Проблем с разреждане на маслото
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Проблем с разреждане на маслото
Здравейте колеги с Ford машини.
Имам един проблем, който ме притеснява: Разрежда ми се маслото, смених бензиновата помпа и пак нищо. За 20000км съм сменил 3пъти масло,след 1 път смених и помпата за бензина, антифриза не мърда. Разреждането е окола 150-200мл на 3.5л масло. Карам го в момента с 15w-50,а преди с 15w-40 с проверено качествено масло. Чак сега ми се наложи да долея около 60мл антифриз. Двигателят е CVH 1.4 с карбуратор Weber DFTM на 270000км оригинална сглобка, никога не е отварян. Колата е ESCORT 88година. Много ще съм ви благодарен ако ми помогне някой.

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия


fiestaracing-just race!!!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с разреждане на маслото
Здрасти колега, старото ми фордче беше точно такова. Като казваш че си сменил бензиновата помпа, с каква я смени ? Нова или втора ръка ? Единственият вариант за който се сещам за да вкарва бензин в маслото е именно тя. Къса платното и от там в маслената система. Карбуратора няма как да ти вкара бензин в маслото. Щом си доволен от него не го пипай. Според мен най-добре е да си го караш с 15w-40.Berilii написа:... Разрежда ми се маслото, смених бензиновата помпа и пак нищо. За 20000км съм сменил 3пъти масло,след 1 път смених и помпата за бензина, антифриза не мърда. Разреждането е окола 150-200мл на 3.5л масло. Карам го в момента с 15w-50,а преди с 15w-40 с проверено качествено масло. ...
Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Мерси за отговорите. Погледнал съм под капачката за маслото,всичко е нормално няма пресечено масло. Сложих чисто нова помпа, която дори е със защита при скъсване на платното почва да тече навън а не в картера. Карбуратора е регулиран по каталога на форд, всички мембрани са сменени, жигльорите са почистени и нивото е регулирано. За карбуратора съм сигурен на 100% четох около месец докато направя всичко както трябва, сервизите не струват, защото така ми го бяха направили че ми харчеше 18л/100км.(педерасти) А ми взеха и много пари. Единствено остава да видя тогава запалването. Смених свещи сега съм с бош точно за модела, но едната ми направи впечатление че е пожълтяла керамиката не знам от какво, та причината може да е там.
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз имах същият проблем. Значи проблема е в бензиновата помпа, но щом си я сменил, значи остава едно единствено нещо. Компресия мерил ли си скоро? Зимата при каране на къси разстояния сместа е богата бензина не изгаря добре и се стича по стените на цилндрите и познай къде отива. Точно така в картера при маслото. Просто сигментите са заминали и това е проблема. При едно хубаво голямо извънградско каране този бензин се изпарява, но трябва да внимаваш, защото нивото на маслото също ще падне!
Ами да но съм бил ясен и да си ме разбрал!
Ами да но съм бил ясен и да си ме разбрал!

-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
- Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
- Местоположение: враца
- Status: Извън линия
мойто фордче е орион 1.4 моно инжекция и има същия проблем но само зимата .Вкарва около 150-200гр бензин в маслото и си го държи цяла зима лятото се изпарява.Ходих на диагностика казаха ми че имам обогатяване на сместа но не можаха да ми обяснат от каде идва.Смених кабели свещи нови мериха ми компресията нормална за тия километри и вече съм се предал сменявах маслото 2-3 пъти за 10000 километра.Така че колега ако разбереш каде е проблема ще съм ти благодарен да пишеш щото ми омръзна да давам пари на набедени маистори и нищо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта