от карбуратор към мноно инжекцион
- skuller
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 01 сеп 2006, 14:37
- Модел на автомобила: sierra 1.6
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
от карбуратор към мноно инжекцион
какво ми е необходимо за да преправя колата от карбуратор в моноинжекцион ? освен колектора .. инжектора и компютъра ?
бензиновата помпа предполагам трябва да се смени
ще се промени ли разхода на гориво и мощността на двигателя ?
накакви идей или статия в нета кадето да намеря отговор на тези въпроси
бензиновата помпа предполагам трябва да се смени
ще се промени ли разхода на гориво и мощността на двигателя ?
накакви идей или статия в нета кадето да намеря отговор на тези въпроси
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: от карбуратор към мноно инжекцион
Ти си Луд!!!!












































Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- skuller
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 01 сеп 2006, 14:37
- Модел на автомобила: sierra 1.6
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: от карбуратор към мноно инжекцион
нормални хора няма ..
и се пак по темата
и се пак по темата

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: от карбуратор към мноно инжекцион
Изказването ми е точно по темата. Определено смятам, че карбуратора дава много по-добри показатели от моноинджекциона и трансформацията от карб. към моно. е неоправдана. Като се абстрахираме от това, че Форда няма 1.6моно, проблемите които ще трябва да решиш са: нова ел. инсталация, изпускателен тракт с място за монтаж на Ламбда сонда, ел. помпа за бензин (мембранната помпа на карба не върши работа), съответно всмукателен колектор със блока на моноинджекциона. Желателно е да замениш механичната система за запалване със безконтактна (параметрична) за да можеш да ползваш предимството на динамичната центровка в зависимост от натоварването. За това обаче ще ти трябва нов маховик и място на кожуха за закрепване на датчика на Хол. Всичко това + евентуални постоянни проблеми със повреди на датчиците, които няма да са първа младост, обясняват твърдението ми че това което се опитваш да направиш е лудост, не казвам че е невъзможно.
Моноинджекциона е модифициран карбуратор и освен опростена изработка не виждам особени предимства, преди карах CVH 1.3 карб. сега карам CVH 1.4 моно. и не смятам, че има особена разлика (освен по-високия разход в градски условия за моноинджекцията).
Моноинджекциона е модифициран карбуратор и освен опростена изработка не виждам особени предимства, преди карах CVH 1.3 карб. сега карам CVH 1.4 моно. и не смятам, че има особена разлика (освен по-високия разход в градски условия за моноинджекцията).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта