Страница 1 от 1
проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 29 апр 2009, 20:33
от KoKTeuJLa
Преди няколко дена си взех едно ескортче с мотор 1.8 зетек 16V 115 к.с. Обаче го взех с един проблем когато е студен двигателя докато запали не даржи обороти и гасне ,а когато загрее малко мени оборотите и като натисна спирачка и саединител едновременно пак гасне.Ходих на Елкон и там ми казаха парво от дебитомера после на следващи ден от "клапата"на оборотите за празен ход е била замрасена,но когато отидах на сервиз и казах да ми почистят този клапан те праскаха с някви спреове и казаха че не е от там.И ся незнам на кого да вярвям. Моля някои ако има някви предложения от какво може да бъде или му се е случвало това да пише.
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с.
Публикувано: 29 апр 2009, 20:39
от meltin
Клапата за празен ход за да се изчисти се сваля, свалянето е малко кофти на тия мотори.
Ако само са го пръскали отвън най-вероятно нищо не са направили.
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с.
Публикувано: 29 апр 2009, 22:16
от KoKTeuJLa
meltin написа:Клапата за празен ход за да се изчисти се сваля, свалянето е малко кофти на тия мотори.
Ако само са го пръскали отвън най-вероятно нищо не са направили.
еми то и тоз елконаджията таи ми каза ма тоз от сервиза като пръсна пак го праише сащия проблем и каза че не вярвал да е от туй.тоз от сервиза пак ма праща на елкон
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 30 апр 2009, 00:05
от essex
Виж МАФ-а тогава !
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 30 апр 2009, 14:55
от TIN
KoKTeuJLa написа:Преди няколко дена си взех едно ескортче с мотор 1.8 зетек 16V 115 к.с. Обаче го взех с един проблем когато е студен двигателя докато запали не даржи обороти и гасне ,а когато загрее малко мени оборотите и като натисна спирачка и саединител едновременно пак гасне.Ходих на Елкон и там ми казаха парво от дебитомера после на следващи ден от "клапата"на оборотите за празен ход е била замрасена,но когато отидах на сервиз и казах да ми почистят този клапан те праскаха с някви спреове и казаха че не е от там.И ся незнам на кого да вярвям. Моля някои ако има някви предложения от какво може да бъде или му се е случвало това да пише.
Първо....в движение ли не държи обороти или на место.Проблема може да не е само от едно место.
Най вероятно в движение колата ти гасне защото не ти е наред VSS датчика, който се намира на скоростната кутия ( жилото на километража влиза в него).
За оборотите на празен ход може да е по горните изброени пречини, както и още доста....тр диагностика.
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 30 апр 2009, 19:49
от KoKTeuJLa
[quote="TIN
Първо....в движение ли не държи обороти или на место.Проблема може да не е само от едно место.
Най вероятно в движение колата ти гасне защото не ти е наред VSS датчика, който се намира на скоростната кутия ( жилото на километража влиза в него).
За оборотите на празен ход може да е по горните изброени пречини, както и още доста....тр диагностика.[/quote]
Като сам на место тогава праи таи смисал изклиуча ли от скорост и натисна ли спирачката и саединителя гасне . в движение няма грешка .маи маи пак ще трябва да давам пари по маистори дето разбират колкото мен. повечето "маистори" станаха кат оня виц - "-маистор ли си ве -да -ем кат си маистор даи да ти разваля дупето пак да видим как ще си го опраиш"
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 30 апр 2009, 23:31
от Peter_CLX
KoKTeuJLa написа:...когато е студен двигателя докато запали не даржи обороти и гасне ,а когато загрее малко мени оборотите и като натисна спирачка и саединител едновременно пак гасне....
Звучи ми все едно двигателя смуче допълнително въздух отнякъде, а това със натискането на спирачката ме кара да си мисля за сервото на спирачките и маркучите от него до двигателя.
Колега, имаш ли проблеми със спирачките иначе? При спиране налага ли се да натискаш педала по-силно, някакви необичайни шумове да се чуват (като свистене, например)? Направи една проба на място, отвори капака, застани над двигателя и се ослушай, след това накарай някой помощник да натисне спирачката и виж чуват ли се някакви такива шумове.
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 01 май 2009, 00:12
от essex
интересно ми е, ако има свистене при натискането на спирачката както ще следва или по точно какво означава това

Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 01 май 2009, 01:12
от Peter_CLX
essex написа:интересно ми е, ако има свистене при натискането на спирачката както ще следва или по точно какво означава това

Това може да означава, че херметичността на сервоапарата е нарушена (във вакуумната му камера, която е свързана със смукателния колектор на двигателя нахлува отнякъде въздух, а това при нормални условия не би трябвало да се случва).
За да се провери дали наистина това е причината за проблемите, може да се прекъсне връзката между сервото и двигателя - маркучът да се разкачи от колектора и отворът на колектора да се запуши. Ако двигателят след това заработи по-стабилно, значи проблемът е в сервото или маркучите към него.
Re: проблем при Ескорт 1.8 зетек 16V 115 к.с. 96г
Публикувано: 21 май 2009, 12:20
от KoKTeuJLa
еми цялата работа излезе че стъпковото моторче ми е изгоряло и компютара нещо му е станало и ги сменяха . направо ми одраха кожата

но сега поне е обре карам си я с кеф

мерси за предположенията