Страница 1 от 1

ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Публикувано: 05 ное 2009, 21:35
от diana_ruskova
ескорт 95г 1.6 16в 90кс когато е с муцуната нагоре пали на 3-4 въртене при натиснат до долу педал на газта. на равно пали от втория път без газ , смених температурния датчик за инжекциона, пълна резервоара до горе-нищо-помпата си бръмчи при контакт, стартера си върти, но уви .Помогнете. МФ са беззсилни.

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Публикувано: 05 ное 2009, 21:48
от HACKO
Иди някъде където могат да ти премерят НАЛЯГАНЕТО, което създава помпата и по-точно в момента в който като дадеш контакт и помпата изключи дали задържа налягането.

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Публикувано: 11 ное 2009, 11:59
от noface
В аутодата горивната система я дават да работи 2,5-2.9 бара. Помпата трябва малко по-вече да "надуе" и регулатора за налягане вече да го регулира в тия граници.Ако помпата е наред,мпже да е клапана в датчика,може да е и най-смешния проблем-запушен горивен филтър :)

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Публикувано: 11 ное 2009, 13:31
от nikolovvd
По принцип инжекциона се пали без да натискаш педала на газта.
Също така няма да запали, ако налягането в хранителната система е под 2 - 2.2 атмосфери.
Бензиновата помпа, когато е нова прави до 8 атмосфери налягане.

Ако нямаш книга за колата вземи и си я изтегли. Там има описано как се мери налягането в хранителната система. Налягането трябва да е стабилно и в границите, които ти посочи колегата.
Бензиновия филтър също може да е проблемен. Има ментета, в които има хартия, която не издържа на бензина и става на каша.

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Публикувано: 24 дек 2009, 12:40
от psixo75
смачках бензиновя клапан и се оправи

Re: ПОД НАКЛОН НЕ ПАЛИ

Публикувано: 26 фев 2011, 19:59
от dimitarnikolov4
Колеги, ако някой има подобен проблем да знае - проблема е, че изпарителя изпуска по малко газ в инжекциона от една гумичка - установих го със сапунена вода. След две години подобен проблем трябваше да ми свърши газта веднъж, та да установя, че когато няма газ в бутилката си пали без проблем на бензин. Просто меши горивните смеси особено след по - дълаг престой. За две години непалене от раз смених кабели, свещи, датчик температура на инж., дебитомер, клапан за налягане на бензина, а то - една гумичка за 0.30 ст.