Двигателя се форсира
Публикувано: 15 окт 2009, 22:02
Здравейте. Преди време започнах една тема ама до никъде не достигна. Имам проблем. Двигателя когато навлезе в турбо режим 2500...3000 оборота се форсира и при изключване от скорост запазва оборотите без да подавам газ.
първоначално помислих че е от така наречения хидравличен компенсатор на ГНП. изкарах маркучлето от помпата и не капна капка гориво от там. запалих двигателя и форсирах но пак не капна. не бе от там. хванах се за турбото. плюе масло сигурно. извадих тръбата от интеркулера и действително при голямо форсиране леко пръска...като дезодорант...мъгла. свалих интеркулера да видя какво е турбото и да знам какво да търся. запалих двигателя без интеркулер т.е. и без турбо. подадох газ и небеса. остана си форсиран. и турбото не бе. взех от прехваленото люки моли извадих маркучите и запалих с него. работи около час. през това време форсирах и до над 4000 оборота. никакъв проблем. олекна ми. закачих си обратно нафтата и запалих пак. подадох газ и ужас....остана форсиран.
Ха сега някой да даде съвет. но и аргументиран. да обясни какво може да е и защо?
Чакам съвети! Положението е отчайващо.
първоначално помислих че е от така наречения хидравличен компенсатор на ГНП. изкарах маркучлето от помпата и не капна капка гориво от там. запалих двигателя и форсирах но пак не капна. не бе от там. хванах се за турбото. плюе масло сигурно. извадих тръбата от интеркулера и действително при голямо форсиране леко пръска...като дезодорант...мъгла. свалих интеркулера да видя какво е турбото и да знам какво да търся. запалих двигателя без интеркулер т.е. и без турбо. подадох газ и небеса. остана си форсиран. и турбото не бе. взех от прехваленото люки моли извадих маркучите и запалих с него. работи около час. през това време форсирах и до над 4000 оборота. никакъв проблем. олекна ми. закачих си обратно нафтата и запалих пак. подадох газ и ужас....остана форсиран.
Ха сега някой да даде съвет. но и аргументиран. да обясни какво може да е и защо?
Чакам съвети! Положението е отчайващо.