Прекъсва при влажно време
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 11 май 2008, 23:32
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 CVH 1982г.
- Status: Извън линия
Прекъсва при влажно време
Здравейте! Днеска едвам се движеше колата от прекъсвания. И друг път когато е влажно времето пак прекъсва малко или много. След като се прибрах вкъщи се сетих да ида да видя на тъмно дали свети някъде по кабелите и дистрибуторната капачка. Обаче колата явно се "уплаши" и не светеше нищо. Покарах я и вече изобщо не прекъсваше. Направих си извода, че като загрее двигателят, спира да прекъсва. Обаче преди да загрее са големи мъки, особено сега като е студено и влажно. Какво да правя?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва при влажно време
Смени капачката!
Ако се съмняваш в кабелите и тях.
Имах подобно поведение при бившия ми Ескорт 1,3 набор 87.
Поетапно поради една или друга причина смених и кабелите, и свещите и накрая и капачката.
До преди да сменя капачаката го имах това което описваш.
Трябва да снимаш под капачката ти какво е положението да не би да ти липсва една пластмасова джаджа.
На капачката има вентилационни прорези и не трябва да лепиш със силикон или да я овиваш с PVC и тем подобни тъпотии защото задържа конденз и не може да се проветрява.
Ако се съмняваш в кабелите и тях.
Имах подобно поведение при бившия ми Ескорт 1,3 набор 87.
Поетапно поради една или друга причина смених и кабелите, и свещите и накрая и капачката.
До преди да сменя капачаката го имах това което описваш.
Трябва да снимаш под капачката ти какво е положението да не би да ти липсва една пластмасова джаджа.
На капачката има вентилационни прорези и не трябва да лепиш със силикон или да я овиваш с PVC и тем подобни тъпотии защото задържа конденз и не може да се проветрява.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва при влажно време
Аз пък на Фистата точно това направих за да не ми прекъсва- при всяко сваляне на капачката я овъртах със силикон. При мен винаги го правеше този номер при дъждовно време. Даже и през локви като минавах ми хвърляше влага в делкото, защото делкото ми е ниско зад двигателя.paci написа:.................
На капачката има вентилационни прорези и не трябва да лепиш със силикон или да я овиваш с PVC и тем подобни тъпотии защото задържа конденз и не може да се проветрява.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва при влажно време
И аз съм за капачката на делкото.
Ефекта се получава от един прост физически процес. През този период на годината, когато влажността на въздуха не пада под 75-80% се получават тези явления. Капачката на делкото е от изолационен материал и по-трудно са затопля. В този случай топлия влажен въздух около двигателя влиза вътре и се кондензира по стените. И понеже този конденз се смесва с боклуците под капачката се получана токопроводящ слои. Дестилираната (чистата вода) и леда са изолатор. Мисля, че имаше спрей, който пречеше на този ефект, но не си спомням името му.
Още по-гаден е ефекта, когато се кара в дъж и водата влиза под капака. За такива ситуации има едно лечение - хирургическа ръкавица!
Понеже има 5 пръста, по един за всеки кабел, се изрязват върховете и от там се прекарват кабелите. След това ръкавицата се нахлузва на делкото и всички отвори се затягат с каквото имате - изолирбанд, свински опашки, но в никакъв случай с проводник.
Не забравяйте преди това да почистите и обезмаслите капачката и гледайте около двигателя да е топло. Много е важдо да не остане влага вътре.
По желание може и по един презерватив (от 20 ст.) да сложите на всяка свеш.
Ефекта се получава от един прост физически процес. През този период на годината, когато влажността на въздуха не пада под 75-80% се получават тези явления. Капачката на делкото е от изолационен материал и по-трудно са затопля. В този случай топлия влажен въздух около двигателя влиза вътре и се кондензира по стените. И понеже този конденз се смесва с боклуците под капачката се получана токопроводящ слои. Дестилираната (чистата вода) и леда са изолатор. Мисля, че имаше спрей, който пречеше на този ефект, но не си спомням името му.
Още по-гаден е ефекта, когато се кара в дъж и водата влиза под капака. За такива ситуации има едно лечение - хирургическа ръкавица!
Понеже има 5 пръста, по един за всеки кабел, се изрязват върховете и от там се прекарват кабелите. След това ръкавицата се нахлузва на делкото и всички отвори се затягат с каквото имате - изолирбанд, свински опашки, но в никакъв случай с проводник.
Не забравяйте преди това да почистите и обезмаслите капачката и гледайте около двигателя да е топло. Много е важдо да не остане влага вътре.
По желание може и по един презерватив (от 20 ст.) да сложите на всяка свеш.

-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва при влажно време
Такъв проблем имаше и приятел с ескорт, като твоя. Оказа се, че капачката на делкото е цепната, колкото косъм и почти невидимо за окото, освен ако не я разглобиш и разгледаш обстойно. След смяната и, проблемите с прекъсването изчезнаха.... 

Формата е моментна, класата е вечна........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта