Страница 1 от 1
Умрял от студ Ескорт 1.6Д
Публикувано: 20 фев 2006, 17:27
от viper
Здравейте, от няколко дни съм собственик на ескорт 1.6Д, но нещо не загрява като хората. В смисъл стрелката не може да влезе в нормалната зона, освен ако не кюфка на едно място... Та въпроса ми е, дали според вас термостата е заминал или стрелката се бъзика? Интересното е, че парно има

Публикувано: 20 фев 2006, 17:33
от trolla
Разгледай темата за "показанията на уреда за температура", там ще намериш някои идеи!

Публикувано: 20 фев 2006, 18:44
от cossy
90% e термостат според мен

Публикувано: 20 фев 2006, 21:38
от pepy1
ако караш колата и имаш парно - стрелката се базика
ако караш колата и нямаш парно- освен датчика може и да е гарнитура на главата - това последното не ти го пожелавам не че другото ти го желая ама това е най ефтиния вариант на повреда
Публикувано: 20 фев 2006, 22:01
от cossy
Абе защо го плашиш така човека. Аз бях точно така, колата почти стигаше до графата нормал след бялото (студен двигател) и аха да премине, ма не. Парно имаше, ма малко по-дълго се чакаше. Оказа се просто термостат

Публикувано: 20 фев 2006, 22:35
от RS TURBO
Блазе ви

аз от загряване съм вдигнал ръце

сутрин при -10 от борово до цум пускам перките

а лятото при +35 питате ли ме

грее като молотовка из баир

и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли

откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса

Публикувано: 21 фев 2006, 09:12
от shark
Защо ти е на 82 градуса, да не сме в Африка? Не са ли много малко? По каталог колко и дават на твоята кола?
Публикувано: 22 фев 2006, 09:48
от disc
Хората отдавна са установили че RS-a си работи мнооого "горещо" - имайки предвид, че водният радиатор е по-малък от колкото на другите Фиестички причината е ясна... Бих ти препоръчал да си поръчаш custom радиатор - по-големичък, няма да ти излезе много по-скъпо от нов стандартен, защото подмяната на радиатор с нов сваля доста температурата на двигателя, старите просто се задръстват с времето!!!
Публикувано: 22 фев 2006, 11:57
от RS TURBO
85-89 градусов дават като на всички фиести, обаче в Англия предлагат 82 градусов за оптимизиране на работната температура.
По принцип повече грее не само заради по-малкия радиатор, а и заради турбината която е и с водна риза за охлаждане
мислил съм да сложа радиатор от обикновенна фиеста /по цялата широчина между фаровете/, но трябва доста да променям схемата с кулера и си е е....ло мамата

Публикувано: 22 фев 2006, 17:05
от disc
Направи си радиатор по поръчка!
http://avtoradiatori.hit.bg
Публикувано: 23 фев 2006, 13:14
от viper
Оказа се, че е заминал термостата. За мое учудване се оказа, че цената му е... 15 лева

Това форда била приятна за подръжка колица

Публикувано: 23 фев 2006, 13:27
от cossy
Аз казах ли ви

Бравос колега, дано да няма повече нужда от влизане в бокса

Публикувано: 23 фев 2006, 13:33
от viper
Е, няма да ми се размине бокса - трябва да сменям феродов диск на съединителя, че тресе при потегляне... Някой да знае колко $$$ би трябвало да струва?
Публикувано: 23 фев 2006, 19:11
от shark
Аз мисля че феродовият и притискателният диск въвят комплект и са доста скъпички. Но това трябва да се провери, че сега говоря наизуст
Публикувано: 23 фев 2006, 20:05
от cossy
Не е задължително, ако се смени на време притискателен не е необходимо да се сменя. На мен така започна да ми приплъзва съединителя и докато го сменя заминаха и двата. За 1.6 бензин беше около 200-250лв и двата... това по спомен, може и да е било с монтажа...
Публикувано: 23 фев 2006, 20:07
от bilder
баш си е с монтажа тва Коси
комплекта феродов и притискателен е от 120-150лв.
Публикувано: 23 фев 2006, 21:28
от Orion16v
RS TURBO написа:Блазе ви

аз от загряване съм вдигнал ръце

сутрин при -10 от борово до цум пускам перките

а лятото при +35 питате ли ме

грее като молотовка из баир

и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли

откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса

колега аз съм с 1.8 16в мотор и с нов радиатор съответно за този двигател. Сега зимата карах без перка и колата не може да загрее.Но вече като се постопли почна да загрява и сложих перката... предлагам ти да си сложиш един такав радиатор на тази фиеста и ще видиш че ще има разлика аз моят го взех с намаление 130лв нов.
Публикувано: 23 фев 2006, 21:29
от Orion16v
Disc
Знаеш ли дали са скъпи изработките в тази фирма?Някакви цени знаеш ли...

Публикувано: 24 фев 2006, 13:33
от RS TURBO
Orion16v написа:RS TURBO написа:Блазе ви

аз от загряване съм вдигнал ръце

сутрин при -10 от борово до цум пускам перките

а лятото при +35 питате ли ме

грее като молотовка из баир

и в тоя ред на мисли, някой да може да ме осветли

откъде мога да си купя термостат отварящ на 82 градуса

колега аз съм с 1.8 16в мотор и с нов радиатор съответно за този двигател. Сега зимата карах без перка и колата не може да загрее.Но вече като се постопли почна да загрява и сложих перката... предлагам ти да си сложиш един такав радиатор на тази фиеста и ще видиш че ще има разлика аз моят го взех с намаление 130лв нов.
10х за съвета, ама както писах по-нагоре, за да сложа по-голям радиатор трябва да изместа кулера некъде

Публикувано: 24 фев 2006, 15:35
от disc
Orion16v написа:
Disc
Знаеш ли дали са скъпи изработките в тази фирма?Някакви цени знаеш ли...

Нямам идея... предполагам около цената на стандартен.