Проблем с километражно жило
- vk8
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 06 апр 2005, 09:32
- Модел на автомобила: escort
- Местоположение: 4960
- Status: Извън линия
Проблем с километражно жило
Здравейте всички, дали някой може да помогне за следното:
Колата е Escort 1.4 CVH
От известно време стелката на скоростомера ми започна да подскача. Реших, че се е скапало километражното жило и го смених, проблема обаче остана. Завъртях края на жилото, който излиза от скоростната кутия за една дрелка и забелязах, че когато плавно променям оборотите и показанията на скоростомера са перфектни, няма подскачане на стрелката и т.н. Но когато се закачи жилото към скоростната кутия проблема се появява отново.Може ли някой да каже какво трябва да се прави, благодаря предварително:)))
Колата е Escort 1.4 CVH
От известно време стелката на скоростомера ми започна да подскача. Реших, че се е скапало километражното жило и го смених, проблема обаче остана. Завъртях края на жилото, който излиза от скоростната кутия за една дрелка и забелязах, че когато плавно променям оборотите и показанията на скоростомера са перфектни, няма подскачане на стрелката и т.н. Но когато се закачи жилото към скоростната кутия проблема се появява отново.Може ли някой да каже какво трябва да се прави, благодаря предварително:)))
- Goshko
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Конектора към скоростната кутия
Ами виж как се закача жилото към скоростната кутия. Понякога пишката която стърчи от СК превърта спрямо жилото. При мен това е проблема и скоростомера ми показва по-ниска скорост от действителната.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Ето тема по въпроса за този прецакан датчик на жилото на километража http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... ght=#12569" onclick="window.open(this.href);return false;
Но да ви кажа от собствен опит два пъти го сменях този датчих и накрая го елеминирах направо завих жилото в СК и карам няма никакъв проблем още повече че карам на газ.
Но да ви кажа от собствен опит два пъти го сменях този датчих и накрая го елеминирах направо завих жилото в СК и карам няма никакъв проблем още повече че карам на газ.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз имах подобен проблем до 40-60 км/ч по-нагоре си бе добре. След разглобяване на таблото отказа напълно, нарочих вътрешното жило тъй като само него съм пипал /при мен са две, едно при двигателя-дългото и в купето-късото/ . Но се оказа външното/дългото. Колата на крик и гледам дали се върти външното/дългото жило - върти се идеално, но като го свържя с късото неще.
Извадих жилото от бронята от към квадрата, но първо извадих една малка пласмасова джаджа от другия край на жилото /със зелено/, беше спукана и си помислих, че е от там проблема ама не, само си играх да я лепя . Взех едно жило /от морга/ за ВАЗ, отрязах го на определената дължина като запазих единия квадрат /по-дългия ако имат разлика/ и го вкарах в моята броня /с грес/. Квадрата посва идеално, преди да го вкарате цялото в бронята на другия край сложих тънко маркуче с дължина 5-6мм /термо-шлаухка пасва идеално без дори да я нагрявам/ за да поставя-набия пласмасовата джаджа /със зелено/. Защото жилото от ВАЗ е по-тънко от моето.
Другата джаджа-квадрата от моето жило не го ползвах.
Имайте предвит да отрежете жилото с около 1-2 см по-дълго защото е по-тънко и да не ви стигне при поставянето. При мен точно това се получи, но ако има друг път ще го отпусна с 1 см.
За да го срежете без да се разнищи първо го калайдисайте /с поялника/ или го срежете с електрожен, аз бях с поялника - стана супер.
Май се поолях, ама си се кефя, че аз го направих и то само срешо 1 лв. за жило. Е после изпих 1-2-3------- бири с братя Къртеви-суджук за добре свършената работа, че така.
Малиии ама човека питал за ескорт
.
Извадих жилото от бронята от към квадрата, но първо извадих една малка пласмасова джаджа от другия край на жилото /със зелено/, беше спукана и си помислих, че е от там проблема ама не, само си играх да я лепя . Взех едно жило /от морга/ за ВАЗ, отрязах го на определената дължина като запазих единия квадрат /по-дългия ако имат разлика/ и го вкарах в моята броня /с грес/. Квадрата посва идеално, преди да го вкарате цялото в бронята на другия край сложих тънко маркуче с дължина 5-6мм /термо-шлаухка пасва идеално без дори да я нагрявам/ за да поставя-набия пласмасовата джаджа /със зелено/. Защото жилото от ВАЗ е по-тънко от моето.
Другата джаджа-квадрата от моето жило не го ползвах.
Имайте предвит да отрежете жилото с около 1-2 см по-дълго защото е по-тънко и да не ви стигне при поставянето. При мен точно това се получи, но ако има друг път ще го отпусна с 1 см.
За да го срежете без да се разнищи първо го калайдисайте /с поялника/ или го срежете с електрожен, аз бях с поялника - стана супер.
Май се поолях, ама си се кефя, че аз го направих и то само срешо 1 лв. за жило. Е после изпих 1-2-3------- бири с братя Къртеви-суджук за добре свършената работа, че така.
Малиии ама човека питал за ескорт

Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта