Страница 1 от 1

Лек проблем с горивната система...

Публикувано: 23 фев 2010, 22:31
от mcdilan
Здравейте колеги!
От доста време имам един малък проблем, когато запаля колата и започва да прекъсва доста за около 10-тина секунди, Не съм ходил да ми я видят но вчера съвсем случайно погледнах прозрачното филтърчето което е преди основния горивен филтър ( филтърчето за което говоря е сложено допълнително), та като погледнах това фълтърче беше празно... и останах с впечтлението че точно за това колата ми прекъсва като я запаля. По принцип горивото не трябва да се връща обратно, но мойто се връща. Огледах хувабо тръбите и не можах да видя дали от някъде тече или взима въздух. Един познат ми каза че можело да има нещо като клапан което спира горивото да не се връща назад. Незнам дали може да има връзка с другия лека проблем който става много рядко... когато колата загрее и се исфорсирва, разбрах от други теми за някакъв клапан който имал връзка с турбото... на снимката на двигателя съм заградил този клапан до помпата и няква друга джаджа която е на едната тръбичка за горивото която не я знам за какво е, предполагам че там ще е проблема с връщането на горивото.... http://mcdilan.snimka.bg/automobiles/cd.473198.17548772

Re: Лек проблем с горивната система...

Публикувано: 25 фев 2010, 21:49
от veskoletii
това на помпата е клапан авансатор и моята прекъсва сутрин ама като и подам малко газ и се оправя

Re: Лек проблем с горивната система...

Публикувано: 06 мар 2010, 17:25
от mcdilan
Възможно ли е проблема с прекъсване в началото на запалванено, както и исфорсирването на дригателя да е от разцентровани дюзи, Или слаба компресия на цилиндри... Ако се закачи на компютър ще покаже ли проблема.

Re: Лек проблем с горивната система...

Публикувано: 07 мар 2010, 11:15
от vanko
Колега аз бих тръгнал да търся проблема първо от подгряващите свещи.
Провери ГНП-то има един клапан под наклон от 45 градуса-това е (клапан-авансатора http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 0%B0%D0%BD" onclick="window.open(this.href);return false;),в него влизат две кабелчета,та ако въпросният клапан се е съсипал и изпуска Нафта ,може и тва да е проблема.Поне при мен така се случи,следва проверка на реиките които са отгоре на ГНП-то-с голямата се подава газ а малката е нещо като смукача при бензиновите коли.
Дано съм ти дал полезни насоки,макар и с мноо сложно обяснение
Успех!

Re: Лек проблем с горивната система...

Публикувано: 11 мар 2010, 12:44
от tushan
колега,провери си първо опънат ли ти е ремъка на гнп-то.ако е хлабав охлаби гайката на оптегача и пружината сама ще го опъне.според мен нямаш достатъчно предварене не помпата.отделно имаш и един клапан за студен старт.провери го дали работи.проверката става като му подадеш 12в.на загрят двигател.ако започне да ,,притраква,, при включен клапан значи работи.при мен проблема са оправи(след проверка на свещите)като подадох леко предварене не помпата.

Re: Лек проблем с горивната система...

Публикувано: 12 мар 2010, 12:25
от escorttd1
mcdilan написа:Възможно ли е проблема с прекъсване в началото на запалванено, както и исфорсирването на дригателя да е от разцентровани дюзи, Или слаба компресия на цилиндри... Ако се закачи на компютър ще покаже ли проблема.
Не е възможно!
Компютърната диагностика няма да покаже нищо защото проблемът не е електрически. Прочети темите за въздух и форсиране.