къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 14 сеп 2009, 18:32

Здравейте колеги,преди около положин година ми излезе доста интересен проблем на двигателя.Скъса радиатора там където се свързва със водното съединение,смених радиатора и този път скъса от към двигателя.Ходих на сервиз не малко пъти,глава пилих оказа се искривена и т.н..Обаче проблема си остана пак продължава да къса маркуча на водното съединение от към двигателя.Принудих се да сменя и водната помопа и термостата,перката се включва сичко е ок,но след 200км. пак го къса..... нз какво да правя вече,блока не е пукнат,вече се отчаях тотално.Някои ако може да ми помогне ще съм му благодарен мн. А забравих двигателя е ескортов 1.6 ,105 hp.. благодаря предварително !!!!
Последна промяна от paci на 09 ное 2009, 17:14, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от evg2 » 14 сеп 2009, 20:28

Главата с пилене е почти сигорно че не се е оправила ако е била крива,ако ти прави такова налягане в системата че ти избиват маркучи (дори радиатор)остави хлабава капачката на разшерителния съд да не надува, докато си намериш глава.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от paci » 14 сеп 2009, 21:55

Вземи капачката на разширителния съд от някой който няма проблеми.
Май няма значение какъв е форда :)
Дигаш капака, отвиваш капачката, сравняваш с твойта и при съвпадения завиваш на твоя съд и караш да видим да не е от нея.
Или опукай маркучите на някой друг с твойта капачака :)
Базици си праа :)
Пробвайте 1во със смяна на капачката, тя е клапан и регулира налягането!

а4о
потребител
потребител
Мнения: 782
Регистриран: 28 юни 2009, 20:03
Модел на автомобила: fiesta
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от а4о » 14 сеп 2009, 22:03

Правилно!Първото и най-безболезнено е това!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от paci » 14 сеп 2009, 22:28

evg2 написа:остави хлабава капачката на разшерителния съд да не надува, докато си намериш глава.
Май така ще кипне системата и ще фърли антифриза.
Не е добре да я няма т.е. да е отхлабена!

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от evg2 » 15 сеп 2009, 10:34

Ако е крива глава и гарнитурата пропуща, общото количества на антифриза успява да охлади тоя пропуск(ако е малък естественно) и не завира. Но това не е панацея а времянка докато разбере капачка ли е или гарнитура.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 15 сеп 2009, 18:15

Не е от капачката клапана се включва,а за главата сички гарнитури са сменени и съм я замервал след това и нищо и няма.... възможно ли е да е от самия вид маркуч да не издържа,защото като се скъса си личи после къде самата скоба го е нарязала леко..
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 15 сеп 2009, 18:52

става въпрос за този маркуч.... http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE ... 8/101_0233" onclick="window.open(this.href);return false;
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 03 окт 2009, 16:44

Здравейте пак съм аз,проблема го реших,ама ме е срам да ви кажа какво се оказа :roll: :D :D :D
купи си фиеста за да караш с 200 :P

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от vvasilev » 03 окт 2009, 21:05

Казваййййййййййййййй!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

kiril_nedev
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 27 апр 2008, 13:46
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3, 1.1, Газ
Местоположение: София/Пловдив/Павликени
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от kiril_nedev » 20 окт 2009, 14:17

аре кажи сега не ни дръж в напрежение :)

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Голям проблем със Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 09 ное 2009, 13:22

:D :D :D еми оказа се капачката на казанчето,испускал е малко налягане и в 1 момент блокирва и къса,ся го смених и ми излезе 8 лв капачката,а колко пари съм дал преди тва,напрао ще се изям от яд.Ся е 6 точки още повече върви :P
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 15 яну 2010, 22:41

колегииии помооощ пак го скъса онзи ден..... вече ще издивеяяяяя,не е пукнат нито блока нито главата,термостати мермостати,водни помпи нз си ко още е наред и пак къса :x :x :x :x :x :x
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от S_C » 16 яну 2010, 00:49

Провери тампоните на мотора...дали не се разхожда твърде свободно из коша.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 16 яну 2010, 02:42

и това какво влияние оказва,че нещо не схващам..
купи си фиеста за да караш с 200 :P

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от diesel1.6 » 16 яну 2010, 08:56

Като гледам скобата е от по-лъскавите и хубави китайски :D:
Да не би тя да прерязва маркуча? А той да не е идеален и да е предразположен към лесно скъсване. Аз може да имам такъв, трябва да видя. Оригинален, вече 25 години държи. Пробвай с друга скоба и стягай минимално.
Аз за скъсването на радиатора причината може да е скъсан тампон на двигателя или нещо подобно. Като тръваш или спираш рязко на ниските предваки, мотора да се мятка под капака и да опъва маркуча.
Последна промяна от diesel1.6 на 16 яну 2010, 11:40, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от S_C » 16 яну 2010, 09:29

Той и радиатор е късал веднъж,както се разбира по-горе.Не знам защо всички тръгнаха в поска налягане,надуване и не знам си какво.Капачката ще избие на около 2,3-2,5 атм.Ако и е отпуснала пружината,може и под 2 да избие.От такова налягане нито маркучи се късат,нито радиатор.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от HACKO » 16 яну 2010, 14:03

DobrinNikolov написа:и това какво влияние оказва,че нещо не схващам..
S_C написа:Той и радиатор е късал веднъж,както се разбира по-горе.Не знам защо всички тръгнаха в поска налягане,надуване и не знам си какво.Капачката ще избие на около 2,3-2,5 атм.Ако и е отпуснала пружината,може и под 2 да избие.От такова налягане нито маркучи се късат,нито радиатор.
Обясни му го по-просто, че иска да сменя мотора, не налягането къса маркучи и радиатори а вибрациите на мотора, щом се получава многократно, трябва да се насочиш към тампоните на д-ля, защото явно двигателя и трансмисията се движат в по-големи граници от допустимото. Ако налягането е високо, да предположим че клапана в капачката е заял, пластмасовия разширителен съд ще се спука много преди армирания гумен маркуч.
И гледай не само тампона на двигателя а и двата тампона на скоростната кутия, защото те поемат по-голямо усукване.
П.П Няма 1.6 CVH моноинджекция
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от diesel1.6 » 16 яну 2010, 14:37

Може просто скобата да е слош ръб. Оглед за минута и при нужда едно запиляване или изстъргване със шабър на вътрешния ръб ще подобри положението.

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста

Мнение от DobrinNikolov » 16 яну 2010, 14:39

НАСКО а налягането във макуча как ще ми го обясниш,защото като влезе в нормална температура маркуча е под голямо усилие в смисъл иска усилие да го стиснеш,ще проверя ина4е тампоните както ми каза да вида.
купи си фиеста за да караш с 200 :P

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта