Страница 1 от 1

каква е разликата между това да е с и без интеркулер

Публикувано: 10 дек 2009, 11:05
от naftova pechka
здравейте! вчера гледах един ескорт комби 97 г. 2800 лв. дизел 70 к.с. тоест без интеркулер. питането ми е каква е разликата между това да е с и без интеркулер (освен к.с. разбира се) от гледна точка икономичност, поддръжка и начин на работа на двигателя някакви особености. за какво служи тоя интеркулер все пак. и още нещо ако се прецака турбото какво се случва освен слаба мощност? (има ли проблеми колата да се кара така, разхода променя ли се)

Re: каква е разликата между това да е с и без интеркулер

Публикувано: 10 дек 2009, 12:27
от madboy
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=5930" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: каква е разликата между това да е с и без интеркулер

Публикувано: 10 дек 2009, 21:51
от markoni73
Здражей интерколера служи за качване на моштноста на мотора като влиза студен въздух в смукателите.Когато се развали турбото колата губи моштност и почва да гори много масло и да пуши като кумин и не може да се кара 8)

Re: каква е разликата между това да е с и без интеркулер

Публикувано: 10 дек 2009, 22:03
от markoni73
извиняжайте за правописа :oops:

Re: каква е разликата между това да е с и без интеркулер

Публикувано: 11 дек 2009, 14:29
от noface
Странна работа е охобохо да знаеш :) Набързо да кажа-с интеркулер по-мощна и по-икономична.На колата без интеркулер не е никакъв проблем да се сложи такъв за 2-300 лв че и по-малко Няма да е като фабрично с интеркулер( по ред причини),но ще е малко по-добре. И без турбо може да караш колата,но ще ти се иска на баир да слезеш да я буташ :) Дали ще гори масло зависи какво му е на турбото, на главата ,на сегментите,абе не са 1 или 2 причини.Ако ти харесва колата взимай я тия 70 коня ако са още там ще се усетят -вервай ми.Ако "дърпа като бензин 70 коня -не я купувай.

Re: каква е разликата между това да е с и без интеркулер

Публикувано: 11 дек 2009, 18:06
от diesel1.6
Опитай дали е чувствителна на педала на газта. Като пипенш леко газта трябва леко да се повишат оборотите без особена смяна на звуга и без вибрации мислене и притрисане. като дадеш малко повече газ - малко повече вървене. Има ли несъответсвие между натискането на педала (плавно) и вървенето - има проблем. Може да е смешен, може и да е сериозен.