Колата не ВЪРВИ + проблем с обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Колата не ВЪРВИ + проблем с обороти

Мнение от cybernone » 28 яну 2006, 19:33

Ами колата на моменти не върви, даже бих казал че постоянно е "скопена" а на моменти издъхва съвсем. НАстъпва6 тя като чели се дави.
Качих се надруг ескорт 1.6 ми то и форсирането му е по-различно, при мен като натисна педала има известно колебание и доста бвано качва оборотите. А те от своя страна и бавно се връщат като на моменти заспиват на 1200-1500. Пуснах и тема в сервизи за диагностика, щото кадето и да съм я водил все няма проблем. Затова съм отворен за всякакви предположения. Знам как върви тази кола, и сега просто не е така. Да не споменавам че и разхода не е от най - добрите. Под 13/100 не пада.

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 28 яну 2006, 20:10

Рестарт на компа правил ли си,може да е от бензина,аз имах подобен проблем до онзи ден-смених свещи и се оправи.Не съм сигурен,но и температурния датчик може да е,ако има разлика при студен и загрял двигател... :idea: А,точно това се беше случило на Волвото на баща ми,не върви,не ускорява нормално,повече от 110 не искаше...оказа се,че парче от катализатора е заседнало някъде по тръбите на ауспуха,махнаха и парчето и катализатора и как се отпуши не е истина

Потребителски аватар
BuLLDoZeR
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
Местоположение: София/В.Т
Status: Извън линия

Мнение от BuLLDoZeR » 28 яну 2006, 21:06

Просто идея. Това със забавеното качване на обороти може да е или от МАФ датчика или от ламбдата според мен. МАФ-а е добре да го пръснеш със спрей за карбуратори или нещо такова, но не му бутай пластинките (из форума има цяла тема, посветена на него). Това, че на диагностика нищо не казва е странно наистина, както казваш комп-а е интелигентен и трябва да си каже болежките. Друга възможност е некадърна диагностика :)
Veni, vidi, vici

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 29 яну 2006, 19:49

Колата не е прегрявана.. И рестарт съм правил и пак нищо.
Но днес извадих кабелите и както в една друга тема се оказаха целите в масло. Имаше масло при свещите. Та така, ще сменя гарнитурата и предполагам ще се оправи. Добре че е тоя форум. Като си помисля че един майстор ми се калне6е че трябва да сменя дюзите на инжекциона....

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 29 яну 2006, 23:59

Честито,дошъл си на моя хал :wink: !Ама ми се струва,че само с гарнитурата няма да се оправиш...Аз сменях и свещи!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 30 яну 2006, 17:42

Аз свещи съм сменил преди 15000 км и би трябвало да са още здрави.
Дано колата се отпуши както трябва, че сега от 105 са останали 65 кончета :( , перманентно.

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

по темата

Мнение от веден » 30 яну 2006, 18:48

Колко бързо ще вдигне обороти след като натиснеш педала зависи и от датчика на дроселната клапа. За съжаление той не се разглобява, само можеш да го свалиш и да го върнеш обратно.

Потребителски аватар
mitio
потребител
потребител
Мнения: 99
Регистриран: 11 окт 2005, 12:01
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi '93
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от mitio » 30 яну 2006, 19:40

Значи аз имах подобен проблем с мойта Fiesta. Цялата работа беше, че ми харчеше масло - ма много :(. Аз имам един познат дето нали ми смени гарнитури, гумички на клапани, сегметни, абе то вече си плачеше за ремонтче ;). И после я взимам и в началото беше добре, но после почна да се дави някакси, оборотите като форсирвах също не се движеха нормално, ускорението стана бавно не можех да вдигна повече от 80км/ч едвам едвам и т.н. И отивам при тоз' моя майстор и то се оказа че след като ми е харчило масло ми се е запушило задното гарне и след като го управихме и той направи нова центровка направо заспа даже в началото имах чувството че лети ;)

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 19 фев 2006, 16:28

Помощ!!
Смених гарнитура на капака на главата смених и гърнето, което се беше запушило, като цяло вървежа е по - добър, но на моменти колата забива предница и въобще не иска да се изфорсира. Случва се рядко но е много неприятно. Възможно ли е да е от датчик на дроселовата клапа или от ниско налягане на бенз. помпа. Направо не знам, почвам да се отчайвам вече.
П.С. Като сменяхме гарнитурата на главата видяхме че валовете са белязани, което ще рече че колата е имала сериозен ремонт преди да я купя...
Оборотите продължавата да се връщат бавно и да заспиват на 1500, и то точно тогава неще да се изсфорсира.

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 19 фев 2006, 18:20

Провери ли компресията на цилиндрите?

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 20 фев 2006, 11:43

Теста за съединителя направи ли?
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 20 фев 2006, 11:49

S@sel@ написа:Теста за съединителя направи ли?
Какъв е този тест за съединителя?
Компресия не съм мерил също.

trolla
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от trolla » 20 фев 2006, 11:57

Мисля че S@sel@ има право, и на мен ми се струва че съединителя нети отделя и/или е износен. Но за всеки случай си погледни и бензиновата помпа и горивния филтър.

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 20 фев 2006, 16:30

Смисъл че за това не падат бързо оборотите ли. :shock:

trolla
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от trolla » 20 фев 2006, 17:04

cybernone написа:Смисъл че за това не падат бързо оборотите ли. :shock:
Ами за бавното падане на оборотите една от пейчините (доколкото знам) е
че съединителят е износен.Аз имах подобен проблем с Golf -бавно ускорение , ниска мах. скорост при по-високи обороти оказа се силно износен съединител ! А признак за това че неотделяше добре беше че при палене при НЕ натиснат съединител и освободена от скорост , колата леко се поместваше напред, затова и мисля че бавното падането на оборотите е от там. Може и да несъм прав но е добре да си провериш съединителя!А рязкото забиване на колата за което казваш може да е от горивния филтър, когато е позапушен просто нейдва достатъчно бензин до двигателя (подобен ефект има и при неработеще добре бензинова помпа)! Надявам се поне малко да съм ти полезен !
:)

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 20 фев 2006, 18:43

Какво общо има съединителя с неговия проблем *00124* !
Небойте се роби Спартак е с вас!

trolla
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от trolla » 21 фев 2006, 09:37

Ами понеже по-нагоре в темата беше споменато, че колата неискала да ускотява и да се форсира, колкото и да дава газ , та затова предположих че може да е от съединителя! Както казах по рано възможно е и да несъм прав - това е само предположение!

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 21 фев 2006, 11:47

Може да има общо. А пък пробата на съединителя е безплатна и няма да му коства нищо.

Накратко:
Дигаш ръчната, вкл. на 3-та и даваш газ. Колата трябва да загасне.

ПС Даваш яко газ и може да я опреш в бордюр отпред, което пък е задължително ако не ти държи ръчната!
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 08 мар 2006, 15:37

Относно не вървежа се оказа ламбда, преди малко я смених и за сега колата е добре, надявам се и да смъкне разхода.
Чистха също и стъпковотои мотор4е за празния ход (по проблема за оборотите) (25лв чистенето :evil: ) ефекта е почти нулев.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 08 мар 2006, 16:02

а ти на какво я караш?Бензин газ????

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта