Страница 1 от 1

Много странно като загрее и спира да върви

Публикувано: 27 май 2009, 10:20
от baro
Привет на всички колеги които ще се отзоват на помощ.Така проблема ми е следния от както се стопли времето Фиестата взе да позагрява доста в градско каране включва си перката но в червено не е влизала и дано да не влиза :D но забелязвам разлика в вървенето когато е по хладна така да се каже и се чудя на какво може да се дължи това .Значи този проблемец се появява и на газ и на бензин. :roll:

Re: Много странно като загрее и спира да върви

Публикувано: 27 май 2009, 11:47
от elleshar
Лошо, чувал съм че това е признак че компресията пада - двигателя си отива. Е не веднага. :) Но може и да греша.

Re: Много странно като загрее и спира да върви

Публикувано: 27 май 2009, 13:07
от nikolovvd
Провери си маркучите по инжекциона. Може да имаш спукан пъркуч и да смуче въздух от някоя обратна връзка. Провери и МАФ-а.

Re: Много странно като загрее и спира да върви

Публикувано: 27 май 2009, 14:28
от baro
Колега компресията скоро е мерена 13.5 на всички цилиндри.Не ми гори масло и водата малко през радиатора покапва но знам че е от там а не я гори :D .А при спукан маркуч не трябва ли да го прави постоянно защото на газ е това което се усеща .Преди малко я карах до близко разтояние ме учуди как дърпа обаче не беше загряла до такава степен че да включи перката за да видя как ще е тогава.Имам чуството че като загрее повече и започва да стяга :oops: .

Re: Много странно като загрее и спира да върви

Публикувано: 02 юни 2009, 12:26
от J6B
мисля,че колата ти е добре,съвета ми е да не я бараш ако нямаш други оплаквания,имам фиеста,ескорт,лада и един пасат,всичките бензинови и газифицирани.И те правят точно това което си описал като са студени бягат повече,но наистина фиестата и пасата при мен бягат повече от другите когато са студени,обяснявам си го само с това,че когато са студени им работи автоматичния смукач,от там повече гориво а той от своя страна е смесен със студен все още въздух и оттам по добра смес и затова бяга повече,нали затова се слагат спортни филтри,изолирани колкото се може по далече от двигателя....