Палене на ДИЗЕЛ при -10 С
- 
				aaleks
- потребител 
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Палене на ДИЗЕЛ при -10 С
Днес към 15:00 - 15:30 /колата е там от 8:00/ сядам в автомобиля си и със съмочустиета на добър дизел подгрявам, завъртам и уш запали връщам ключа - нанай.
Така 3 пъти, ядосан въртя около 2 пъти по 5-7 сек. и ясно за състоянието ми.
 ясно за състоянието ми.
След 30-60 сек. като ми мина онова с червеното човече и огъня, подгрявам въртя и си запали, но с обороти около 500-750 и така около 2-4 мин. след това всичко си дойде на място. Дали нафтата бе замръснала или такъв ми е дизела, незнам - миналта година не съм видял такъв проблем. Зареждам само на Лукойл.
Чувам за бензин в нафтата, но по съм навит на газ да налея. Ако ми направи този номера и утре, а това е доста вероятно все пак нафтата си е същата и дизела също, ще и люсна А ТОВА МИ Е ВЪПРОСА - КОЛКА ГАЗ НА КОЛКО НАФТА?
			
									
									Така 3 пъти, ядосан въртя около 2 пъти по 5-7 сек. и
 ясно за състоянието ми.
 ясно за състоянието ми.След 30-60 сек. като ми мина онова с червеното човече и огъня, подгрявам въртя и си запали, но с обороти около 500-750 и така около 2-4 мин. след това всичко си дойде на място. Дали нафтата бе замръснала или такъв ми е дизела, незнам - миналта година не съм видял такъв проблем. Зареждам само на Лукойл.
Чувам за бензин в нафтата, но по съм навит на газ да налея. Ако ми направи този номера и утре, а това е доста вероятно все пак нафтата си е същата и дизела също, ще и люсна А ТОВА МИ Е ВЪПРОСА - КОЛКА ГАЗ НА КОЛКО НАФТА?
Небойте се роби Спартак е с вас!
						- cossy
- потребител 
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Абе ние от Варна констатирахме, че два ескорта 1.6 биндзин се назориха малко с паленето, градуси около -15, час 7:30... Бах мама му, а пред ОМВ-тата опашки за алпийския дизел   Няма ли алпийски бендзин?! За нас не мислят ли тия от ОМВ?!?! Та не само ти се зориш, аз съм с рядко масло и би трябвало да няма проблеми, ма се зори
 Няма ли алпийски бендзин?! За нас не мислят ли тия от ОМВ?!?! Та не само ти се зориш, аз съм с рядко масло и би трябвало да няма проблеми, ма се зори  Мъка, мъка...
 Мъка, мъка...
			
									
									 Няма ли алпийски бендзин?! За нас не мислят ли тия от ОМВ?!?! Та не само ти се зориш, аз съм с рядко масло и би трябвало да няма проблеми, ма се зори
 Няма ли алпийски бендзин?! За нас не мислят ли тия от ОМВ?!?! Та не само ти се зориш, аз съм с рядко масло и би трябвало да няма проблеми, ма се зори  Мъка, мъка...
 Мъка, мъка...
- 
				Mondeo18TDI96
- потребител 
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- 
				csteffanov
- потребител 
- Мнения: 18
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
- Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Трудно палене?/
Моя орион си пали без проблем, само дето централното ми така зверски замръзва че вчера влизах през багажника   а колата е седан.... Днес даже не се опитах просто си викнах такси, че като се ядосам ще взема да счупя я ключалка я брава и ще ми излезе доста по соленичко от колкото 2-та лева за такси!!
 а колата е седан.... Днес даже не се опитах просто си викнах такси, че като се ядосам ще взема да счупя я ключалка я брава и ще ми излезе доста по соленичко от колкото 2-та лева за такси!! 
Иначе сипвам на пълен резервоар 2-3 литра бензин 98 и карам със съвсем обикновен дизел без проблем, с газ не съм пробвал.
			
									
									
						 а колата е седан.... Днес даже не се опитах просто си викнах такси, че като се ядосам ще взема да счупя я ключалка я брава и ще ми излезе доста по соленичко от колкото 2-та лева за такси!!
 а колата е седан.... Днес даже не се опитах просто си викнах такси, че като се ядосам ще взема да счупя я ключалка я брава и ще ми излезе доста по соленичко от колкото 2-та лева за такси!! Иначе сипвам на пълен резервоар 2-3 литра бензин 98 и карам със съвсем обикновен дизел без проблем, с газ не съм пробвал.
- 
				Любо
- Администратор 
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Щом бензинките се мъчат ... вероятни причини:
- кофти бензин - много вероятно (поне в Сф);
- кофти акумулатор;
- кофти центровка на двигателя;
- ... добавяйте като се сетите
П.П. Към модераторите - може би трябва да има една тема за бензин и една за дизел с причини за трудно или невъзможно палене? Ако да - това моля да го преместите където му е мястото.
			
									
									
						- кофти бензин - много вероятно (поне в Сф);
- кофти акумулатор;
- кофти центровка на двигателя;
- ... добавяйте като се сетите
П.П. Към модераторите - може би трябва да има една тема за бензин и една за дизел с причини за трудно или невъзможно палене? Ако да - това моля да го преместите където му е мястото.
- 
				aaleks
- потребител 
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пак съм я спрял на същото място и довечера към 17:00 ще видя какво ще стане. Хареса ми идеята с другата нафта, ама ще отида до В.Т-во щото тук нямаме ОМV. Малко кофти, че имам към 30л. в резервоара и ще трябва още 30л. а това са бая парици ама ще инвестирам ако довечера не запали от раз-два.
			
									
									Небойте се роби Спартак е с вас!
						- divinity
- потребител 
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Няма смисъл да доливаш друга нафта! Щом тая е скапана, водата от нея ще се смеси с другата и нищо няма да стане! Най-добре сипи 1л газ на 15-20л нафта!
Това къде зареждаш НЯМА абсолютно никакво значение! Дали е Евро-, Алпийски- или какъвто там ти го рекламират няма значение! Освен за будалите, дето си мислят, че като го заредят и колата им дига 10 к.с.! Пробвал съм ги и съм тотално разочарован. Малко по-тиха била колата и по-икономична ! Е аз като сипя с 30ст. по-скъпа нафта каква икономия трябва да ми даде, за да съм на далавера
 ! Е аз като сипя с 30ст. по-скъпа нафта каква икономия трябва да ми даде, за да съм на далавера  
 
Днес сутринта в осем запалих перфектно с нафта от кварталните рейсаджий 
 
Айде успех!
			
									
									
						Това къде зареждаш НЯМА абсолютно никакво значение! Дали е Евро-, Алпийски- или какъвто там ти го рекламират няма значение! Освен за будалите, дето си мислят, че като го заредят и колата им дига 10 к.с.! Пробвал съм ги и съм тотално разочарован. Малко по-тиха била колата и по-икономична
 ! Е аз като сипя с 30ст. по-скъпа нафта каква икономия трябва да ми даде, за да съм на далавера
 ! Е аз като сипя с 30ст. по-скъпа нафта каква икономия трябва да ми даде, за да съм на далавера  
 Днес сутринта в осем запалих перфектно с нафта от кварталните рейсаджий
 
 Айде успех!
- форд мк2
- потребител 
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD; 
 Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
веднага ли ти запали ? колко пъти подгря ? развъртя ли малко преди да запали ?divinity написа:Няма смисъл да доливаш друга нафта! Щом тая е скапана, водата от нея ще се смеси с другата и нищо няма да стане! Най-добре сипи 1л газ на 15-20л нафта!
Това къде зареждаш НЯМА абсолютно никакво значение! Дали е Евро-, Алпийски- или какъвто там ти го рекламират няма значение! Освен за будалите, дето си мислят, че като го заредят и колата им дига 10 к.с.! Пробвал съм ги и съм тотално разочарован. Малко по-тиха била колата и по-икономична! Е аз като сипя с 30ст. по-скъпа нафта каква икономия трябва да ми даде, за да съм на далавера

Днес сутринта в осем запалих перфектно с нафта от кварталните рейсаджий
Айде успех!
- divinity
- потребител 
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Запали след 5-6 секунди на стартер, но е нормално! Тресеше яко в началото и по-късно се оправи. Направи ми впечатление, че при около 9-10 км пробег не загря достатъчно. 
За неколкократното подгряване на свещите мисля, че не е ефективно, но това е по мое наблюдение. Винаги подгрявам веднъж и после паля, ако не запали чакам 15-тина сек и пак въртя но не повече от 10сек, но всеки си има чалъм при паленето на колата си!
			
									
									
						За неколкократното подгряване на свещите мисля, че не е ефективно, но това е по мое наблюдение. Винаги подгрявам веднъж и после паля, ако не запали чакам 15-тина сек и пак въртя но не повече от 10сек, но всеки си има чалъм при паленето на колата си!
- 
				NIKJAMa
- потребител 
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
 Escort `90 XR3i convertible
 Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
 Peugeot 4007 2.4 CVT
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз паля на 2-ри оборот, но пък за сметка на това едвам си превключвам скоростите все едно не масло а цимент имам в скоростната кутия след няколко минути се оправя. Другата екстра от студа е че при навиване повечко на волана се чува страшно стържене. Дано да се оправи като се стопли.
Едит: Един съвет- Палете при натиснат съединител. Това би трябвало да помогне на мероприятието.
			
									
									
						Едит: Един съвет- Палете при натиснат съединител. Това би трябвало да помогне на мероприятието.
- 
				Peter_CLX
- потребител 
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пали най-много след 2-3 оборота, обаче тая вечер на тръгване след работа стана нещо странно - след като запали и поработи стабилно около минута, постепенно почна да притриса на три цилиндъра и накрая изгасна. След второ стартиране (без никакви затруднения) помагах известно време с педала на газта, докато стабилизира оборотите на празен ход и след това беше ОК. Имам усещането че прави прекалено обогатена смес и се беше задавила.
PS. Тоя постинг го написах по погрешка тук, май е по-подходящ за анкетата в Кафенето за паленето на фордовете, ако може някой модератор да го премести там, май би било по-добре.
			
									
									
						PS. Тоя постинг го написах по погрешка тук, май е по-подходящ за анкетата в Кафенето за паленето на фордовете, ако може някой модератор да го премести там, май би било по-добре.
- 
				aaleks
- потребител 
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес мероприятиета в 17:00 протече така:
с дистанционното "пийу", сядам зад волана и контакт, подгряване и въртене, на 3-5 сек. признаци на запалване, връщам ключа и тя си работи е оборотите пак си бяха 500-700 но след 1-3 мин. всичко си бе наред. Сигурно е било по топло
 е оборотите пак си бяха 500-700 но след 1-3 мин. всичко си бе наред. Сигурно е било по топло   .
 .
Май истината е, че подходих сериозно и още първия път завъртях по-дълго, не се пододох на първите признаци на запалване. Дано съм прав, иначе скъпа нафта или газ /50л. - 1л. газ/.
Утре вечер пак ще видим как е. За сутрин не пиша щото спинка в гараж, е панелен ама си е гараж и проблем за сега няма /тази сутрин вътре бе -4 С/ .
			
									
									с дистанционното "пийу", сядам зад волана и контакт, подгряване и въртене, на 3-5 сек. признаци на запалване, връщам ключа и тя си работи
 е оборотите пак си бяха 500-700 но след 1-3 мин. всичко си бе наред. Сигурно е било по топло
 е оборотите пак си бяха 500-700 но след 1-3 мин. всичко си бе наред. Сигурно е било по топло   .
 .Май истината е, че подходих сериозно и още първия път завъртях по-дълго, не се пододох на първите признаци на запалване. Дано съм прав, иначе скъпа нафта или газ /50л. - 1л. газ/.
Утре вечер пак ще видим как е. За сутрин не пиша щото спинка в гараж, е панелен ама си е гараж и проблем за сега няма /тази сутрин вътре бе -4 С/ .
Небойте се роби Спартак е с вас!
						- dgg_g
- потребител 
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте колеги, някой може ли да ми помогне с някакви идеи...
  Почти всички май нямат сериозни опроблеми с паленето при минус 10 само аз се зоря май…
 Почти всички май нямат сериозни опроблеми с паленето при минус 10 само аз се зоря май…
Ще се опитам да обесяня подробно проблемът...Като стане под нулата и паля много трудно(или не паля въобще). Имам нов акумулатор(74Ah на 680А), стартера ми работи перфектно(проверявал съм го при добър майстор),двигателя работи иначе добре, гори горе-долу нормално, не гори масло, не пуши(освен при първо палене като направи малко черен обалак), слагам добавка на Castrol към горивото(че и газ допълнително).Симптомите са следните:сутрин когато е студена върти много бавно и мъчно(иначе като е загряла горе долу, върти бързо и пали) и в 90% от случаите пали с помоща на стартера-като взема да припалва аз продължавам да въртя и въртя докато запали!Иначе като запали един път работи ритмично и след 1-2 мин утихва. Карам с масло 15W40, не вярвам да е проблем, защото баща ми кара фиеста със същия двигател и същото масло и пали! Свещите съм ги проверявал една по-една като съм вадил общият плюс и съм им пускал по отделно плюс да видя дали искрят-ами работят си. Незнам къде е проблемът – дали въпреки че акумулаторът е нов е скапан, дали свещите не нагряват както трябва, дали нещо друго...
Малко дълго стана обяснението ама който има идея ще съм благодарен да я сподели...
P.S. На баща ми фиестата върти много по-бързо от мен дори когато е студена, а моята едвам едвам...
			
									
									
						 Почти всички май нямат сериозни опроблеми с паленето при минус 10 само аз се зоря май…
 Почти всички май нямат сериозни опроблеми с паленето при минус 10 само аз се зоря май…Ще се опитам да обесяня подробно проблемът...Като стане под нулата и паля много трудно(или не паля въобще). Имам нов акумулатор(74Ah на 680А), стартера ми работи перфектно(проверявал съм го при добър майстор),двигателя работи иначе добре, гори горе-долу нормално, не гори масло, не пуши(освен при първо палене като направи малко черен обалак), слагам добавка на Castrol към горивото(че и газ допълнително).Симптомите са следните:сутрин когато е студена върти много бавно и мъчно(иначе като е загряла горе долу, върти бързо и пали) и в 90% от случаите пали с помоща на стартера-като взема да припалва аз продължавам да въртя и въртя докато запали!Иначе като запали един път работи ритмично и след 1-2 мин утихва. Карам с масло 15W40, не вярвам да е проблем, защото баща ми кара фиеста със същия двигател и същото масло и пали! Свещите съм ги проверявал една по-една като съм вадил общият плюс и съм им пускал по отделно плюс да видя дали искрят-ами работят си. Незнам къде е проблемът – дали въпреки че акумулаторът е нов е скапан, дали свещите не нагряват както трябва, дали нещо друго...
Малко дълго стана обяснението ама който има идея ще съм благодарен да я сподели...
P.S. На баща ми фиестата върти много по-бързо от мен дори когато е студена, а моята едвам едвам...

- 
				Mondeo18TDI96
- потребител 
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта

 това е една от причините да си взема бензинов мотор
 това е една от причините да си взема бензинов мотор
 
 

 И мойта тая сутрин и трябваха 3-4 секунди въртене докато запали. Иначе около секунда и пали. Като запали обаче първите 15-на секунди едно виене се чуваше ама после утихна и нямаше проблеми.
  И мойта тая сутрин и трябваха 3-4 секунди въртене докато запали. Иначе около секунда и пали. Като запали обаче първите 15-на секунди едно виене се чуваше ама после утихна и нямаше проблеми.
 Гараж му е майката. И аз искам, най-малкото ще ми чистенето на снега от нея сутрин
  Гараж му е майката. И аз искам, най-малкото ще ми чистенето на снега от нея сутрин 

