16 клапанов термостат

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

16 клапанов термостат

Мнение от disc » 13 мар 2006, 16:26

Дойде ред на термостата. Купих термостат, щото в тялото нямаше никакъв. Обаче, когато го поставих и затворих капачето термостата си "играе" вътре. Има ли нещо друго освен уплътнението на термостата?
Прикачени файлове
Img(22).jpg
Img(23).jpg
Img(21).jpg
Img(20).jpg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

trolla
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от trolla » 13 мар 2006, 17:12

Моя ми го продадоха само с едно уплътнение от пресован корк (като гарнитура), друго нямаше.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 13 мар 2006, 18:42

Моите и двата нямаха уплътнение и ползваха от стария. Единия е някакъв на който пише BTT - Made in Germany 87 градуса а другия е оригинален MotorCraft 948M 8575 AA на 92 градуса.
Първия спецовете от МП сума време се мъчиха докато го сложат и мазаха с грес ?!?! за уплътнение може би. Моторкрафтския го сменях при друг майстор и той си пасна без проблем.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 13 мар 2006, 19:20

Проблема е в това, че въпреки гуменото уплътнение термостата стои хлабав във тялото. Въпроса е дали има още нещо вътре освен термостата и уплътнението. Когато се затвори "капачето" може с пръст (нали тялото не е монтирано на главата!!!) да движиш термостата! Това няма как да го видите ако тялото на термостата е монтирано на главата (разбирасе това е нормално, защото няма смисъл да се се сваля тялото от главата за се смени термостата, но при мен ситуацията е друга...)
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 14 мар 2006, 09:30

Аз моя термостат като си го сменях миналата седмица - нямаше нищо друго. Термостата и гуменото уплътнение, което се поставя/нанизва на термостата. Наистина не влиза прекалено плътно, но мисля, че като се зетвори и спира да мърда вътре.

:twisted:

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 14 мар 2006, 11:15

А моят термостат пък си има една зегерка и естествено оплътнение и като се затвори в тялото няма никакво мърдане

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта