Страница 1 от 1
Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Публикувано: 05 дек 2009, 19:38
от Miri4
Доста съм чел за този двигател но не намерих отговор.Изобщо при дизелите има ли нужда от такава помпа.Нали ГНП би трябвало да си засмуква от резервоара.
И друго -има ли еднопътен клапан който да пречи да се изпразни тръбата от резервоара до горивния филтър.
И още - през Т образна връзка обратната нафта при ТDCI влиза в горивния филтър през един съчмен клапан който се отваря при наличие на някякво налягане/ това го установих при разрязване на стария филтър/ та каква му е функцията и защо се прави.
Въпреки че доста се ровя и чета не мога да си дам отговор на тези въпроси.За това моля за компетентни и точни отговори.Нали форума е да си помагаме а не да гадаем и предполагаме.
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Публикувано: 12 дек 2009, 18:40
от Miri4
Аре колеги.Няма ли някой който знае.
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Публикувано: 12 дек 2009, 20:22
от markoni73
Имаш подкачваща помпа в резервоара като бензинките а този клапан е за да не връща горивото в резервоара

Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Публикувано: 24 дек 2009, 16:10
от Miri4
За съжаление никой не ми отговаря на въпросите но аз продължавам да се ровя и открих в един руски сайт специален за" фокуси" че:
Специално за TDSI двигатели подкачващата помпа е интегрирана с ГНП на една ос.Руския сайт / ffclub.ru/ е много силен и грамотен и го препоръчвам на владеещите руски език.Продължавам да търся отговори и на въпроса за горивния филтър и по точно за функцията на клапана за обратната нафта .
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Публикувано: 11 яну 2010, 19:49
от FORD___MONDEO
Мисля че няма подкачваща помпа, поне моя 2.0 тдци 130 коня няма.
Твоя двигател какъв е?
Re: Има ли горивоподкачваща помпа при TDCI
Публикувано: 11 яну 2010, 20:35
от diesel1.6
Aз знам за клапана.
Клапан-вентил аз не съм виждал на дизелов двигател. Много хора са убедени, че има и е необходим, но оригинално на двигателите около мен няма - от водни помпи до кораби.
Има едно друго нещо, което трябва да е твоя клапан. На тръбата за излишното гориво има дроселиращ елемент. На стари модели помпа Бош е една тръбичка с малък отвор, около 1,5 мм или 1,2. Огледай си твоя, срязания, и помисли дали не поддържа постоянно налягане на изхода.
Възможно е да е с две функции - да пречи на горивото да слиза назад по горивопровода при повреда в помпата или тръбичките и появила се неплътност, и да дроселира тръбичката, за да осигури налягането в помпата, за което говоря.
На помпа бош тип VA това налягане влияе чувствително. При махане на тръбичката впръскваше по-късно.