Колата не ВЪРВИ + проблем с обороти
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Колата не ВЪРВИ + проблем с обороти
Ами колата на моменти не върви, даже бих казал че постоянно е "скопена" а на моменти издъхва съвсем. НАстъпва6 тя като чели се дави.
Качих се надруг ескорт 1.6 ми то и форсирането му е по-различно, при мен като натисна педала има известно колебание и доста бвано качва оборотите. А те от своя страна и бавно се връщат като на моменти заспиват на 1200-1500. Пуснах и тема в сервизи за диагностика, щото кадето и да съм я водил все няма проблем. Затова съм отворен за всякакви предположения. Знам как върви тази кола, и сега просто не е така. Да не споменавам че и разхода не е от най - добрите. Под 13/100 не пада.
Качих се надруг ескорт 1.6 ми то и форсирането му е по-различно, при мен като натисна педала има известно колебание и доста бвано качва оборотите. А те от своя страна и бавно се връщат като на моменти заспиват на 1200-1500. Пуснах и тема в сервизи за диагностика, щото кадето и да съм я водил все няма проблем. Затова съм отворен за всякакви предположения. Знам как върви тази кола, и сега просто не е така. Да не споменавам че и разхода не е от най - добрите. Под 13/100 не пада.
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
Рестарт на компа правил ли си,може да е от бензина,аз имах подобен проблем до онзи ден-смених свещи и се оправи.Не съм сигурен,но и температурния датчик може да е,ако има разлика при студен и загрял двигател...
А,точно това се беше случило на Волвото на баща ми,не върви,не ускорява нормално,повече от 110 не искаше...оказа се,че парче от катализатора е заседнало някъде по тръбите на ауспуха,махнаха и парчето и катализатора и как се отпуши не е истина

- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
Просто идея. Това със забавеното качване на обороти може да е или от МАФ датчика или от ламбдата според мен. МАФ-а е добре да го пръснеш със спрей за карбуратори или нещо такова, но не му бутай пластинките (из форума има цяла тема, посветена на него). Това, че на диагностика нищо не казва е странно наистина, както казваш комп-а е интелигентен и трябва да си каже болежките. Друга възможност е некадърна диагностика 

Veni, vidi, vici
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Колата не е прегрявана.. И рестарт съм правил и пак нищо.
Но днес извадих кабелите и както в една друга тема се оказаха целите в масло. Имаше масло при свещите. Та така, ще сменя гарнитурата и предполагам ще се оправи. Добре че е тоя форум. Като си помисля че един майстор ми се калне6е че трябва да сменя дюзите на инжекциона....
Но днес извадих кабелите и както в една друга тема се оказаха целите в масло. Имаше масло при свещите. Та така, ще сменя гарнитурата и предполагам ще се оправи. Добре че е тоя форум. Като си помисля че един майстор ми се калне6е че трябва да сменя дюзите на инжекциона....
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
по темата
Колко бързо ще вдигне обороти след като натиснеш педала зависи и от датчика на дроселната клапа. За съжаление той не се разглобява, само можеш да го свалиш и да го върнеш обратно.
- mitio
- потребител
- Мнения: 99
- Регистриран: 11 окт 2005, 12:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi '93
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи аз имах подобен проблем с мойта Fiesta. Цялата работа беше, че ми харчеше масло - ма много
. Аз имам един познат дето нали ми смени гарнитури, гумички на клапани, сегметни, абе то вече си плачеше за ремонтче
. И после я взимам и в началото беше добре, но после почна да се дави някакси, оборотите като форсирвах също не се движеха нормално, ускорението стана бавно не можех да вдигна повече от 80км/ч едвам едвам и т.н. И отивам при тоз' моя майстор и то се оказа че след като ми е харчило масло ми се е запушило задното гарне и след като го управихме и той направи нова центровка направо заспа даже в началото имах чувството че лети 



- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Помощ!!
Смених гарнитура на капака на главата смених и гърнето, което се беше запушило, като цяло вървежа е по - добър, но на моменти колата забива предница и въобще не иска да се изфорсира. Случва се рядко но е много неприятно. Възможно ли е да е от датчик на дроселовата клапа или от ниско налягане на бенз. помпа. Направо не знам, почвам да се отчайвам вече.
П.С. Като сменяхме гарнитурата на главата видяхме че валовете са белязани, което ще рече че колата е имала сериозен ремонт преди да я купя...
Оборотите продължавата да се връщат бавно и да заспиват на 1500, и то точно тогава неще да се изсфорсира.
Смених гарнитура на капака на главата смених и гърнето, което се беше запушило, като цяло вървежа е по - добър, но на моменти колата забива предница и въобще не иска да се изфорсира. Случва се рядко но е много неприятно. Възможно ли е да е от датчик на дроселовата клапа или от ниско налягане на бенз. помпа. Направо не знам, почвам да се отчайвам вече.
П.С. Като сменяхме гарнитурата на главата видяхме че валовете са белязани, което ще рече че колата е имала сериозен ремонт преди да я купя...
Оборотите продължавата да се връщат бавно и да заспиват на 1500, и то точно тогава неще да се изсфорсира.
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
- Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами за бавното падане на оборотите една от пейчините (доколкото знам) еcybernone написа:Смисъл че за това не падат бързо оборотите ли.
че съединителят е износен.Аз имах подобен проблем с Golf -бавно ускорение , ниска мах. скорост при по-високи обороти оказа се силно износен съединител ! А признак за това че неотделяше добре беше че при палене при НЕ натиснат съединител и освободена от скорост , колата леко се поместваше напред, затова и мисля че бавното падането на оборотите е от там. Може и да несъм прав но е добре да си провериш съединителя!А рязкото забиване на колата за което казваш може да е от горивния филтър, когато е позапушен просто нейдва достатъчно бензин до двигателя (подобен ефект има и при неработеще добре бензинова помпа)! Надявам се поне малко да съм ти полезен !

- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
Може да има общо. А пък пробата на съединителя е безплатна и няма да му коства нищо.
Накратко:
Дигаш ръчната, вкл. на 3-та и даваш газ. Колата трябва да загасне.
ПС Даваш яко газ и може да я опреш в бордюр отпред, което пък е задължително ако не ти държи ръчната!
Накратко:
Дигаш ръчната, вкл. на 3-та и даваш газ. Колата трябва да загасне.
ПС Даваш яко газ и може да я опреш в бордюр отпред, което пък е задължително ако не ти държи ръчната!
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта