Страница 1 от 1
Tемпературен датчик на инжекциона
Публикувано: 31 яну 2006, 20:52
от cossy
Смених един температурен датчик на инжекциона (34лв.) и термостат (17лв - незнам каква марка но не Моторкрафт).
Понеже и моята кола удря данък петнадесетятък... а вече смених термостата, някой може ли да ми каже нещо повече за тоз датчик, как да проверя дали е за смяна, възможни проблеми, губи ли се мощност? Моята няма осезаемо загуба на мощност, динамиката й е добра, та се чудя от де може да гори толко, а да и въздушен филтър съм сменял, горивния ми е на около 15к км...
Публикувано: 31 яну 2006, 23:19
от V_A_N_K_A_T_A
Възможно е да ти гори много от това щото той нали регулира сместа в зависимост от температурата...Аз последния път го смених заедно със свещите,не мога да кажа прекъсването от свещите или от датчика се оправи,но стария не изглеждаше много добре,сегашния е от КА...Не знам дали имаше файда от цялата работа,трябва да ти го видят
Публикувано: 01 фев 2006, 00:34
от cossy
Напрао да го сменям начи... не може да се диагностицира, така ли?
Публикувано: 01 фев 2006, 01:14
от V_A_N_K_A_T_A
Бе,тия от хасковското МП не бяха специалисти по Форд,естествено

,ама ми казаха,че всъщност компютъра им хващал коли след 95,пък моя рейс е 93 и така...иначе би трябвало да може да разпознае,ако датчика е аут.Ама този който сложиха беше от Ка и ми го дадоха за 10лв,така че няма смисъл и пари за диагностика да даваш,а и нов е към 30лв
Публикувано: 01 фев 2006, 09:25
от Любо
Cossy, В autodata-та има стойностите на съпротивлението на датчика при различни температури. Ако я имаш виж ги и замери датчика. По-добра диагностика от това не се сещам. Ако нямаш аутодата напиши ми точно коя година ти е колата и с какъв двигател (не че не мога да го провера в "Моята кола", ако си го дал де...), за да ти пратя стойностите.
Публикувано: 01 фев 2006, 12:02
от cossy
Нямам аутодата, лошото е, че нямам и с ко да я замеря в момента. Колата е зетек 1.6, 1993-та. Не отказвам никаква помощ

Черпа бири

Публикувано: 01 фев 2006, 12:24
от Любо
Данните който ти давам са 16V двигател 90 коня. предполагам, че твоя е такъв.
Engine coolant temperature (ECT) sensor ->7pin->Ignitiion ON-coolant temperature 0*C ->3,8-3,9V;
Engine coolant temperature (ECT) sensor ->7pin->Ignitiion ON-coolant temperature 20*C ->3,0-3,2V;
Engine coolant temperature (ECT) sensor ->7pin->Ignitiion ON-coolant temperature 80*C ->0,6-0,9V;
Май на 7pin на ECU-то отива сигнала. Та ако имаш диагностик подръка му обърни внимание.
За съжаление само толкова успях да намеря

За мойта имаше и стойностите на съпротивлението на самия сензор при различни температури, ама за този двигател... Кажи все пак това ли е двигателя или не е 16V и ако не е - колко коня е?
Публикувано: 01 фев 2006, 12:33
от V_A_N_K_A_T_A
Публикувано: 01 фев 2006, 12:37
от cossy
Зетеците са 16v до колкото знам

Мерси за инфото, сега остава ад намеря някой да я замери

Публикувано: 01 фев 2006, 17:39
от cybernone
Извинявам се за тъпия въпрос ама каде точно се намира този датчик и какви са му симптомите каде се здуха.
Публикувано: 01 фев 2006, 17:41
от cossy
Нямам идея дали се е сдухал, знам само, че разхода ми е ужасно висок

Публикувано: 01 фев 2006, 17:45
от cybernone
cossy написа:Нямам идея дали се е сдухал, знам само, че разхода ми е ужасно висок

Да де, ама каде се намира, питам за лично инфо.
А за разход, мойта сега по студовете даваше 14/100 което според мен си горе-долу нормално. Може ламбда да ти работи на постоянно бедна смес и оттук да ти идва големия разход.
Re: Tемпературен датчик на инжекциона
Публикувано: 01 фев 2006, 22:49
от DigiPro
cossy написа:Понеже и моята кола удря данък петнадесетятък... а вече смених термостата, някой може ли да ми каже нещо повече за тоз датчик, как да проверя дали е за смяна, възможни проблеми, губи ли се мощност? Моята няма осезаемо загуба на мощност, динамиката й е добра, та се чудя от де може да гори толко, а да и въздушен филтър съм сменял, горивния ми е на около 15к км...
По мои наблюдения не се губи мощност. Като го смениха моя пак така добре си вървеше както преди. Иначе се намира от дясната страна на блока и се навива на резба. Най-лесно можеш да разбереш дали е за смяна като си я закараш на диагностика ама при вас нали е скъпо

Мойта така си каза болката - с диагностика в МП.
Re: Tемпературен датчик на инжекциона
Публикувано: 12 фев 2006, 16:15
от vqtar
cossy написа:Смених един температурен датчик на инжекциона (34лв.) и термостат (17лв - незнам каква марка но не Моторкрафт).
Понеже и моята кола удря данък петнадесетятък... а вече смених термостата, някой може ли да ми каже нещо повече за тоз датчик, как да проверя дали е за смяна, възможни проблеми, губи ли се мощност? Моята няма осезаемо загуба на мощност, динамиката й е добра, та се чудя от де може да гори толко, а да и въздушен филтър съм сменял, горивния ми е на около 15к км...
ха ти си щастлижец моята е с разход 18!!!! какжо да я правя тая баракуда!!! С нови свещи,нови кабели, центровка всичко бре хора....

ПРОДАВАМ Я НЯКОИ АКО ИСКА ФОРД ЕСКОРТ 96Г. 1.6 16ВИНТИЛА<90 КОНЯ<ИМА КАСКО ГРАЖДАНСКА< АБЕ ВСИ4КО И Е СМЕНЕНО МАСЛА ФИЛТРИ РЕМАЦИ НАКЛАДКИ ПРЕДНИ ЗАДНИ ДИСКОВЕ< НЕ Я ЩА ТАЯ КОЛА
Публикувано: 13 фев 2006, 12:13
от cossy
Много бързо се отказваш, тоз датчик сменян ли ти е? Как се държи колата на пътя, прекъсвания има ли, тромава ли е или си лети?