Страница 1 от 1
Карбуратор на Ескорт
Публикувано: 14 мар 2006, 18:24
от DrAgOGT
Какъв е фабричния карбуратор на Ескорт 83г.

защото на моя му е слаган някъв Солекс които със сигурен не е от него

Искам да си му сложа истинския
А и колко коня е

1.6 е ама видях че има 2 варианта - 79 и 97 коня

и затова се чудех колко ли коня е
Мерси за отговорите

Публикувано: 15 мар 2006, 09:15
от shark
Най-вероятно оригиналния на такъв Ескорт е Ford VV . Много гаден карбуратор и като се скапе доста качва разхода. Моята Сиера е с такъв. Щом са ти сложили този какъв е проблема да го ползваш. Той се монтира на доста Опели.
Публикувано: 16 мар 2006, 19:32
от DrAgOGT
shark написа:Най-вероятно оригиналния на такъв Ескорт е Ford VV . Много гаден карбуратор и като се скапе доста качва разхода. Моята Сиера е с такъв. Щом са ти сложили този какъв е проблема да го ползваш. Той се монтира на доста Опели.
Просто не ми харесва как работи и затова исках да разбера какъв е оригиналния

Ще трябва да я закарам при някои майстор да го оправи

карбуратор за Ескорт-1983
Публикувано: 16 мар 2006, 23:49
от josrooo
Карбураторът ти почти сигурно е FORD VV като моя. И аз имам Ескорт'83 и имам големи драми с карбуратора.
Не ти препоръчвам да си слагаш такъв карбуратор.
Публикувано: 17 мар 2006, 00:16
от bilder
На 1.6 се слага само един карб и той е WEBER 2V.
Имам два Ескорта 1.6 (86 и 89) единия харчи 12 другия 9 в Сф.
И познайте защо
Единия е 96кс,а другия 90

Публикувано: 17 мар 2006, 17:37
от shark
Както казват всички майстори карбуратор Ford VV е педерастки! Аз докато не си сложих газова уредба и не изолирах карбуратора се скъсвах да наливам бензин! Това са добри карбуратори но само докато са нови, след като се износят им се ебава майката!
Публикувано: 17 мар 2006, 19:13
от DrAgOGT
shark написа:Както казват всички майстори карбуратор Ford VV е педерастки! Аз докато не си сложих газова уредба и не изолирах карбуратора се скъсвах да наливам бензин! Това са добри карбуратори но само докато са нови, след като се износят им се ебава майката!
То сигурно и затова при мен е свален

Човека от които зех колата каза, че преди да смени карба, колата му харчела 10 - 12 при супер нормално каране

Значи ако я изръчкам ще качи на 15

Иначе оправих Солекса и сега си работи много добре

Още не съм я пробал на газ как е, ама съвсем скоро се надявам да почна
А и да не пускам друга тема да питам тук - тече ми гарнитурата на бензиновата помпа

а ми казаха че не се продавала отделно, само с помпата

От каде да намера друга гарнитура и с какво може да се приспособи

Днес питах в един магазин и ми казаха, че има голяма вероятност да е свършила тънката гарнитура (имало и дебела)

От какво може да си направя гарнитура - такава тънка, та да спра теча, защото така не се кара много спокойно
Публикувано: 17 мар 2006, 20:48
от disc
ако става дума за същата гарнитура за която аз се сещам (позиция 2 на картинката долу), то в Мото-Пфое струва 3,87 лв без ДДС!
Публикувано: 17 мар 2006, 23:04
от Berilii
Здравей колега!

За твоят автомобил по това което даваш за описание има само два фабрични варианта. Първият е с Ford VV на 79 коня и вторият Weber 2V TLD 88 коня. Първият със сигурност е твоят оригинален, защото вторият е много ограничена серия. Моят съвет е да не взимаш и двата. Първият е супер смотан с много променлив разход и иглата трябва да му се смяня на 70000км, но трудно се намира свясна оригинална игла. Вторият е с относително добри параметри, но е с автоматичен смукач, а и харчи около 10,5 - 11л градско. Вземи си ако намериш Weber 2V DFTM монтирани са на 1,4 CVH от 87-89г. Той е с ръчен смукач, двукамеран с него и правилни центровки 1.6 достига 105коня и извънградско пада до 5,2-5,3л при 90км/ч. Ако го намериш на кола внос от Австрия има една плочка(ограничителна), която трябва да се махне. Ако търсиш повече ихфо ми пиши на имейла
Staykovi@abv.bg Но и още нещо се сетих, по броя на закрепващите винтове към смукателния колектор може да се разбере и типа карбуратор: Ford VV се закрепва с два болта едно срещу друго в средата, а Weber 2V TLD с четири в четирите ъгъла(така се закрепва и Weber 2V DFTM ). Но не се притеснявай за замяната, колекторите макар и различни към карбураторите са еднакви към двигателя така, че можеш да правиш всякакви комбинации.
проблеми с карбуратор FORD VV
Публикувано: 21 мар 2006, 10:04
от josrooo
Здравейте колеги
Прочетох постинга ти за карбураторите за Ескорт. Аз имам голям проблем с моя карбуратор - На ниски обороти двигателя работи сравнително нормално, но при подаване на газ в първия момент заглъхва и после почва да дави, киха и т.н. Това е докато колата е на място. Когато реша да потегля-колата гасне!
Колата ми е Ескорт 1,1 от 1983, двигател OHV, карбуратор FORD VV. И други хора ми казаха, че WEBER били по-добри карбуратори.
Моля кажете откъде мога да си купя такъв, колко струва и къде в София могат да го поставят качествено.
Предварително ти благодаря!
Публикувано: 21 мар 2006, 14:41
от shark
Първо по въпроса за гарнитурата. Мажеш с червен силикон и нямаш никакъв проблем. Който не вярва да опита!
Второ по въпроса за карбуратора Weber са в пъти по-добри от Ford VV, aз лично съм с вторият и докато не минах на газ имах страшно много проблеми с разхода, които още не съм решил. А такъв карбуратор освен от някоя морга аз не знам от къде другаде може да се намери!
Публикувано: 21 мар 2006, 15:07
от DrAgOGT
Публикувано: 03 юли 2006, 19:55
от mugurdi4
DRAGOGT Аз имам същият ескорд, само че е '84 година и е с 5 степенна ск. кутия, та кончетата му са 80 този 97 или колкото беше там е някаф много рядко срещан и надали си с него

Публикувано: 05 юли 2006, 22:10
от HACKO
Ако някой го интересва на стария ми Орион 1.3/83 с карбратор ФордW, след като изхвърлих газовата уредба, и му смених всички мембрани гореше 9-9.5 л градско. Направо се чудя понякога дали да не си сменя моноинджекцията с карбуратора.
Всички проблеми идват от газта!
Публикувано: 20 ное 2006, 00:43
от li4o26
Berilii написа:Здравей колега!

За твоят автомобил по това което даваш за описание има само два фабрични варианта. Първият е с Ford VV на 79 коня и вторият Weber 2V TLD 88 коня. Първият със сигурност е твоят оригинален, защото вторият е много ограничена серия. Моят съвет е да не взимаш и двата. Първият е супер смотан с много променлив разход и иглата трябва да му се смяня на 70000км, но трудно се намира свясна оригинална игла. Вторият е с относително добри параметри, но е с автоматичен смукач, а и харчи около 10,5 - 11л градско. Вземи си ако намериш Weber 2V DFTM монтирани са на 1,4 CVH от 87-89г. Той е с ръчен смукач, двукамеран с него и правилни центровки 1.6 достига 105коня и извънградско пада до 5,2-5,3л при 90км/ч.
Колега, а имаш ли идея за точния модел карбуратори, които слагат на Ескорт XR3...мисля, че два бяха - Вебер с електрически смукач и още един с смукач загряван от водата/антифриза...