Страница 1 от 1
проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 14:15
от ludaka
Преди 3 месеца си взех Форд ескорт 93г 1.6 16в но почна да ми харчи доста масло за 3 седмици 1 литър и малко от горе.
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 15:08
от paci
ludaka написа:Преди 3 месеца си взех Форд ескорт 93г 1.6 16в но почна да ми харчи доста масло за 3 седмици 1 литър и малко от горе.
1 седмица е 7 дена
7 х 3= 21 дена
На ден изминаваш по 600 км.
21 х 600 = 12600 км
За 12600 км си долял 1 литър.
Перфектен си, но вземи го смени!
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 15:37
от а4о
Аз не виждам някъде да пише че минава 600 км на ден.
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 16:15
от paci
Тия фъстъци вече не показват вярно.
Тряя да ги опеча и да ги изям вече.
Сега направих ново хвърляне и показаха 1 км. на ден
Направо да изхвърли двигателя!!!
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 16:21
от а4о
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 16:25
от peterdi_bg
При мен самия варира от 0 до 500-600км. А фърляйте. Не. Паци, не хаби фъстъците ами направо си ги яж... дразнят се като си играеш с тях.
ludaka, ако нямаш теч, гледаш дали ти пуши на изгоряло масло, то все отнякъде трябва да излиза.
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 18:48
от ludaka
От никъде не тече , а почна да пуши много яко
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 12 окт 2009, 18:54
от peterdi_bg
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=28168&" onclick="window.open(this.href);return false;
разгледай и други теми по въпроса.
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 15 окт 2009, 21:57
от ludaka
В понеделник и долях масло защото пръчката беше суха и всеки ден го следя и си беше добре.Днеска сутринта слизам и вдигам пръчката и ми показва , че е пълно до горе. Колата я спирам на едно и също място на равно и всяка сутрин го гледам маслото преди да запаля колата. Как става тоя номер от нормално масло да се напълни до горе. Маслото е чисто не е влезнало вода в маслото
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 16 окт 2009, 08:15
от peterdi_bg
ludaka написа:Днеска сутринта слизам и вдигам пръчката и ми показва , че е пълно до горе.
По принцип се изчакват няколко минути, за да се стече маслото долу. Като извадиш щеката първия път нали я бършеш и я слагаш пак за мерене?
Re: проблем с един ескорт
Публикувано: 16 окт 2009, 11:29
от kEFi
Погледни си маркуча, отвеждащ картерните газове в кутията на въздушния филтър. Вероятно е запушена. За да ти играе така нивото, изключая случайните фактори (надявам се си ги имал предвид) оставам с впечатление за по-голямо налягане.... Ако не е запушена магистралата за отвеждането - остават гумички на клапани. С това май свършва лесното....