Проблем с разреждане на маслото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Проблем с разреждане на маслото

Мнение от Berilii » 17 мар 2006, 12:52

Здравейте колеги с Ford машини. :) Имам един проблем, който ме притеснява: Разрежда ми се маслото, смених бензиновата помпа и пак нищо. За 20000км съм сменил 3пъти масло,след 1 път смених и помпата за бензина, антифриза не мърда. Разреждането е окола 150-200мл на 3.5л масло. Карам го в момента с 15w-50,а преди с 15w-40 с проверено качествено масло. Чак сега ми се наложи да долея около 60мл антифриз. Двигателят е CVH 1.4 с карбуратор Weber DFTM на 270000км оригинална сглобка, никога не е отварян. Колата е ESCORT 88година. Много ще съм ви благодарен ако ми помогне някой.

Потребителски аватар
viper
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от viper » 17 мар 2006, 13:48

Отвори капачката за наливане на масло и я погледни отдолу - дали няма пресечено масло (като грес, само дето е с светлосив цвят). Можеш и да я помиришеш - ако ти пуска бензин, самото масло ще мирише от него.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 17 мар 2006, 14:28

:D Според мен проблема е в качеството на смесообразуването и горенето!!!Потдържам един такъв ЕСКОРТ с подобен проблем-с тая разлика, че е МОНОинж!!!Проблемът беше в разпръсквача и в делкото!!!Т.е проблемно горивоподаване и запалване!!!На сестра ми фиестата го прави същото-обаче само зимно време!!!Направи си една добра диагностика на карбуратора и запалителната система!Това ще изясни в известна степен неяснотите!!! :D
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с разреждане на маслото

Мнение от The seven » 17 мар 2006, 15:11

Berilii написа:... Разрежда ми се маслото, смених бензиновата помпа и пак нищо. За 20000км съм сменил 3пъти масло,след 1 път смених и помпата за бензина, антифриза не мърда. Разреждането е окола 150-200мл на 3.5л масло. Карам го в момента с 15w-50,а преди с 15w-40 с проверено качествено масло. ...
Здрасти колега, старото ми фордче беше точно такова. Като казваш че си сменил бензиновата помпа, с каква я смени ? Нова или втора ръка ? Единственият вариант за който се сещам за да вкарва бензин в маслото е именно тя. Къса платното и от там в маслената система. Карбуратора няма как да ти вкара бензин в маслото. Щом си доволен от него не го пипай. Според мен най-добре е да си го караш с 15w-40.
Поздрави
Изображение

Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Мнение от Berilii » 17 мар 2006, 16:55

Мерси за отговорите. Погледнал съм под капачката за маслото,всичко е нормално няма пресечено масло. Сложих чисто нова помпа, която дори е със защита при скъсване на платното почва да тече навън а не в картера. Карбуратора е регулиран по каталога на форд, всички мембрани са сменени, жигльорите са почистени и нивото е регулирано. За карбуратора съм сигурен на 100% четох около месец докато направя всичко както трябва, сервизите не струват, защото така ми го бяха направили че ми харчеше 18л/100км.(педерасти) А ми взеха и много пари. Единствено остава да видя тогава запалването. Смених свещи сега съм с бош точно за модела, но едната ми направи впечатление че е пожълтяла керамиката не знам от какво, та причината може да е там.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 17 мар 2006, 17:47

Аз имах същият проблем. Значи проблема е в бензиновата помпа, но щом си я сменил, значи остава едно единствено нещо. Компресия мерил ли си скоро? Зимата при каране на къси разстояния сместа е богата бензина не изгаря добре и се стича по стените на цилндрите и познай къде отива. Точно така в картера при маслото. Просто сигментите са заминали и това е проблема. При едно хубаво голямо извънградско каране този бензин се изпарява, но трябва да внимаваш, защото нивото на маслото също ще падне!
Ами да но съм бил ясен и да си ме разбрал! :)

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 18 мар 2006, 07:19

мойто фордче е орион 1.4 моно инжекция и има същия проблем но само зимата .Вкарва около 150-200гр бензин в маслото и си го държи цяла зима лятото се изпарява.Ходих на диагностика казаха ми че имам обогатяване на сместа но не можаха да ми обяснат от каде идва.Смених кабели свещи нови мериха ми компресията нормална за тия километри и вече съм се предал сменявах маслото 2-3 пъти за 10000 километра.Така че колега ако разбереш каде е проблема ще съм ти благодарен да пишеш щото ми омръзна да давам пари на набедени маистори и нищо.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта