Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
- Status: Извън линия
Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Здравейте,колеги!
Имам Форд Фиеста 1.1 1993 година,с 5врати,Тип Fiesta 1.1 CFI,тип на мотора G/G6.Мисля,че е моноинжекцион,но не съм 100 процента сигурен.При даване на контакт от двигателя за 2 секунди се чува жужене,затова мисля,че е моноинжекцион.Може и да е с карбуратор с автоматичен смукач.Проблемът е следният-не иска да запали или загасва в първите 10-на минути от запалването.Не винаги прави този проблем,но понеже никога не се знае,кога ще стане това,почти спрях да я карам.Случва се да мина с нея няколстотин метра или един километър,и тогава загасва.Или след като съм я карал,и я оставя някъде,след 2 часа пак не иска да запали.Живея вИспания.Мина през няколко работилници,но никой не успя да установи дефекта и.Разглобявахме карбуратора с един приятел,монтьор,той каза,че никога не е виждал да се излива толкова бензин.Да,и когато не иска да запали,мирише силно на бензин.Понякога успявам да я запаля след дълги опити с газ,натисната до край,но не винаги.Някой да може да ми помогне със съвет?Ще съм много много благодарен,все още не искам да я изхвърлям......
Имам Форд Фиеста 1.1 1993 година,с 5врати,Тип Fiesta 1.1 CFI,тип на мотора G/G6.Мисля,че е моноинжекцион,но не съм 100 процента сигурен.При даване на контакт от двигателя за 2 секунди се чува жужене,затова мисля,че е моноинжекцион.Може и да е с карбуратор с автоматичен смукач.Проблемът е следният-не иска да запали или загасва в първите 10-на минути от запалването.Не винаги прави този проблем,но понеже никога не се знае,кога ще стане това,почти спрях да я карам.Случва се да мина с нея няколстотин метра или един километър,и тогава загасва.Или след като съм я карал,и я оставя някъде,след 2 часа пак не иска да запали.Живея вИспания.Мина през няколко работилници,но никой не успя да установи дефекта и.Разглобявахме карбуратора с един приятел,монтьор,той каза,че никога не е виждал да се излива толкова бензин.Да,и когато не иска да запали,мирише силно на бензин.Понякога успявам да я запаля след дълги опити с газ,натисната до край,но не винаги.Някой да може да ми помогне със съвет?Ще съм много много благодарен,все още не искам да я изхвърлям......
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
първо пишеш че назнаеш дали е с карб после че сте го разглобява ли
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
регулатора на налягането 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Разглобява го донякъде моят приятел.Стоях и гледахdragnev1 написа:първо пишеш че назнаеш дали е с карб после че сте го разглобява ли

- maistorabg
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Моно на вебер.
И аз съм за регулатор.
Трябва да се закачи манометър.
И аз съм за регулатор.
Трябва да се закачи манометър.
- tqnko
- потребител
- Мнения: 233
- Регистриран: 13 окт 2009, 18:32
- Модел на автомобила: Ford fiesta mk3 1.1 с АГУ, 4/5 врати, много бЕга.
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
1 съвет от мен
когато палиш недей до края газта
припомвай я г/д на 40%-80% 2-3пъти. Хубаво е да влиза и въздух.
когато палиш недей до края газта
припомвай я г/д на 40%-80% 2-3пъти. Хубаво е да влиза и въздух.
Закона на живота гласи: Яж боб, карай форд, живей горд!

http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!

http://prikachi.com/users/tqnko/13D.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Моята красавица...
Приемам бартери за ел. стъкла на фиеста мк3 4/5 врати!
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
къде се слага този манометър дай инфоmaistorabg написа:Моно на вебер.
И аз съм за регулатор.
Трябва да се закачи манометър.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Преди малкоя погледнах,инжекцион е,вероятно моно.Къде се слага този манометър и какво се мери с него?
Свалих един мануал на руски език,там има скици,как се регулира налягането на горивото.Обаче защо повечето пъти пали без проблеми,а понякога не иска?Ако този регулатор е разбазикан,би трябвало винаги да ми прави този проблем........
мод: Използвай бутона "промени"
Обикновено пали без да и се дава газ.Обаче когато не иска да запали и явно нещо се е задавила,защото мирише на бензин,давам педала до край и въртя стартера.Понякога помага.tqnko написа:1 съвет от мен
когато палиш недей до края газта
припомвай я г/д на 40%-80% 2-3пъти. Хубаво е да влиза и въздух.
Свалих един мануал на руски език,там има скици,как се регулира налягането на горивото.Обаче защо повечето пъти пали без проблеми,а понякога не иска?Ако този регулатор е разбазикан,би трябвало винаги да ми прави този проблем........
мод: Използвай бутона "промени"
-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
никой ли незнае къде се слага манометъра за реглаж на налягането айде де дайте инфо
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
На входящия маркуч, за бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
а точно отгоре над регулатора има нещо като вентил с капачка той за какво е
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 яну 2010, 14:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1992
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Регулаторът на горивото е запечатам с оловна пломбичка,едва ли сее разцентровал вътре.Кой от останалите датчици може да ми прави този проблем?Някой,който от време на време не отчита добре-например за температурата на въздуха?А каква е ролята на ламбда датчика?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
dionis написа:................А каква е ролята на ламбда датчика?
Ламбда сонда е наименование на електронен датчик, който измерва пропорционалното съдържание на кислород в даден газ (или течност). Най-честото приложение на ламбда сондата е във двигателите с вътрешно горене, където се използва за реализиране на обратна връзка в електронното управление.
Автомобилна ламбда-сонда.
Работата на ламбда сондата се базира на определено активно вещество:
- Циркониев двуокис
- Титанов двуокис
При използване в ДВГ, сондата се монтира в изходящия тракт на автомобила (ауспуха), обикновено пред каталитичния неутрализатор. Тя подава електронен сигнал към управляващото устройство (ECU) отразяващ съдържанието на кислород в изходящите газове. По него управляващото устройство се ориентира дали подаваната в двигателя горивна смес е обогатена или обеднена, и съответно коригира консистенцията и ако е необходимо.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- gorby
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Провери си бензиновата помпа и горивния филтър и релето ,което командва работата на помпата,също така дебитомера.dionis написа:Здравейте,колеги!
Имам Форд Фиеста 1.1 1993 година,с 5врати,Тип Fiesta 1.1 CFI,тип на мотора G/G6.Мисля,че е моноинжекцион,но не съм 100 процента сигурен.При даване на контакт от двигателя за 2 секунди се чува жужене,затова мисля,че е моноинжекцион.Може и да е с карбуратор с автоматичен смукач.Проблемът е следният-не иска да запали или загасва в първите 10-на минути от запалването.Не винаги прави този проблем,но понеже никога не се знае,кога ще стане това,почти спрях да я карам.Случва се да мина с нея няколстотин метра или един километър,и тогава загасва.Или след като съм я карал,и я оставя някъде,след 2 часа пак не иска да запали.Живея вИспания.Мина през няколко работилници,но никой не успя да установи дефекта и.Разглобявахме карбуратора с един приятел,монтьор,той каза,че никога не е виждал да се излива толкова бензин.Да,и когато не иска да запали,мирише силно на бензин.Понякога успявам да я запаля след дълги опити с газ,натисната до край,но не винаги.Някой да може да ми помогне със съвет?Ще съм много много благодарен,все още не искам да я изхвърлям......


карам си форда!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта