Бензин в картера
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Бензин в картера
Колеги, карам Ескорт Джия / междинка / 1986 набор. От известно време установих, че нивото на маслото се повишава и понеже не е пресечено, явно е от влизащ бензин. Това става при шофиране на къси разстояния, на дълго нивото се изравнява с отбелязката на щеката. До тук на два пъти специалисти разхвърляха карбуратора, който е обикновен Weber, всички дупки бяха прочистени, иглата е в ред / колата е стара, но е малко карана и сега се кара малко - 1500-2000 на година /, последно смених бензиновата помпа и един майстор регулира автоматичния смукач да не затваря напълно, само че при това положение сутрин гаснеше, забиваше и не набираше, докато не загрее хубаво, а при градски условия няма толкова време и затова го върнах в заводско положение. Като че ли за за няколко дни проблемът изчезна, сега нивотo се качи малко и спря. Иначе смених термостата с нов на Motorkraft. Обороти поддържа ниски, понякога ги качва произволно, но не над 1100. Смених и компесаторното казанче за антифриза, защото старото беше спукано. Явно причината е в карбуратора, мога да сложа газова уредба, но при такова каране не си струва, но не ми се разделя и с колата, каквото и да се говори за форд. Наскоро налетях на находака - Орион, 1992, 105 коня, пълен инжекцион на 38 000 км, съвсем реални, стои в гараж и няма кой да го кара. Колата е като току-що излязла от завода, но си държа на моята. Ако има препатили и знаещи, моля да споделят опит и знания. Чувал съм, че влизането на бензин в картера си е слабо място на фордовете, но нали всичко е човешка направа.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Аз не разбрах, кога гледаш нивото на маслото? Проверява се само при студен двигател или поне един час след като е работил.
Като отвориш капачката за маслото май трябва да мирише на бензинец, ако не се лъжа.
Карбуратора трябва го погледнеш заради оборотите, предполагам ускорителната на ускорителната помпа може да се е скапала мембраната.
Маслената помпа гледахте ли я? Май от към нея влизаше бензин в маслото.
Като отвориш капачката за маслото май трябва да мирише на бензинец, ако не се лъжа.
Карбуратора трябва го погледнеш заради оборотите, предполагам ускорителната на ускорителната помпа може да се е скапала мембраната.
Маслената помпа гледахте ли я? Май от към нея влизаше бензин в маслото.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Rossevalley не е написал какъв е двигателя,но ако е CVH няма как да влиза бензин през маслената помпа.Обикновено влиза от бензиновата.Като е сменена каква е сложена?Нова или употребявана?Ако има и минимална дупчица на мембраната,със сигурност пропуска от там.madboy написа: Маслената помпа гледахте ли я? Май от към нея влизаше бензин в маслото.
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Двигателят е CVH, мембраната е в ред, нивото на маслото го проверявам на едно и също място сутрин, или ако съм извън къщи гледам да е на равно място. Колата се кара 2-3 км сутрин и толкова вечер, ще я наблюдавам тези дни. Иначе като смених термостата парното е по-добре, но просто си няма време да загрее, затова си купих играчка за купето - калорифер за кола от практикер - 22 кинта, китайски бъзик, ама работи, шумен е, даже запалката / там се включва / даде на късо, та я смених от морга и едновременно с това попаднах и на казанчето за антифриза - пак на старо за 10 кинта, иначе за ново на Моторкрафт ми искат 45.
Забравих да кажа, че смених помпата с английска, всъщност я смени специалист в Пловдив, при когото ходя от години. Старата помпа я свалихме и пробвахме с компресор в кофа с вода - нямаше мехурчета / а и от технологичните отвори не беше текъл бензин /, но четох, че не винаги това е гаранция за цялост.
Забравих да кажа, че смених помпата с английска, всъщност я смени специалист в Пловдив, при когото ходя от години. Старата помпа я свалихме и пробвахме с компресор в кофа с вода - нямаше мехурчета / а и от технологичните отвори не беше текъл бензин /, но четох, че не винаги това е гаранция за цялост.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
За последните няколко години във форума имаше теми за няколко ЦВХ дригатели, които умряха по този начин - от бензин в маслото. Внимавай много с това. Може да влиза и от карбуратора, на моменти направо тече оттам и явно мие масления слой и отива и в маслото. Виж дали е здрава малката мембрана, тя прави проблема.
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Преди няколко месеца смених избил семер на коляновия вал и от сервиза казаха, че вероятно и високото ниво на маслото е причина. През лятото не даваше да се форсира, трябваше много бавно да подавам газ и изпреварването си беше мъка. После се отпуши сама и набираше като червей на буца, и сега е така - абе голяма загадка. Иначе двигателят свети, ама си е стар. Прочее от 10 години имам колата и за това време е минала 30 000 км.
А мембраните ги провери последният, който разхвърля карбуратора и каза, че си личи малкото каране - едната е бяла, а другата черна.
А мембраните ги провери последният, който разхвърля карбуратора и каза, че си личи малкото каране - едната е бяла, а другата черна.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Мембраните не се скапват само от каране.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Лично не съм виждал мембраните, но се доверих на специалиста, за когото вече споменах - той каза, че са здрави, иначе едва ли би имал мнещо против да ги смени и да вземе още някой лев. Вече не се сещам откъде може да влиза бензин, ако е толкова непоправимо и опасно за двигателя ще се наложи да сложа газова уредба, то сега и за 2-3 хиляди лева може да се купи кола, но от една стара на друга.... А си върви добичето, заради един карбуратор да го сменям...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Виж какво пуши отзад, и прецени дали е в ред карбураторът. Изглежда, че не е. Високото ниво на маслото не пречи на семерингите.rosevalley написа:Преди няколко месеца смених избил семер на коляновия вал и от сервиза казаха, че вероятно и високото ниво на маслото е причина. През лятото не даваше да се форсира, трябваше много бавно да подавам газ и изпреварването си беше мъка. После се отпуши сама и набираше като червей на буца, и сега е така - абе голяма загадка. Иначе двигателят свети, ама си е стар. Прочее от 10 години имам колата и за това време е минала 30 000 км.
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Днес сутринта пак проверих нивото на маслото, от няколко дни се е закрепило на Max и си стои там. Пали от раз и поддържа 800 оборота, като изфорсирам малко след 2-3 минути сваля на 600, понякога сваля и на 400, но не гасне. Е, оборотите мога да ги регулирам, засега не пипам нищо. Майсторът, който ми смени помпата и прочисти карбуратора, беше регулирал автоматичния смукач надясно, т.е. да не се затваря напълно и да не прави богата смес, но сутрин искаше много време да загрее, гаснеше и трудно вървеше - не даваше да се настъпи и върнах смукача в заводско положение - не вярвам това да е причина да влиза бензин. Иначе от ауспуха излиза бял дим, нормален, ходих на замерване на изгорелите газове - всичко е в нормата. Загадката продължава...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Няма загадка, не е нужно да си "майстор" за да знаеш, че при карбураторните д-ли причина за бензин в маслото в 99.9% е бензиновата помпа. Карбуратора не може да вкара толкова много, без да го усетиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Няма от какво друго да е, освен от помпата, но покрай този проблем се запознах с други хора със същия и казаха, че са сменяли помпи по няколко и нищо не се е оправило, та се бях наплашил. Сега ще наблюдавам нивото, дано това да е било.
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Явно няма да я бъде, пак качва. Днес проверих маслото на същото място, както винаги. С малко е, милиметър, но е качила. Пали нормално, първоначално няма дим от ауспуха, после пуши бяло, както трябва да е, но няма чернилки. След като запали поддържа ниски обороти и трябва леко да я изфорсирам, после си качва сама до 1000 и така стои докато почистя стъклата от скреж. После с едно форсиране сваля на 600 и първите минути играе между 400 и 200, ,но не нгасне. След това се оправя и си работи на 600 оборота на празен ход. Може и новата помпа да не е в ред, не се сетих преди да потърся електрическа - тогава нямаше да има допир с двигателя и поне нямаше да търся вината в нея. Ако намеря нова игла, ще я сменя, макар че трима специалисти казаха, че е в ред. Не ми се правят повече сериозни инвестиции, а газовата уредба си е такава. Ще му мисля.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
600 оборота са малко, не трябва ли да са 800? При играене на оборотите ускорителната помпа многократно налива допълнително бензин, който би трябвало да се пулверизира. Ускорителната помпа шава заедно с иглата на главния жигльор, онази голямата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Сигурен ли си, че карбуратора е Вебер, въпреки че междинките са с такъв , да не би твоя да е ФордW? Тогава нещата стават други. Не разбрах имаш или нямаш Газ? Това което казваш за оборотите ми е познато, но на ФордW, получава се когато се скъса платното на ускорителната помпа и защото е вакумна преобогатява сместа( обаче тогава отзад къди като локомотив и мирише на неизгорял бензин) а като угасиш изтича в цилиндрите и оттам в маслото. При Вебера това не се случва защото помпата е механична и изтича навън. Друг проблем може да ти направи инак напълно изправнна игла ако хода на поплавъка е по-голям от предписаното като отвори максимално иглата блокира в отворено положение и тогава бензина в карбуратора прелива. Ефекта от това е угасване на мотора поради "удавяне" и като се погледне през въздушния филтър дифузьора на дроселовата клапа е пълен с бензин, това обаче се случва само при работещ д-л, който почти веднага угасва и количеството на неизгорелия бензин е минимално, докато д-ля работи не може да влезе неизгорял бензин защото се изхвърля през ауспуха, а като угасне бензина в поплавковата камера си остава там (освен ако е спукана).
Остава обичайния заподозрян - бензиновата помпа.
Остава обичайния заподозрян - бензиновата помпа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Прилагам и снимки за нагледност:
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Нещо не се получи със снимките.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Качи ги някъде другаде и дай линк.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
Пратих ти ги на мейла, тук нещо не мога да ги публикувам.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензин в картера
аз през цялото време си мислех за форд вв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта