ТУРБО
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 01 мар 2006, 23:13
- Модел на автомобила: MONDEO1.8TDI
- Status: Извън линия
ТУРБО
както си карах и ми се исфорсира мотора до 5000 оборота.казаха ми 4е е от турбото.как мога да разбера като копувам турбо втора ръка дали е читаво?и вузможно ли е от това да ми скъса шпонка на коляновия вал?
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Сигурен ли си, че е от турбото? А вие ли?
Хич не ти трябва турбо втора ръка.
Много е рисковано да направиш такава покупка, без да го отвориш.
Защо не рециклираш твоето? По-евтино ще ти излезе и ще му знаеш състоянието. Ако не вие, може да ти излезе и много по-евтино от рециклиране.
Не се вижда от къде си, ако си от София звънни ще ти обясня къде аз оправих моето - 0877 140065
Хич не ти трябва турбо втора ръка.
Много е рисковано да направиш такава покупка, без да го отвориш.
Защо не рециклираш твоето? По-евтино ще ти излезе и ще му знаеш състоянието. Ако не вие, може да ти излезе и много по-евтино от рециклиране.
Не се вижда от къде си, ако си от София звънни ще ти обясня къде аз оправих моето - 0877 140065
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Нищо чудно и в тази ситуация двг-то да не ще и да гасне (да я кара само на масло). То и нищо не може да му ограничи оборотите, доколкото знам турбината стига до 120K rpm... Помпата поне има макс. дебит, а турбото може да вкара колко си масло иска (то и масло има - 4.5л горещо). ... двигателя може да вдига обороти и до саморазрушаване ...
а ако вкара и повечко масло в цилиндрите, работата отива в съвсем в канала...
В руските сайтове бях чел че ново турбо струвало около 1500 USD !?
Никой не препоръчва купуване на старо, защото не се знае колко живот му е останал - освен ако цената му е съвсем символична.
а ако вкара и повечко масло в цилиндрите, работата отива в съвсем в канала...
В руските сайтове бях чел че ново турбо струвало около 1500 USD !?
Никой не препоръчва купуване на старо, защото не се знае колко живот му е останал - освен ако цената му е съвсем символична.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

Кофти работа!И моето мнение е рециклаж!!!Поне след това хората дават известен пробег гаранция през който можеш да си караш спокойно!!!
Моите съболезнования колега!!!

fiestaracing-just race!!!
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За гаранция, не знам, но със сигурност в зависимост от това какво са правили и за колко пари казват колко км ще издържи. И 100 000 да кажат е добре.
След това идва момента със спазването на правилата по препоръки на Форд, да работи няколко минути преди тръгване докато качи масло и да се гаси изключена от скорост, докато оборотите се нормализират за работа на празен ход и в НИКОЙ случай да не се форсира (както мнооого "разбирачи" правят) и да се гаси двигателя - направо му се разказва играта на турбото - още е в инерция а маслото спада
Успех и от мен и ако имаш нужда от проверен майстор пиши.
След това идва момента със спазването на правилата по препоръки на Форд, да работи няколко минути преди тръгване докато качи масло и да се гаси изключена от скорост, докато оборотите се нормализират за работа на празен ход и в НИКОЙ случай да не се форсира (както мнооого "разбирачи" правят) и да се гаси двигателя - направо му се разказва играта на турбото - още е в инерция а маслото спада

Успех и от мен и ако имаш нужда от проверен майстор пиши.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
в руския форим бях гледал идея за слагане на "турбо таймер".
Идеята е проста: след като се извади контактния ключ - двг-то да се остане да работи 2-3мин (вижда ми се много !?) и тогава да се изгаси само (едно просто реле и вземезадържаща верига). Целта е да има време турбото да се охлади и да му паднат оборотите ... Щото човек дори и да внимава може да забрави ама "Турбо таймера" НЕ
Идеята е проста: след като се извади контактния ключ - двг-то да се остане да работи 2-3мин (вижда ми се много !?) и тогава да се изгаси само (едно просто реле и вземезадържаща верига). Целта е да има време турбото да се охлади и да му паднат оборотите ... Щото човек дори и да внимава може да забрави ама "Турбо таймера" НЕ

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- Rud
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 ное 2005, 16:51
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми сервиза се намира точно на ъгъла на окловръстното,посока от Драгалевци към Г.баня,преди да завиеш към бул.България,срещу OMV,има и магазин за авточасти,пича се казва Пламен и ми го смени за 1 ден,а иначе можех да се размина с много по-малко,но понеже турбото взе да свири и колата изгуби мощност,а аз до сега не бях карал с турбо и около мен разни разбирачи ми казаха ,че няма проблем,да карам така,само дето маркуча на турбото бил спукан,а то не било така,ама кой да ти знае.??Та карам си аз една сутрин към работа така,със спукан маркуч и си свиркам(нали все няма пари за тия пусти ремонти и все отлагаме) и изведнъж двигателя се изфорсита на пълни обороти и си остана така! Аз изключих от контакт,ама дръжки,не спира да работи като луд и отзаде през ауспуха излизаше такъв дим,че зад мен целия път стана като все едно бях пуснал 5 димки И тогава се сетих,че ако включа на скорост и натисна спирачка преди това ,колата ще спре след като започна да отпускам съединителя и я огасих по този начин.Това се случи с 2 думи.После колесар и в сервиза! Ха да ми е честито новото турбо! 

Който си има късмет,като се ожени още на втория ден му се ражда дете!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта