Страница 1 от 1

преработка на стъпково моторче от електрическо с механично

Публикувано: 03 фев 2010, 11:08
от georgepl
здравеите колеги искам да помоля за един савет преди 1 месец ми се развали стъпковото моторче свалихго почистихго но ништо несе промрни то на право е блокирала ватре електри4еската част моторчето и сега ас какво мисля да направя викам да одрежа отзат моторчето да запша отвора и нали отпред има две дупки на мотор4ето да ги разпробия и да завара дветрабички тех да тех даги свържа с маркуч и да сложа едно кранче "такова кадето слагат на газовите опедби кадето реголират гаста" и ас да си реголирам оборотите рачно но се опасявам че те шебъдат различни при топъл и студен двигател ас примерно шесиги настром при топал двигател да ми работи добре ама при студен да не гасне това ме притеснява понеже стъпковото моторче го реголира компутара
ако има ня запонат нека ми даде нчкое мнение благодаря предварително

Re: преработка на стъпково моторче от електрическо с механично

Публикувано: 03 фев 2010, 11:38
от Mondeo18TDI96
кЪт ти гледам кривописа - по добре си купи ново (едва ли е повече от 20-30лв!) !

Re: преработка на стъпково моторче от електрическо с механично

Публикувано: 03 фев 2010, 11:55
от Miri4
Тува сас кранчиту на гзувътъ уретбъ нямъ да стани Ни съ стискай ми си купи нову Жалку чи нямъ вечи вичерни училища

Re: преработка на стъпково моторче от електрическо с механично

Публикувано: 03 фев 2010, 18:09
от cvetozar
Колега,най-добре е да отидеш в една автоморга и да си вземеш стъпково моторче втора употреба ( ако нямаш пари за ново де ),защото като те слушам само ще разсипеш колата и ще стане по-лошо. *banned*

Re: преработка на стъпково моторче от електрическо с механично

Публикувано: 03 фев 2010, 19:05
от vargala81
Mondeo18TDI96 написа:кЪт ти гледам кривописа - по добре си купи ново (едва ли е повече от 20-30лв!) !
сложи по още една нула отзад ;): колегата доста добре го е измислил !само,че кво правим с грешката която ще запише в компа?клапана трябва да остане вклучен за да не отчита грешка.Това съм го мислил и аз но по малко по различен начин :lol: мислех да изрежа една ламаринка по гарнитурката на клапана и да запуша напълно отворите,като клапана остане вклучен.Да пробия на дроселовата клапа дупчица с подходящ размер или да ида при газаджия ,да разпробие дросела след клапата и да сложи щуцер,по същия начин и пластмасовия въздуховод .После се свръзва със парче маркуч и кранче за газ.Но и аз като теб се замислих за оборотите при студен двигател, и в крайна сметка взех от една морга ,само ,че се указа по-зле и от мойто :twisted: почистих си мойто и работата се оправи.Когато търсих по моргите такъв клапан попаднах на един който беше запушван с памук ;): но не обърнах внимание дали е побългаравано :D: