Страница 1 от 3
къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 14 сеп 2009, 18:32
от DobrinNikolov
Здравейте колеги,преди около положин година ми излезе доста интересен проблем на двигателя.Скъса радиатора там където се свързва със водното съединение,смених радиатора и този път скъса от към двигателя.Ходих на сервиз не малко пъти,глава пилих оказа се искривена и т.н..Обаче проблема си остана пак продължава да къса маркуча на водното съединение от към двигателя.Принудих се да сменя и водната помопа и термостата,перката се включва сичко е ок,но след 200км. пак го къса..... нз какво да правя вече,блока не е пукнат,вече се отчаях тотално.Някои ако може да ми помогне ще съм му благодарен мн. А забравих двигателя е ескортов 1.6 ,105 hp.. благодаря предварително !!!!
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 14 сеп 2009, 20:28
от evg2
Главата с пилене е почти сигорно че не се е оправила ако е била крива,ако ти прави такова налягане в системата че ти избиват маркучи (дори радиатор)остави хлабава капачката на разшерителния съд да не надува, докато си намериш глава.
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 14 сеп 2009, 21:55
от paci
Вземи капачката на разширителния съд от някой който няма проблеми.
Май няма значение какъв е форда

Дигаш капака, отвиваш капачката, сравняваш с твойта и при съвпадения завиваш на твоя съд и караш да видим да не е от нея.
Или опукай маркучите на някой друг с твойта капачака

Базици си праа

Пробвайте 1во със смяна на капачката, тя е клапан и регулира налягането!
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 14 сеп 2009, 22:03
от а4о
Правилно!Първото и най-безболезнено е това!
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 14 сеп 2009, 22:28
от paci
evg2 написа:остави хлабава капачката на разшерителния съд да не надува, докато си намериш глава.
Май така ще кипне системата и ще фърли антифриза.
Не е добре да я няма т.е. да е отхлабена!
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 15 сеп 2009, 10:34
от evg2
Ако е крива глава и гарнитурата пропуща, общото количества на антифриза успява да охлади тоя пропуск(ако е малък естественно) и не завира. Но това не е панацея а времянка докато разбере капачка ли е или гарнитура.
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 15 сеп 2009, 18:15
от DobrinNikolov
Не е от капачката клапана се включва,а за главата сички гарнитури са сменени и съм я замервал след това и нищо и няма.... възможно ли е да е от самия вид маркуч да не издържа,защото като се скъса си личи после къде самата скоба го е нарязала леко..
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 15 сеп 2009, 18:52
от DobrinNikolov
става въпрос за този маркуч....
http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE ... 8/101_0233" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 03 окт 2009, 16:44
от DobrinNikolov
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 03 окт 2009, 21:05
от vvasilev
Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 20 окт 2009, 14:17
от kiril_nedev
аре кажи сега не ни дръж в напрежение

Re: Голям проблем със Форд Фиеста
Публикувано: 09 ное 2009, 13:22
от DobrinNikolov
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 15 яну 2010, 22:41
от DobrinNikolov
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 16 яну 2010, 00:49
от S_C
Провери тампоните на мотора...дали не се разхожда твърде свободно из коша.
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 16 яну 2010, 02:42
от DobrinNikolov
и това какво влияние оказва,че нещо не схващам..
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 16 яну 2010, 08:56
от diesel1.6
Като гледам скобата е от по-лъскавите и хубави китайски
Да не би тя да прерязва маркуча? А той да не е идеален и да е предразположен към лесно скъсване. Аз може да имам такъв, трябва да видя. Оригинален, вече 25 години държи. Пробвай с друга скоба и стягай минимално.
Аз за скъсването на радиатора причината може да е скъсан тампон на двигателя или нещо подобно. Като тръваш или спираш рязко на ниските предваки, мотора да се мятка под капака и да опъва маркуча.
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 16 яну 2010, 09:29
от S_C
Той и радиатор е късал веднъж,както се разбира по-горе.Не знам защо всички тръгнаха в поска налягане,надуване и не знам си какво.Капачката ще избие на около 2,3-2,5 атм.Ако и е отпуснала пружината,може и под 2 да избие.От такова налягане нито маркучи се късат,нито радиатор.
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 16 яну 2010, 14:03
от HACKO
DobrinNikolov написа:и това какво влияние оказва,че нещо не схващам..
S_C написа:Той и радиатор е късал веднъж,както се разбира по-горе.Не знам защо всички тръгнаха в поска налягане,надуване и не знам си какво.Капачката ще избие на около 2,3-2,5 атм.Ако и е отпуснала пружината,може и под 2 да избие.От такова налягане нито маркучи се късат,нито радиатор.
Обясни му го по-просто, че иска да сменя мотора, не налягането къса маркучи и радиатори а вибрациите на мотора, щом се получава многократно, трябва да се насочиш към тампоните на д-ля, защото явно двигателя и трансмисията се движат в по-големи граници от допустимото. Ако налягането е високо, да предположим че клапана в капачката е заял, пластмасовия разширителен съд ще се спука много преди армирания гумен маркуч.
И гледай не само тампона на двигателя а и двата тампона на скоростната кутия, защото те поемат по-голямо усукване.
П.П Няма 1.6 CVH моноинджекция
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 16 яну 2010, 14:37
от diesel1.6
Може просто скобата да е слош ръб. Оглед за минута и при нужда едно запиляване или изстъргване със шабър на вътрешния ръб ще подобри положението.
Re: къса маркуча на водното съединение - Форд Фиеста
Публикувано: 16 яну 2010, 14:39
от DobrinNikolov
НАСКО а налягането във макуча как ще ми го обясниш,защото като влезе в нормална температура маркуча е под голямо усилие в смисъл иска усилие да го стиснеш,ще проверя ина4е тампоните както ми каза да вида.