Страница 1 от 1

Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 28 фев 2010, 20:34
от boby
От няколко седмици забелязвам че когато мотора загрее оборотите стават непостоянни падат до 400 вдигат се до 1000 и така няколко пъти докато се установят на 800, след оглед на мотора се чува едно леко съскане но тъй като мотора леко трака :D не мога да установя от къде идва. Мотора ми е 1,4 PTE чува се от задната страна, има ли друг начин да се разбере от къде дърпа въздух освен на слух? Ето такъв е мотора Изображение

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 28 фев 2010, 20:55
от HACKO
В общи линии няма алгоритъм, просто провери всички вакумни съединения около инджекциона и всмукателния колектор, сервото на спирачките също може да прави проблем.

П.П. Много интересна комбинация, CVH 1.4 пълна инджекция, за пръв път виждам. _friends_

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 28 фев 2010, 21:20
от boby
Мерси колега за бързият отговор, до другият уикенд ще я карам и ще се опитам на слух да определя от къде идва. Като прещипа маркуча за въздуха се чува по силно ама много е шумен тоя мотор :D :D

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 28 фев 2010, 21:31
от HACKO
А ще те затрудни ли, да погледнеш кода на д-ля, на блока до генератора под номера на д-ля три или четири символа, интересно ми е.

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 28 фев 2010, 23:18
от Mr.StealboY
F4B

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 01 мар 2010, 00:05
от HACKO
OK

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 01 мар 2010, 20:16
от boby
За този номер ли става въпрос ? Изображение

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 01 мар 2010, 22:02
от HACKO
Не, малко по-нагоре, не е отливка а е набит. Междувременно Mr.StealboY ме светна, явно са много малка серия, и после е Зетека.

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 03 мар 2010, 18:36
от vasko__2
Лесно се разбира откъде смуче: Взимаш спрей за почистване на карбуратори( обезмаслител също става) и пръскаш. Следиш къде ще промени оборотите като пръснеш. С WD-40 не става.

Re: Дърпа въздух - идеи

Публикувано: 07 мар 2010, 21:09
от boby
Благодаря на всички за мненията проблема го реших, оказа се спукано по дължина маркуче което излиза от някакъв клапан за маслени пари и влиза във всмукателния колектор посредством един троиник.