Проблем на Форд Фокус 2007
- bass
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 юли 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 100 к.с. / рег. 11.2007
- Status: Извън линия
Проблем на Форд Фокус 2007
Здравейте,
Закупих от Мото Пфое преди около 1-2 месеца Форд Фокус с първа регистрация 11.2007, бензинов двигател 1.6 100 к.с. и пробег 16 500 км, която до преди това е била rent-a-car.
Около една седмица след покупката забелязах, че колата има следния проблем: при запалване сутрин/на студено/ оборотите на колата започват да играят – първоначално стрелката на оборотомера отива на около 1300-1400 оборота след което слиза на около 1000 и започва да играе с около едно деление /около 200-300 оборота/. След 1-2 минути работа /като стопли/ на колата спират да играят оборотите. Има дни в които след като отиде на 1300-1400 слиза на около 500 оборота и така работи неадекватно няколко секунди и угасва. След повторно и запалване се държи перфектно! Но има и дни в които дори и колебаенето на оборотите го няма или поне е много по слабо!
Тъй като колата е гаранционна се обърнах към сервиза на Мото Пфое в Люлин. При първото ми посещение /от 100-те общо/ ми смениха дроселовата клапа. Това не промени по никакъв начин поведението на колата.
При второто ми посещение ми препоръчаха да заредя на друга бензиностанция, да изразходвам един резервоар и ако го има пак проблема да се върна.
На третото посещение ми update-наха софтуера на борд-компютъра.
На четвъртото ми препоръчаха отново да заредя на друга бензиностанция – този път ми препоръчаха конкретно Shell V-Power. Така и направих, но уви и това не помогна! Така от горивата на всичките вериги в които зареждах – Лукойл, Shell и OMV колата се държи по един и същи начин!
И така след 100-те посещения в сервиза на Мото Пфое, приемчиците ми казаха, че не знаят от какво може да е този проблем и започнаха да разиграват цирка, че на колата нищо и няма!
Много се надявам, че ще помогне някой, защото в противен случай ще трябва да се обърна към съответния държавен орган и просто да им върна неадекватната кола, която ми продадоха. Нещото, което ме кара да не съм го направил още е, че колата много ми харесва и отговаря 100% на моите изисквания!
Предварително благодаря за отговорите Ви.
Закупих от Мото Пфое преди около 1-2 месеца Форд Фокус с първа регистрация 11.2007, бензинов двигател 1.6 100 к.с. и пробег 16 500 км, която до преди това е била rent-a-car.
Около една седмица след покупката забелязах, че колата има следния проблем: при запалване сутрин/на студено/ оборотите на колата започват да играят – първоначално стрелката на оборотомера отива на около 1300-1400 оборота след което слиза на около 1000 и започва да играе с около едно деление /около 200-300 оборота/. След 1-2 минути работа /като стопли/ на колата спират да играят оборотите. Има дни в които след като отиде на 1300-1400 слиза на около 500 оборота и така работи неадекватно няколко секунди и угасва. След повторно и запалване се държи перфектно! Но има и дни в които дори и колебаенето на оборотите го няма или поне е много по слабо!
Тъй като колата е гаранционна се обърнах към сервиза на Мото Пфое в Люлин. При първото ми посещение /от 100-те общо/ ми смениха дроселовата клапа. Това не промени по никакъв начин поведението на колата.
При второто ми посещение ми препоръчаха да заредя на друга бензиностанция, да изразходвам един резервоар и ако го има пак проблема да се върна.
На третото посещение ми update-наха софтуера на борд-компютъра.
На четвъртото ми препоръчаха отново да заредя на друга бензиностанция – този път ми препоръчаха конкретно Shell V-Power. Така и направих, но уви и това не помогна! Така от горивата на всичките вериги в които зареждах – Лукойл, Shell и OMV колата се държи по един и същи начин!
И така след 100-те посещения в сервиза на Мото Пфое, приемчиците ми казаха, че не знаят от какво може да е този проблем и започнаха да разиграват цирка, че на колата нищо и няма!
Много се надявам, че ще помогне някой, защото в противен случай ще трябва да се обърна към съответния държавен орган и просто да им върна неадекватната кола, която ми продадоха. Нещото, което ме кара да не съм го направил още е, че колата много ми харесва и отговаря 100% на моите изисквания!
Предварително благодаря за отговорите Ви.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Колега,
Според мен проблема ти е в бензиновата помпа. просто понеже си в гаранция не искат да си го признаят... Българистан...
В бензиновата помпа ти се намира и горивният филтър. По принцип се сменя на доооста повече от 20 000 км, но в Българистан бензина не е каквото трябва да е. За това са ти препоръчали V-Power 100 октана. Защото е вносен и не е разреден с "примеси"! Явно колата ти е карана с доста болкуци и смяната на бензиновата помпа е неизбежна...
Според мен проблема ти е в бензиновата помпа. просто понеже си в гаранция не искат да си го признаят... Българистан...
В бензиновата помпа ти се намира и горивният филтър. По принцип се сменя на доооста повече от 20 000 км, но в Българистан бензина не е каквото трябва да е. За това са ти препоръчали V-Power 100 октана. Защото е вносен и не е разреден с "примеси"! Явно колата ти е карана с доста болкуци и смяната на бензиновата помпа е неизбежна...
Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Че какво ги бърка Мото-Пфое да сменят гаранционно една бензинова помпа или каквато и да е друга част? Те не плащат нищо! Пращат дефектната част на производителя и той им връща нова. Единствено труда по смяната е за тяхна сметка, но ако искаш да продаваш - трябва и да поддържаш.ageorgiev написа:Според мен проблема ти е в бензиновата помпа. просто понеже си в гаранция не искат да си го признаят... Българистан...
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Може би си прав, но МП са станали доста "скрънзави" напоследък, относно клиентски претенции с основание 

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Чета по руските форуми,че угасването след запалване на студен двигател май е често срещано явление(наричат го Double start),което май зависи само от бензина,поне според хората с повече опит.На мен не ми се е случвало никога досега и може би наистина причината е в бензините.Според мен не трябва да се сменят често,защото адаптацията на двигателя изисква доста време и изминати километри и затова не може да се настрои правилно за кратко време.След като купих колата карах само с бензин от OMV дълго време и от почти година карам само с Лукоил и не съм имал подобен проблем.
Нормалните обороти след запалване на студен двигател наистина са 1200-1300 и след 20-30 секунди падат до 1000.След окончателното загряване на двигателя са около 750.Ако е включен климатика са малко по-високи.
Единствения проблем,който виждам при теб е колебаенето с 200-300 оборота.Това на място ли го прави, или в движение?
Нормалните обороти след запалване на студен двигател наистина са 1200-1300 и след 20-30 секунди падат до 1000.След окончателното загряване на двигателя са около 750.Ако е включен климатика са малко по-високи.
Единствения проблем,който виждам при теб е колебаенето с 200-300 оборота.Това на място ли го прави, или в движение?
- bass
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 юли 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 100 к.с. / рег. 11.2007
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Колебаенето на оборотите е на едно място.
Аз също съм привърженик на зареждането в една бензиностанция, но по препоръка/изискване на Мото Пфое зареждах на различни места за да премахнем вероятността да е от лошо гориво! Дори пазя касовите бележки от всичките ми зареждания.
AGeorgiev,
виждам, че Вашата кола е със същия двигател. Когато запалвате на студено колата има ли колебаене с около 200-300 оборота /малко повече от едно деление на оборотомера/? Питам Ви защото след поредното ходене в сервиза и несправянето им с проблема, започнаха да ме убеждават, че това било нормално поведение на колата! Дори ходихме с един от приемчиците да запалим служебната му кола, която е със същия мотор, но тя определено неправеше така.
Аз също съм привърженик на зареждането в една бензиностанция, но по препоръка/изискване на Мото Пфое зареждах на различни места за да премахнем вероятността да е от лошо гориво! Дори пазя касовите бележки от всичките ми зареждания.
AGeorgiev,
виждам, че Вашата кола е със същия двигател. Когато запалвате на студено колата има ли колебаене с около 200-300 оборота /малко повече от едно деление на оборотомера/? Питам Ви защото след поредното ходене в сервиза и несправянето им с проблема, започнаха да ме убеждават, че това било нормално поведение на колата! Дори ходихме с един от приемчиците да запалим служебната му кола, която е със същия мотор, но тя определено неправеше така.
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
При мен автомобилът не работи по описаният начин. Все пак е твърде рано да се каже... В интерес на истината, след като разбрах къде се намира горивният филтър я зареждам само с Shell V-Power Racingbass написа: AGeorgiev,
виждам, че Вашата кола е със същия двигател. Когато запалвате на студено колата има ли колебаене с около 200-300 оборота /малко повече от едно деление на оборотомера/? Питам Ви защото след поредното ходене в сервиза и несправянето им с проблема, започнаха да ме убеждават, че това било нормално поведение на колата! Дори ходихме с един от приемчиците да запалим служебната му кола, която е със същия мотор, но тя определено неправеше така.

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Едва ли е бензиновата помпа това.
Ако започне да пали трудно, тогава може да е от помпата.
Това много прилича на клапана за празен ход.
Също е добре да се сменят и всички филтри.
Не изглежда да е голям проблем това, но понеже е нова кола и затова е неприятно.
Ако започне да пали трудно, тогава може да е от помпата.
Това много прилича на клапана за празен ход.
Също е добре да се сменят и всички филтри.
Не изглежда да е голям проблем това, но понеже е нова кола и затова е неприятно.
Don't worry, be happy!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Този двигател няма клапан за празен ход и жило на газта.Има само електронно управляема дроселова клапа и ниските обороти се задават от компютъра чрез отварянето на клапата на определен ъгъл.За съжаление няма и филтри,които да могат да се сменят.В бензиновата помпа има вградени два филтъра-груб и финен,но не се сменят отделно.Много се съмнявам обаче че е от филтри,защото километрите са прекалено малко и освен това колата няма да иска да върви,ако не и достига гориво.За мен проблема е в недостатъчна адаптация към вид гориво.Не знам дали сте пробвали да откачите акумулатора за повече от 10 минути,за да се изтрият адаптациите,но нищо не пречи да се пробва и това.Само виж дали са ти дали кода на CDто преди да го откачиш,че за новите аудиосистеми май все още няма кийгенератори из нета.
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Много прилича на проблема с клапана за празен ход при Фокус 1
Получават се абсолютно същите симптоми-колебливо първо палене и вторият път всичко е наред.
Но щом го няма вече , дано да е само от бензина.
Получават се абсолютно същите симптоми-колебливо първо палене и вторият път всичко е наред.
Но щом го няма вече , дано да е само от бензина.
Don't worry, be happy!
- bass
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 юли 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 100 к.с. / рег. 11.2007
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Прав сте! Оказа се, че тази модификация няма клапан на празния ход.synthez 3D написа:Този двигател няма клапан за празен ход и жило на газта.Има само електронно управляема дроселова клапа и ниските обороти се задават от компютъра чрез отварянето на клапата на определен ъгъл.За съжаление няма и филтри,които да могат да се сменят.В бензиновата помпа има вградени два филтъра-груб и финен,но не се сменят отделно.Много се съмнявам обаче че е от филтри,защото километрите са прекалено малко и освен това колата няма да иска да върви,ако не и достига гориво.За мен проблема е в недостатъчна адаптация към вид гориво.Не знам дали сте пробвали да откачите акумулатора за повече от 10 минути,за да се изтрият адаптациите,но нищо не пречи да се пробва и това.Само виж дали са ти дали кода на CDто преди да го откачиш,че за новите аудиосистеми май все още няма кийгенератори из нета.
За акумулатора - когато я купих се оказа, че акумулатора се е скапал и го смениха с нов. Ако наистина има някаква автоматична адаптация към гориво, то може би при смяната на акумулатора се е анулирала запаметената стойност. В понеделник /утре/ по план трябва да я взема от сервиза от поредния и престой там /този път 5 дневен/! Ще споделя Вашето мнение с приемчиците.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 11 авг 2009, 14:50
- Модел на автомобила: Ford Fusion
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Колега, от 2 седмици караме Фюжън 1.4i 16v 80hp закупен от МП. Понеже колата е чисто нова, от сервиза направо започнаха с обяснението, че нищо й няма и всичко е наред. Вината била наша, тъй като не натискаме съединителя при палене.
Не знам как, но бяха познали -- винаги палим колата изключена от скорост и за това не натискаме съединителя. Да не говорим, че в Иструкцията за експлоатация изрично е написано да се пали на съединител.
Взехме си обратно Фюжъна, който междувременно ни стана любим. На следващата сутрин обаче, оборотите започнаха своя танц независимо от натиснатия амбрияж.
Последното нещо, което остава е да купуваме по-скъп бензин, но да вярваш, че това е проблема, си е чисто заравяне на главата в пясъка. Засега ситуацията изглежда безизходна -- от сервиза сякаш са неспособни да помогнат, а колицата толкова добре ни пасва, че ни е жал да им я оставим за експерименти.
Не знам как, но бяха познали -- винаги палим колата изключена от скорост и за това не натискаме съединителя. Да не говорим, че в Иструкцията за експлоатация изрично е написано да се пали на съединител.
Взехме си обратно Фюжъна, който междувременно ни стана любим. На следващата сутрин обаче, оборотите започнаха своя танц независимо от натиснатия амбрияж.
Последното нещо, което остава е да купуваме по-скъп бензин, но да вярваш, че това е проблема, си е чисто заравяне на главата в пясъка. Засега ситуацията изглежда безизходна -- от сервиза сякаш са неспособни да помогнат, а колицата толкова добре ни пасва, че ни е жал да им я оставим за експерименти.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
И аз карам същият Фюжън. Винаги паля с натиснат съединител - досега всички коли съм палил така и ми е навик. Незнам дали това оказва влияние, но при мен не играят оборотите. Отначало като е студена са по високи и после си падат на нормалните и се държат стабилни. Бензин зареждам само от Лукойл и ОМВ - обикновен 95.danni написа:Колега, от 2 седмици караме Фюжън 1.4i 16v 80hp закупен от МП. Понеже колата е чисто нова, от сервиза направо започнаха с обяснението, че нищо й няма и всичко е наред. Вината била наша, тъй като не натискаме съединителя при палене.
Не знам как, но бяха познали -- винаги палим колата изключена от скорост и за това не натискаме съединителя. Да не говорим, че в Иструкцията за експлоатация изрично е написано да се пали на съединител.
Взехме си обратно Фюжъна, който междувременно ни стана любим. На следващата сутрин обаче, оборотите започнаха своя танц независимо от натиснатия амбрияж.
Последното нещо, което остава е да купуваме по-скъп бензин, но да вярваш, че това е проблема, си е чисто заравяне на главата в пясъка. Засега ситуацията изглежда безизходна -- от сервиза сякаш са неспособни да помогнат, а колицата толкова добре ни пасва, че ни е жал да им я оставим за експерименти.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Аз карам от 20+ години и си имам навик, когато паля да изключвам от скорост и да натискам съединителя.
От близо една година ми е влязла муха в главата
да паля без да натискам съединител.
Е, вярвайте ми натискането на съединителя няма никаква връзка с играенето на оборотите.
От близо една година ми е влязла муха в главата

Е, вярвайте ми натискането на съединителя няма никаква връзка с играенето на оборотите.


- OhljovchO
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
Моя Фокус е дооста по-стар и на много километри... но съм забелязал същия ефект от време на време като спра на светофар - оборотите почват да се променят все едно колата леко се форсира през няколко секунди. Не зная от какво е, но съм забелязал някаква връзка със спирачната система - ако натисна няколко пъти спирачката да я "напомпам" като че ли има ефект върху форсирането и то намалява. Пробвайте дали напомпване на спирачката няма да окаже влияние. Подозирам някой датчик за налягане около серво-спирачки нещо...
На толкоз малко километри обаче... идея си нямам.
Моята е на 245 000...
Все пак пробвайте да напомпате спирачката и вижте има ли ефект - поне няма да навреди
На толкоз малко километри обаче... идея си нямам.
Моята е на 245 000...
Все пак пробвайте да напомпате спирачката и вижте има ли ефект - поне няма да навреди

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 яну 2008, 23:14
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 2007
- Status: Извън линия
Re: Проблем на Форд Фокус 2007
мда, познат проблем, даже и ми е гаснела, освен че се качваха хаотично оборотите... нова ми е колата няма 20000 км... та в МП смениха дюзата за впръскване (повече от това не можах да изкопча) и се оправи... казаха лошо гориво.
Успех!
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта