Проблем с Фокус 2000 г
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 23 сеп 2009, 21:53
- Модел на автомобила: s-max 2.0 tdci 140ps 2009: focus 2.0 16v zetec 2000; mondeo 1.6 16v DOHC
- Status: Извън линия
Проблем с Фокус 2000 г
Здр, имам малък проблем за който желая да попитам вас.
От скоро имам фокус бензин 2.0 л 2000 год, при подаване на повечко газ колата за кратко заглъхва подобно на развалено турбо при дизела. После вдига обороти но някак колата не върви. Моля ако някои се е сблъсквал с подобен проблем или има на идея да сподели.
Само да подчертая че живея в Германия и просто искам някаква идея от къде да тръгна.
Мисля първо да преслушат компа, но обръщам се към вас колеги понеже немците имат една лоша черта това в което се съмняват го сменят и си го плащаш като пич, ако проблема го има пак продължават. Ужас
От скоро имам фокус бензин 2.0 л 2000 год, при подаване на повечко газ колата за кратко заглъхва подобно на развалено турбо при дизела. После вдига обороти но някак колата не върви. Моля ако някои се е сблъсквал с подобен проблем или има на идея да сподели.
Само да подчертая че живея в Германия и просто искам някаква идея от къде да тръгна.
Мисля първо да преслушат компа, но обръщам се към вас колеги понеже немците имат една лоша черта това в което се съмняват го сменят и си го плащаш като пич, ако проблема го има пак продължават. Ужас
Последна промяна от tracer_80 на 24 сеп 2009, 21:04, променено общо 1 път.
Щастието на женения мъж, зависи от тези за които не е женен.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
Възможните причини са доста....ще опитам с най-лесното и евтино:
1. Изключваш акумулатора (-) за 10-15мин и после го включваш. Палиш без газ и оставяш на празен ход за минута-две, след това минута-две държиш високи обороти (примерно 3000 или 3500 в твоя случай) и накрая си врътваш ена обиколка на квартала. Компютъра ти е обучен на твоя стил (пак грубо казано). Ако проблема остане - значи е другаде. Да не забравиш преди манипулацията да си подсигуриш всички необходими кодове за ел.устройства -радиото имам предвид.
2. Възможно е проблема евентуално да се диагностицира на компютърна диагностика, ама не винаги го улавят (поне в БГ).
3.Може да ти е запушен катализатора. Трудно мога да ти кажа как точно се диагностицира, ама поне можеш да подушиш ауспуха - с каква миризма излиза бензина. При запушен кат мисля че се усеща разлика (поне аз я усещам).
4. Възможно е да ти е пробил някой кабел или свещ - кабелите се диагностицират и визуално - тъмна нощ, дигнат капак, запален двигател и подаваш ръчно газ. Ако просветне кабел/ли - за смяна са (продават се и по отделно за всеки цилиндър). Със свещите е по-трудно - най-малкото изискват специален ключ......
Има и други, по-малко вероятни причини - калпав бензин (за германия се съмнявам), запушен горивен и/или въздушен филтър), запушен/и инжектор/и.....
1. Изключваш акумулатора (-) за 10-15мин и после го включваш. Палиш без газ и оставяш на празен ход за минута-две, след това минута-две държиш високи обороти (примерно 3000 или 3500 в твоя случай) и накрая си врътваш ена обиколка на квартала. Компютъра ти е обучен на твоя стил (пак грубо казано). Ако проблема остане - значи е другаде. Да не забравиш преди манипулацията да си подсигуриш всички необходими кодове за ел.устройства -радиото имам предвид.
2. Възможно е проблема евентуално да се диагностицира на компютърна диагностика, ама не винаги го улавят (поне в БГ).
3.Може да ти е запушен катализатора. Трудно мога да ти кажа как точно се диагностицира, ама поне можеш да подушиш ауспуха - с каква миризма излиза бензина. При запушен кат мисля че се усеща разлика (поне аз я усещам).
4. Възможно е да ти е пробил някой кабел или свещ - кабелите се диагностицират и визуално - тъмна нощ, дигнат капак, запален двигател и подаваш ръчно газ. Ако просветне кабел/ли - за смяна са (продават се и по отделно за всеки цилиндър). Със свещите е по-трудно - най-малкото изискват специален ключ......
Има и други, по-малко вероятни причини - калпав бензин (за германия се съмнявам), запушен горивен и/или въздушен филтър), запушен/и инжектор/и.....
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 23 сеп 2009, 21:53
- Модел на автомобила: s-max 2.0 tdci 140ps 2009: focus 2.0 16v zetec 2000; mondeo 1.6 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
Много ти благодаря ще пробвам това което каза и ще пиша и аз се моля да е някъде около свещ или филтър. Тук когото и познат да питам не ми помагат ами ми се подиграват за старата кола.
Щастието на женения мъж, зависи от тези за които не е женен.
- viktor8881
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
- Местоположение: Сливен/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
При мен се оказаха кабелите. Проблема беше същия. Даже при тръгване трябваше да тръгвам с доста газ, защото иначе много глъхнеше и забиваше "муцуна". След 2500-3000 оборота горед-долу вървеше.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 23 сеп 2009, 21:53
- Модел на автомобила: s-max 2.0 tdci 140ps 2009: focus 2.0 16v zetec 2000; mondeo 1.6 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
да се надявам това да е, а само да попитам ако катализатора е задръстен на какво трябва да мирише или по точно на какво не трябва да мирише отзад.
Щастието на женения мъж, зависи от тези за които не е женен.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
...ами как да го опишаtracer_80 написа:да се надявам това да е, а само да попитам ако катализатора е задръстен на какво трябва да мирише или по точно на какво не трябва да мирише отзад.



-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 24 окт 2007, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 '98
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
И моята прави така, но само докато е студена. Като я изрежа и като сменя предавка и забива. Като загрее го няма този проблем. На мен ми казаха да си купя добавка за профилактика на горивната система Protec и да пробвам после. За кабелите на свещите не се бях сетил.
http://bluelemon3d.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 23 сеп 2009, 21:53
- Модел на автомобила: s-max 2.0 tdci 140ps 2009: focus 2.0 16v zetec 2000; mondeo 1.6 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
Проблемът с колата се реши, оказа се, че никой не разбра от къде е но съм с нови свещи, кабели, помпа, горивен и възд филтър и дебитомер. Благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат и по специално на kEFi
. Но обих се да споря с простите германци, че дебитомера може да се почисти и да се пробва не та не НЕ МОЖЕЛО ТАКА СМЯНА ТА СМЯНА. Това което мога да кажа е, че тук във форума има хора които разбират повече от малоумните немци НО ПРОСТО ХОРАТА РАБОТЯТ С СУПЕР ТЕХНИКА. Срещу 600 евро съм оправен. 


Щастието на женения мъж, зависи от тези за които не е женен.
- teosound
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 31 авг 2009, 16:42
- Модел на автомобила: ford focus Zetec 2.0 96kw
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
Радвам се,че проблема ти е решен!А по въпроса за супер техниката - не е само това - имат и икономическата възможност да си сменят каквото си искат




-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 23 сеп 2009, 21:53
- Модел на автомобила: s-max 2.0 tdci 140ps 2009: focus 2.0 16v zetec 2000; mondeo 1.6 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
Днес отново се наложи да отида, просто така прравели профилактично. Че само нешто да внетна Мондео бензиново 2007 с подобен на моя проблем ""симптом"" но се оказа един загубен сензор на дроселовата клапа. Колегата бе вдигнал ръце.
И да споделя нешто за компютъра, след като го ресетнаха попитах колко време да я държа на тихи обороти и колко на високи, но ми казаха та да не съм правел не ми казаха що.
И да споделя нешто за компютъра, след като го ресетнаха попитах колко време да я държа на тихи обороти и колко на високи, но ми казаха та да не съм правел не ми казаха що.
Щастието на женения мъж, зависи от тези за които не е женен.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 2000 г
Защото при ресет на стенд всичко се прави автоматично (от компа на стенда).tracer_80 написа:Днес отново се наложи да отида, просто така прравели профилактично. Че само нешто да внетна Мондео бензиново 2007 с подобен на моя проблем ""симптом"" но се оказа един загубен сензор на дроселовата клапа. Колегата бе вдигнал ръце.
И да споделя нешто за компютъра, след като го ресетнаха попитах колко време да я държа на тихи обороти и колко на високи, но ми казаха та да не съм правел не ми казаха що.
Радвам се, че съм ти помогнал

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта