Страница 1 от 1

FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 13 фев 2010, 21:01
от serano
Здравейте,постоянно чета във форума и вече ми писна реших да пиша за моя проблем които е от месеци и вече не издържам,пък и фалирах тотално-ще я изхвърля тая кола.Проблема е следния-непостоянни обороти,след подаване на гaз започва трептене за 2,3сек и след малко се нормализира.Като това нормализиране е пак с непостоянни обороти.Запалвам при първо стартиране след няколко метра забива предница и изведнъж зацепва и чупи врата,по някое време си изгасва,загрява нормализира се смисъл спират предните проблеми,но обаротите все едно трептят но ги усещам,нищо че няма оборотомер това при 4,5 със120-140.Тия дни тая кола ме изнерви тотално,ходя по стендове,сменях шарнири,тампони на рейка,на носачи,беилета и тн.И от както тези номера се задълбочиха и гърнето взе да ръмжи все едно сам си взел ремус.Преди няма и година имах основен ремонт смениха всичко уж както трябва ,но от тогава не ми харесват оборотите,и като загрее не иска да пали за което сам писал и ме съмнява да не са забравили някои кабел,куплунг,маси.Макар че последно ми оправиха масите навсякаде и около ламбда сондата,всички датчици работят.Само map сензора не може да се види и другото нещо което много ме притеснява е гърнето.Да не би да запушено с наслагвания? Вече немога ай нямам нерви и пари да се занимавам с нея,ако някои може да помогне ще му бъда благодарен,ако не ще се направя още малко на майстор и след това в Блатото *banned*

Re: FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 13 фев 2010, 21:25
от dimotaxi
Значи започни от моторчето за празен ход,почисти го и виж дали ще има подобрение?Като е студена то играе ролята на байпас и ако неработи на колата не и стига въздух!
Всички тези неща можеш и сам да ги свършиш-разкачи акумулатора....
1-извади всички букси почисти ги и ги напръскай с контактен спрей/5лв./
2-леко и внимателно почисти дроселовата клапа от нагара.
3-ако са стари кабелите и свещите-смени ги,но вземи от скъпите,този мотор 105к.с. се нуждае от специални кабели със съпротивления и свещи с подходящо топлинно число!
4-друго,горивния филтър-нов от "Моторкрафт"
5-въздушен филтър,също...
6-провери вакуумните магистрали от дюзите и към мап сензара?

Всички тези неща могат да ти се струват незначителни и ненужни разходи ,но повярвай ми при мен свърши чудна работа,като преди всичко това за да си сигурен я закарй на диагностика да ти язакачат на компютъра и ако има нещо като ламбда и някой датчик/като темп. на водата и въздуха/да ти кажат ако всичко е о"кей тогава направи това което описах по-горе!
Значи това че не пали като е топла може да е от датчика на температурата на водата,компа си мисли че е студена,а тя не е и от там става едно......!?!? :-/:
П.С.-този мотор ще работи само ако свещите и кабелите са оригинални,казвам го от опит!
Аз купих оригинални кабели преди година за 120лв.,те са специални лули и вътре има някаква електроника?
Свещите трябва да са с високо топлинно число,този мотор работи при по-висока температура и с по-висока компресия!

Успех,ако има нещо питай!

Re: FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 14 фев 2010, 00:08
от Mr.StealboY
И след всички тези работи пак не иска да проработи?

Re: FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 14 фев 2010, 17:07
от ludavoda
Закарай го на диагностика. Тука само гадаеме...

Re: FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 14 фев 2010, 20:44
от serano
Аз след Диагностика ви ги пиша тия неща и то буквално преди 2 дена.Всичко е направено от това което ми предлагате да направя,само кабелите не са сменени-само зачистени.Но вече карам известно време и усещам подобрение,дали за дето ми замасиха всичко наново или от това че имаха съмнение за дюзите инжекциона и ползвам добавка за почистване на дюз Liqui Moly незнам,но двг се размърда и оборотите спряха да играят толкова много.Но мерси много за идеята за темп. д-к на водата не бях се сетил за него покрай другите аномалии.Сега я пробвам във всички режими ама яко,за да я пообуча малко.само при моята бракма къде беше датчика за водата?

Re: FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 14 фев 2010, 20:51
от mars13
Ако може само да попитам къде препоръчвате да се прави диагностика за тези неща, защото аз имам подобен въпрос и смятам да ходя в МП?

Re: FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 14 фев 2010, 22:52
от vargala81
Датчика за водата ти е на самия корпус на термостата,над него на всмукателния колектор има един датчик който на външен вид е същия (бял) той е за температурата на входящия въздух ,погледниго и него .Откачи му куплонга и виж как ще работи колата.Чудно ми е защо нямаш обортомер?мойта е същата и има.

Re: FORD ESKORT 1.6EFI 91 Обороти,забиване-проблем

Публикувано: 14 фев 2010, 23:09
от serano
ОК мерси за датчиците.Утре ще се заиграя с тях,а всеки се чуди за тоя оборотомер-ама няма. :-/: .Относно диагностиката можеш навсякаде само не в МП.Поне аз сам от Бс и знам как е в нашия град не познавам нито един с форд или друг да е доволен от тях.В Бс знам къде правят добра диагностика. ;):