Страница 1 от 1
Проблем с двигателя
Публикувано: 20 яну 2006, 15:21
от Rosen Vasilev
Сутрин около 20 секенди спашно чукане в двигателя,след това се оправя.Нормално ли е?
Форд Ескорт 1.8Д-обикновен дизел
Публикувано: 20 яну 2006, 16:27
от dgg_g
Моят работи твърдо пъвите 2-3 мин ама ритмично, чак да чука силно както съм чувал колеги с 20г. дизели няма.
Просто ти казвам как е моя да направиш сравнение

За мен твърдата работа е нормална особено при минус 5 сутринта! Ако после си работи нормално след като загрее значи всичко е ок(за мен)
Някой друг може да изкаже по различно мнение... ще чакаме:)
Публикувано: 20 яну 2006, 17:21
от disc
Служебният 1.8D и той е много шумен първите 15-12 сек. сутрин когато го паля... явно е нормално, но зависи какво разбираш ти под страшно чукане.
Публикувано: 20 яну 2006, 19:49
от divinity
Щом пали няма проблем! А щом шуменето утихва, значи може да си спокоен. При мен шумът е различен, според това колко е кофти нафтата. Това е!
Публикувано: 22 яну 2006, 15:09
от Jinxy
И според мен е от нафтата. При мен има малко по-твърда работа отначало ( несъм обърнал внимание колко време), но аз правя и друг номер. На всеки 10 л. нафта сипвам по 100гр. масло. Пробвай да сипеш в резервоара и ти масло според количеството нафта в него и се увери сам в разликата.
Друг важен момент е гъстотата на маслото при по-студено време. Ако караш с минерално масло (15W40 или недай боже 20W40) повярвай ми то става като грес в студа и на маслената помпа и е доста трудно да го качи - мотора работи почти насухо и шума е ужасен. Ако караш с полу синтетика или синтетика (10W40 или 5W40) и има този шум в началото може да е признак за доста поизносени лагери на мотора - помпата трудно смогва да качи достатъчно масло навсякаде заради големите загуби по маслената магистрала.
Дано съм ти полезен
Публикувано: 25 яну 2006, 18:37
от arabiata
Колеги,форда 1.8д има система която дава допълнително предварение на запалването при първоначално пускане на мотора/обикновено сутрин/.За това се чува по остра работа.
Ако продължава остротата на работа и в последствие трябва да се провери центровката!!