Аксиален лагер - форд фиеста - проблеми

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mitko2006
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 дек 2009, 21:09
Модел на автомобила: ford fiesta
Status: Извън линия

Аксиален лагер - форд фиеста - проблеми

Мнение от mitko2006 » 08 дек 2009, 21:59

Здравейте!Имам въпрос - от известно време се появи дразнещ шум в двигатела, който изчева и който се губи само при движение на съединителя нагоре или надолу.Колеги ми казаха че може би е аксиален лагер.Търся авторитетно мнение.Благодаря.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Аксиален лагер - форд фиеста - проблеми

Мнение от samsung_bg » 09 дек 2009, 16:15

mitko2006 написа:Здравейте!Имам въпрос - от известно време се появи дразнещ шум в двигатела, който изчева и който се губи само при движение на съединителя нагоре или надолу.Колеги ми казаха че може би е аксиален лагер.Търся авторитетно мнение.Благодаря.
Дай поне годината на тая Фиеста... да улесним малко врачуването :roll:
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Аксиален лагер - форд фиеста - проблеми

Мнение от madboy » 09 дек 2009, 16:20

Нагоре, надолу?! :D Предполагам за педала говориш.
При натиснат педал и в движение го няма този "дизелов" шум, така ли?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

iliya_tu
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 24 окт 2011, 18:57
Модел на автомобила: fiesta 1.8D 1996
Status: Извън линия

Re: Аксиален лагер - форд фиеста - проблеми

Мнение от iliya_tu » 24 окт 2011, 19:30

Здравейте колеги! Аз имам същия проблем с моята fiesta. 1,8D 1996
Като запаля в студено време и пусна съединителя на свободна по-рязко започва един дразнещ шум (нещо като тракане), натискам съединителя отново и спира. Питах някои майстори и те ми казаха, че аксиалния лагер на съединителя ми е отишъл. :roll: НО защо го няма този проблем лятно време? :D Друг майстор ми каза да запаля на свободна на място и да бутам леко към 3та скорост. По едно време се появи същия шум (не е от зъбните предавки) след това върнах лоста към свободна и шумът си остана докато не натиснах съединителя.
Мисля ,че колегата има същия проблем. Аз си карам така повече от 4 години, но напоследък се усложнява затова ще съм благодарен на някой ако ми изкаже компетентно мнение (дали проблема е в съединителя или в скоростите)
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Аксиален лагер - форд фиеста - проблеми

Мнение от HACKO » 24 окт 2011, 20:16

Не е от лагера а от скоростната кутия, всички стари фордови кутии имат такъв шум, коя по-вече коя по-малко, но го имат. Карал си толкова време така, вече си му свикнал, карай си и да не ти пука, кутията няма да се счупи заради това.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Аксиален лагер - форд фиеста - проблеми

Мнение от ^^devil_boy^^ » 25 окт 2011, 15:29

И Аз съм така колега, карам вече 2 години. За да не ти прави така като исключваш от скорост не пускай едновремнно педала на газта и съединителя, изключи задръж педала на съединителя натиснат пусни газта и изчакай да се успокои двигателя и тогава пускай съединителя така няма да се чува това тракане. А сутрин просто като я запаля държа съединителя 2-5мин докато тръгна да може да се поразбие маслото в кутията и така до първия светофар се оправа това жужене сутрин :)
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта