Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от valerko1 » 24 окт 2009, 15:13

Хора Фиестата е в предсмъртна агония. Вчера едвам запали, днеска запали, работи на 3 цилиндъра, няма мощност, цапа свещите, едната е в масло. Оказа се тежък ремонт, смяна сегменти, аксиален лагер, шлайф глава, гумички, гарнитура за главата, маслото не се меша с вода, човека твърди че съм я прегрявал. Действително късах ремък преди 10-тина дни на алтернатора, който върти и водната помпа, ама съм я карал не повече от 400-500 м и датчика не показа прагряване, някъде до средата стигна....та по ваше мнение за този ремонт колко би струвало горе-долу? Казаха ми цена ама умишлено не я казвам, да чуя вие каква цифра ще споделите.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от peshaka » 24 окт 2009, 16:03

С труда около 400-500 лв и аз бях пред подобна дилема макар че не беше толкова зле моята изпадна ми читав мотор оборудван за 100 лв и го отнесох като куцо пиле домат

п.п. мисля че на тази кола ремонта не би бил рентабилен с оглед че ако някога решиш да я продаваш едва ли годи парите от ремонта ще покриеш
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от baro » 24 окт 2009, 19:33

Колега сигурен ли си че двигателя е за основен ремонт значи щом ти цапа свеща и работи на 3 цилиндъра пробва ли да смениш свеща да не е от там .Скоро се занимавах с една фиеста 1.1 и тя така бачкаше на 3 цилиндъра пробвахме 3 свещи и няма не тръгва мерим компресия 2 , и ние така си помислихме че е издухала сегменти туй онуй и я закарахме при майстор който е познат и каза така ще я погледна дали няма изгорял клапан .След 3 часа се обади и вика готова е :-/: отиваме да я вземем и се оказало че на този цилиндър повдигачите се откачили и не може да отвори клапаните в следствие на това бяха криви повдигачите които представляват едни сопички грубо казано .За това трябва да имаш някой познат майстор да не те метне че колата е за основен ремонт и да ти вземе парите.

starship
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 19 апр 2009, 07:21
Модел на автомобила: fiesta 1,8D 1999
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от starship » 24 окт 2009, 20:13

Разглобяване на клапани,проверка за херметичност на главата, шлайф на клапаните, смяна на гумички , райберене на леглата, пасване на клапани, сглобяването им към главата, шлайф на самата глава и измиването и с пароструйка - 105лева с включени гумички в цената. Това е цената която предлагам чрез фирмата ми на клиентите за този обем на работа, ако главата е здрава работата е за около час и половина

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от valerko1 » 24 окт 2009, 22:17

baro написа:Колега сигурен ли си че двигателя е за основен ремонт значи щом ти цапа свеща и работи на 3 цилиндъра пробва ли да смениш свеща да не е от там .Скоро се занимавах с една фиеста 1.1 и тя така бачкаше на 3 цилиндъра пробвахме 3 свещи и няма не тръгва мерим компресия 2 , и ние така си помислихме че е издухала сегменти туй онуй и я закарахме при майстор който е познат и каза така ще я погледна дали няма изгорял клапан .След 3 часа се обади и вика готова е :-/: отиваме да я вземем и се оказало че на този цилиндър повдигачите се откачили и не може да отвори клапаните в следствие на това бяха криви повдигачите които представляват едни сопички грубо казано .За това трябва да имаш някой познат майстор да не те метне че колата е за основен ремонт и да ти вземе парите.
Еми чистих свещите, единия ден запали и вървя нормално, но вече днеска не помогна почистването...просто се усеща че няма мощност, отзад пуши много. Поне така каза майстора, че са сегменти. Виж за компресията въобще не стоплих да я премеря, хем имам уреда подръка.

п.п. мисля че на тази кола ремонта не би бил рентабилен с оглед че ако някога решиш да я продаваш едва ли годи парите от ремонта ще покриеш
Прав си, но искам да ми върши работа поне още година-две...не е за изхвърляне колата, доста е запазена, на малко км е, просто има хляб в нея още.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от baro » 25 окт 2009, 17:09

Ами колега провери си компресията и ще си покаже не прибързвай с това да правиш основен ремонт .Цялата работа може да излезе от клапан или повдигачите

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от diesel1.6 » 25 окт 2009, 20:37

Аз преди години си направих експеримент с една износена лада. Компресия, сегменти, лагери - всичко по-лошо от която и да е кола от форума. Регулирах иклапаните, направих всичко по запалването - свещи, центровка, електронен комутатор, нагласих си газовото - о колата вървеше много добре. Е, гореше малко масло, май два литра на хиляда километра извън града.
Докато нямаш счупен клапан или дупка в буталото, н еможе колата както е вървяла изведнъж да загуби един цилиндър заради износени сегменти. Сегментите обират много износване.
Майсторът ако иска може да я подкара и така, стига да не е нагъл некадърник.

Преди малко прочетох една новина в тази насока - "Екип на бърза помощ констатирал смъртта на младия мъж. На местопроизшествието бил извършен оглед в присъствието на съдебен лекар.
Убитият ... бил автомонтьор и имал сервиз с баща си, предаде БЛИЦ. Той е бил наръган в гърба, след което е влязъл в асансьора и се е опитал да стигне"........
Да не четем после "майстор намерен в резервоар на фиеста, натикан там от бесен клиент"

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от valerko1 » 25 окт 2009, 23:30

Тя работата е отекла вече, закарал съм я на сервиз, но тъпото забравих за проверя компресията. Ще ме бръснат на сухо, то се е видяло. То реално погледнато аз мога двигател цял да намеря за 300-400 кинта сигурно, ама откакто кораба потъне, на сушата хиляди умници. Просто колата много ми трябва и съм притиснат от времето, иначе ако имах още една за тая щях да се допитам тука, и ето че доста съвети получих...като извода е Фиеста.....НИКОГА повече. Тая ми е втора и последна.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от baro » 25 окт 2009, 23:43

Е колега не се разочаровай от фиестата де, на всеки може да се случи не само на теб .Аз винаги процедирам така ако се наложи да се прави нещо по сложно по колата на приятел баща му е доста разбиращ няма сервиз но при него или сам при майстори един път е ходила за смяна на ремък и те го осрали после сам си го правих от тук от там чета по нещо и така .Дано да минеш по тънко с ремонта.

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от valerko1 » 26 окт 2009, 08:41

Предната фиеста превъртя веригата на зъбното колело на коляновия вал, после с неправилна центровка заби клапаните в буталата, абе пишман майстори колкото щеш. На тия сегашните майстори ме хвана яд, че направо вика дай 250 кинта да ходя да купувам сегменти, аксиален лагер, гарнитура, гумички....абе чакай бе атвори я виж какво става с карантията вътре пък тогава пазарувай части...то нали мъжко дупе веднъж се таковало, ама на мойто май му стана навик...дееба. Иначе и аз имам човек дето като я види ще каже какво и е, ама просто в момента е в провинцията и не можах да разчитам на него.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от форд мк2 » 26 окт 2009, 10:38

valerko1 написа:Предната фиеста превъртя веригата ..........
Зимай още една - ударена примерно ама да можеш да и чуеш мотора. Меткай го за 4-5 ч работа и продължавай. Тамън ще ти останат резервни части _friends_
Be happy

Tzonio
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 28 апр 2009, 18:01
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 1990 god.
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от Tzonio » 28 окт 2009, 10:31

мод:
В грамотно попълнения профил си пише кой от къде е!

Пиши на Кирилица!!!

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от valerko1 » 01 ное 2009, 16:34

Готово. За 700 кинта мърка като скопен котарак. Да видиме кога ще е следващия ремонт. Оня от Формула 1 беше преебал 8 двигателя, аз само един :wink: съсипах и жената взе да мърмори :mrgreen:
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от peshaka » 01 ное 2009, 17:22

разясни малко де в какво се състоеше ремонта ? 700лв никак не са малко :?
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от valerko1 » 01 ное 2009, 17:47

peshaka написа:разясни малко де в какво се състоеше ремонта ? 700лв никак не са малко :?
аксиален лагер, гумички, сегменти, шлайф глава, гарнитура за глава, гарнитура картер /не съм сигурен/, гарнитура капака на клапаните, пристъргване на клапани, центровка, масло, антифриз...мисля това ми каза майстора
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от peshaka » 01 ное 2009, 18:20

ами скъпичко ти е излязло ама най-важното е да не създава повече проблеми , успех
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от valerko1 » 01 ное 2009, 18:32

peshaka написа:ами скъпичко ти е излязло ама най-важното е да не създава повече проблеми , успех
Дай боже да няма проблеми.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Фиестата е в агония. Сегменти, издухана гарнитура ли?

Мнение от sobis » 02 ное 2009, 21:38

Тия хора дерат кожата яко :shock:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта