Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Здр. колеги,
От август месец съм притежател на Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.) от 2002г.
Кола върви добре, гори малко, стегната е....но тези дни забелязвам следните симптоми..Времето захладня и сутрин като я паля, за секунди двигателя претриса, леко заглъхва и след това влиза в обороти...Днес, вечерта тресенето беше по-осезателно(все едно на стартера не му е достигнало малко за да развърти двигателя)...След това може да паля триста пъти и проблем няма...
Нафта зареждам единствено на ЕКО(дизел+) и не съм слагал никакви добавки(маслото е 5W30 на Форд)
Не се вманиачавам, предпочитам да карам, но искам да имам доверие в колата...Ще бъда благодарен, ако споделите или предположите от къде може да идва това претрисане на двигателя.
От август месец съм притежател на Форд Фокус 1.8 TDCI(115к.) от 2002г.
Кола върви добре, гори малко, стегната е....но тези дни забелязвам следните симптоми..Времето захладня и сутрин като я паля, за секунди двигателя претриса, леко заглъхва и след това влиза в обороти...Днес, вечерта тресенето беше по-осезателно(все едно на стартера не му е достигнало малко за да развърти двигателя)...След това може да паля триста пъти и проблем няма...
Нафта зареждам единствено на ЕКО(дизел+) и не съм слагал никакви добавки(маслото е 5W30 на Форд)
Не се вманиачавам, предпочитам да карам, но искам да имам доверие в колата...Ще бъда благодарен, ако споделите или предположите от къде може да идва това претрисане на двигателя.
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Сменял ли си горивен и въздушен филтър?
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Здр.
Въздушния е на 8000км., а горивния на 18000км....Днес сутринта завъртях ключа, изчаках да изгаснат всички лампи по таблото, повторих още веднъж операцията и запали без ядове, само леко заглъхване за стотни от секундата на двигателя. Взех да се замислям да не е изгоряла някоя подгевна свещ, а уж са на 20000км...
Лек ден
Въздушния е на 8000км., а горивния на 18000км....Днес сутринта завъртях ключа, изчаках да изгаснат всички лампи по таблото, повторих още веднъж операцията и запали без ядове, само леко заглъхване за стотни от секундата на двигателя. Взех да се замислям да не е изгоряла някоя подгевна свещ, а уж са на 20000км...
Лек ден
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Да ти кажа чесно, един горивен филтър спокойно можеш да му направиш подарък за коледа. Препоръчвам ти марката MANN. За въздушния също след най много 2000 км. Ако ползваш продукти на MANN (по-скъпички са), но ти гарантирам по-добър перформънс, липса на дребни ядове и икономия на гориво.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
първо виж свещите ,20к са доста за свещи ментета ако си попаднал на такива
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Здр.
Запазих си за сряда час в .........Бургас/...Ще погледнат свещите, ако не е от тях, ще сменя филтрите/спрял съм се на MAHLE/ и маслото...и после ще му мисля....
Приемчика от Дизел хаус казва, че може да е и от дюза този проблем....
Ще видим...
лека вечер
Запазих си за сряда час в .........Бургас/...Ще погледнат свещите, ако не е от тях, ще сменя филтрите/спрял съм се на MAHLE/ и маслото...и после ще му мисля....
Приемчика от Дизел хаус казва, че може да е и от дюза този проблем....
Ще видим...
лека вечер
Последна промяна от niksan79 на 09 дек 2009, 23:34, променено общо 1 път.
Формата е моментна, класата е вечна........
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
кажи му че и от фазата на Луната може да е .. напълни се с пишман майстори които знаят какво и е на колата без да са я виждали ,и не само че знаят ами и ремонта задължително е адски скъп ,никога не е нещо елементарно ... аз ако съм ще сменя майстора след това изречение ,той предварително те е пратил за дюзи( 4 бр ,те не се сменят по една питай го )
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)

знам го аз това.....
Дано да се окаже нещо дребно или поне да се намира проблема само в моята глава..

Лека вечер
Формата е моментна, класата е вечна........
- taiorra
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 04 яну 2009, 16:53
- Модел на автомобила: ford-mondeo-2.0:145p.s. automatik-2002g
- Местоположение: асеновград
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
форд си е кола ама километрите и майсторите и пречат да стане звезда
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
ето ме и мен....след 4 часа мръзнене в студа..
Майсторите свалиха свещите, оказаха се Беру и в перфектно здраве.Последва събиране на вътрешностите и ............НИЩО...не запали
Последваха: нов акумулатор, проба на помпата, някаква елементарна проба на дюзите и нищо.Няма палене....
Всъщност, след обезвъздушаване колата запали за секунда и изгасна, след това при опит за палене само си припушваше и пак да повторя....НЯМА ПАЛЕНЕ.
P.s тази вечер колата ще спи при тях и утре просто не ми идва на акъл...
Майсторите свалиха свещите, оказаха се Беру и в перфектно здраве.Последва събиране на вътрешностите и ............НИЩО...не запали

Последваха: нов акумулатор, проба на помпата, някаква елементарна проба на дюзите и нищо.Няма палене....

Всъщност, след обезвъздушаване колата запали за секунда и изгасна, след това при опит за палене само си припушваше и пак да повторя....НЯМА ПАЛЕНЕ.
P.s тази вечер колата ще спи при тях и утре просто не ми идва на акъл...
Формата е моментна, класата е вечна........
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
преди няколко дни сменях консумативите на моето Мондео и то така стана -оказа се платното на помпичката за подкачване .Незнам при Фокуса как е но все пак си провери
Успех...
Успех...
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Проверихте ли датчика на разпределителния вал?На колежката eengyozova се оказало от негоhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 22#p254922
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Добро утро,
снощи я закачиха на компа, имаше натрупани грешки, но след като ги изчистиха вече грешки не се натрупваха..
И аз прочетох темата на колежката, и днес смятам да им звънна, макар че по техни думи, ако беше проблема в някой датчик, ще ли да го хванат....
Ама толкова да ме е яд......просто нямам думи...
снощи я закачиха на компа, имаше натрупани грешки, но след като ги изчистиха вече грешки не се натрупваха..
И аз прочетох темата на колежката, и днес смятам да им звънна, макар че по техни думи, ако беше проблема в някой датчик, ще ли да го хванат....
Ама толкова да ме е яд......просто нямам думи...
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Преди малко ми звъннаха от сервиза,
след като свалили дюзите и са ги тествали на стенд, се оказало, че едната е "залепнала" и отваряла на еди колко си бара....Сменили и камерата, и до един час ще ми се обадят за резултата..
Закарах им работеща кола...............
след като свалили дюзите и са ги тествали на стенд, се оказало, че едната е "залепнала" и отваряла на еди колко си бара....Сменили и камерата, и до един час ще ми се обадят за резултата..
Закарах им работеща кола...............

Формата е моментна, класата е вечна........
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
аз ти казах да смениш сервиза .. на комън рейла дюзите не отварят на "еди колко си бара" ами са електронни ,ЕКУто ги командва ,това да не е дизел от 80те .. тестват се на специален стенд какъвто предполагам нямат .. ама той ти е казал предварително че е дюза щото това е най скъпото на тоя двг ,винаги може да каже че ги е тествал и 1 е за смяна а то да е нещо друго аз вече кола на майстор не оставям ,винаги седя там ако трябва и 3 дена и гледам какво се прави че много мошеници се навъдиха
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Предлагам да се напише точно в кой сервиз да ходят колите с двигател common rail, за да се избегне това кощунство и безхаберие, съсипват колите на хората и в тези тежки финансови условия ги карат да вадят грешни пари.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
а така..
Колата най-после е запалила...след ремонта на дюзата...
Сега ще я пробват, да поработи и към 14.00ч., ако всичко е наред да ходя да си я прибирам.
Сумата е скромна, само 400лв., включваща стенд(160лв. за четирите) и ремонт(или подмяна на някаква камера) 260лв....
Не съм за парите, но ме хвана яд, че им закарах работеща кола с дребен проблем, а какво изкараха...Дано поне всичко да е наред и колата да работи..
P.s Ще пиша, след като я пробвам......
Колата най-после е запалила...след ремонта на дюзата...

Сега ще я пробват, да поработи и към 14.00ч., ако всичко е наред да ходя да си я прибирам.
Сумата е скромна, само 400лв., включваща стенд(160лв. за четирите) и ремонт(или подмяна на някаква камера) 260лв....
Не съм за парите, но ме хвана яд, че им закарах работеща кола с дребен проблем, а какво изкараха...Дано поне всичко да е наред и колата да работи..
P.s Ще пиша, след като я пробвам......
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Здр.
Нека да започна с това, че...."о, чудо"
колата запали без проблем днес сутринта при градуси в Бургас от 0 до 2....Леко пак глъхнеше за секунди, но го няма предишното притрисане на двигателя.След като си я прибрах от майсторите, завъртях една обиколка с гаджето до Черноморец и обратно малко да възбудя акумулатора, а и да я пробвам.
Сега и обяснението на майстора:
На стенда(доколкото имам инфо техниката им сервиза струва малко на 400 000лв.) 1-та дюза е отворила на 500бара, втората на 700, третата не е отворила, а четвъртата на 1000…След „почистването” на трите и ремонта на третата, която била „залепнала” всички отворили на 1000бара….
Както си казва, платих си за гяволъка да ми погледнат свещите 400лв., но се надявам всичко да е вече наред. Вътре в купето на колата малко намирисва на нафта, но това вероятно се дължи на факта, че всичко беше оплескано при многократните опити за обезвъздушаване на системата…
Лека и доходна на всички
Никсан
Нека да започна с това, че...."о, чудо"

Сега и обяснението на майстора:
На стенда(доколкото имам инфо техниката им сервиза струва малко на 400 000лв.) 1-та дюза е отворила на 500бара, втората на 700, третата не е отворила, а четвъртата на 1000…След „почистването” на трите и ремонта на третата, която била „залепнала” всички отворили на 1000бара….
Както си казва, платих си за гяволъка да ми погледнат свещите 400лв., но се надявам всичко да е вече наред. Вътре в купето на колата малко намирисва на нафта, но това вероятно се дължи на факта, че всичко беше оплескано при многократните опити за обезвъздушаване на системата…
Лека и доходна на всички
Никсан
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Днес, при 0 градуса, колата запали без проблем. От сервиза ми предоставиха протокол от стенда за дюзите и ако някой го интересува мога да го сканирам и да го пратя...
Формата е моментна, класата е вечна........
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Колега тя трябва да си пали и на -20 без проблем ако питаш мен, аз на моята за 20 000км които и навъртях нито свещи съм сменял нито акумулатор /още е фабричния/ и си палеше от един оборот миналата зима и при най-ниските температури които са били във Варна...niksan79 написа:Днес, при 0 градуса, колата запали без проблем. От сервиза ми предоставиха протокол от стенда за дюзите и ако някой го интересува мога да го сканирам и да го пратя...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта