Страница 1 от 1
Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 28 фев 2010, 20:34
от boby
От няколко седмици забелязвам че когато мотора загрее оборотите стават непостоянни падат до 400 вдигат се до 1000 и така няколко пъти докато се установят на 800, след оглед на мотора се чува едно леко съскане но тъй като мотора леко трака

не мога да установя от къде идва. Мотора ми е 1,4 PTE чува се от задната страна, има ли друг начин да се разбере от къде дърпа въздух освен на слух? Ето такъв е мотора

Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 28 фев 2010, 20:55
от HACKO
В общи линии няма алгоритъм, просто провери всички вакумни съединения около инджекциона и всмукателния колектор, сервото на спирачките също може да прави проблем.
П.П. Много интересна комбинация, CVH 1.4 пълна инджекция, за пръв път виждам.

Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 28 фев 2010, 21:20
от boby
Мерси колега за бързият отговор, до другият уикенд ще я карам и ще се опитам на слух да определя от къде идва. Като прещипа маркуча за въздуха се чува по силно ама много е шумен тоя мотор

Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 28 фев 2010, 21:31
от HACKO
А ще те затрудни ли, да погледнеш кода на д-ля, на блока до генератора под номера на д-ля три или четири символа, интересно ми е.
Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 28 фев 2010, 23:18
от Mr.StealboY
F4B
Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 01 мар 2010, 00:05
от HACKO
OK
Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 01 мар 2010, 20:16
от boby
За този номер ли става въпрос ?

Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 01 мар 2010, 22:02
от HACKO
Не, малко по-нагоре, не е отливка а е набит. Междувременно Mr.StealboY ме светна, явно са много малка серия, и после е Зетека.
Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 03 мар 2010, 18:36
от vasko__2
Лесно се разбира откъде смуче: Взимаш спрей за почистване на карбуратори( обезмаслител също става) и пръскаш. Следиш къде ще промени оборотите като пръснеш. С WD-40 не става.
Re: Дърпа въздух - идеи
Публикувано: 07 мар 2010, 21:09
от boby
Благодаря на всички за мненията проблема го реших, оказа се спукано по дължина маркуче което излиза от някакъв клапан за маслени пари и влиза във всмукателния колектор посредством един троиник.