 25 яну 2006, 18:37

Колеги,форда 1.8д има система която дава допълнително предварение на запалването при първоначално пускане на мотора/обикновено сутрин/.За това се чува по остра работа.
Ако продължава остротата на работа и в последствие трябва да се провери центровката!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта