Проблем с внезапно угасване на двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
maximall
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 20 дек 2005, 00:02
Модел на автомобила: ESCORT 1.4 MI 1988
Местоположение: HASKOVO
Status: Извън линия

Проблем с внезапно угасване на двигател

Мнение от maximall » 23 апр 2009, 15:01

Здравейте, колеги :D
Дерта ми е следния - качвам, паля и тръгвам. Известно време - добре. Когато загрее двигателя и се почва...изведнъж кротко угасва, ей така изведнъж, без никакво потреперване или разтрисане. Просто святкат всички лампи на таблото. Моторчето е след основен ремонт. Сменени кабели и свещи. Нов датчик на Хол. Нова капачка на делкото. Та се сетих, дали Компа има някаква програма да спира двигателя при прегряване - тъй като от известно време не чувам да се включва перката на парното. Днес ще ходя да сменям датчика й, но пак да питам - има ли някой идея какъв, все пак, може да е проблема ?
Ескорт 1,4 моно `88г.

Добавка : Днес ми го направи и когато беще студена. Забравих да спомена, че след спиране на двигателя се чува досадно почукване изпод капака на главата, което след 10-на сек. спира. Все едно изстива някакъв метал. какво може да е това , което се движе и след спиране работата на двигателя. Колеги, помагайте !!! :roll:

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с внезапно угасване на двигател

Мнение от chefo_ukr » 24 апр 2009, 19:48

щом пресвятка таблото провери си масата и плюсовия кабел на акумулатора.Успех
Изображение

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с внезапно угасване на двигател

Мнение от Sasho85 » 24 апр 2009, 22:13

Колко ти загрява колата? Компютъра няма такава функция да ти изгаси колата при прегряване. Предполагам, че лампите ти светват точно преди да загасне колата. Ако е така е нормално. Провери пътя за захранване на двигателя с въздух.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
maximall
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 20 дек 2005, 00:02
Модел на автомобила: ESCORT 1.4 MI 1988
Местоположение: HASKOVO
Status: Извън линия

Re: Проблем с внезапно угасване на двигател

Мнение от maximall » 27 апр 2009, 15:10

Благодаря на колегите за мненията, но след много търсене и четене май ще се окаже датчика на Хол, който казва на компа в какво положение е разпределителния вал. Верно, че когато миналото лято ми правиха основен ремонт, майстора ми каза че е сменил буксата на въпросния датчик. Та след тая смяна си почнаха и проблемите, но досега не си бях спомнил тая подробност...Ще пиша какво е станало.
Тук трябва да попитам - някой сменял ли е тая джаджа и каква е процедурата ?

gbsgsm
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 15 апр 2009, 11:45
Модел на автомобила: Fiesta
Status: Извън линия

Re: Проблем с внезапно угасване на двигател

Мнение от gbsgsm » 28 апр 2009, 09:03

Здравей колега, искам само да ти кажа за датчика на Хол, че ако проблема ти е в него- двигателя точно така кротко си изгасва по време на движение, но обикновено след изгасването колата повече не пали изобщо. Що се отнася до смяна на тоя датчик обикновено се сваля цялото делко (бележи си какво му е било положението преди сваляне) след което се вади оста му (на делкото) и накрая тоя датчик. За любител майстор това е работа за 30 мин. до 1 час.
Газ до ламарина, маторо си замина :)

Потребителски аватар
maximall
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 20 дек 2005, 00:02
Модел на автомобила: ESCORT 1.4 MI 1988
Местоположение: HASKOVO
Status: Извън линия

Re: Проблем с внезапно угасване на двигател

Мнение от maximall » 14 май 2009, 16:57

Колеги, докладвам за решаването на проблема...След сваляна на делкото се оказа, че две от пластините на котвата са се поизметнали и от време на време престъргват в датчика. След съответната намеса и почистване от маслото, щото се оказа че липства "О" пръстена :-/: всичко заспа. Още повече видях , че последния майстор не е спасил заводския белег за напасването. Та, върнах си го там и сега дори се успокоиха вибрацийте...Страшно се кефя :lol:
Благодаря на всички, който помогнаха с мнение и съвети !!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта