Страница 1 от 1

Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 08 май 2010, 19:40
от nanobanano
Здравейте.Колата е Форд Орион 1.8 Чист дизел.
Проблема е,че няма скорости,докато е запалена,а като е изагасена си се сменят скоростите.
Свалена е скоростната кутия и съединителя.Взехме феродов диск като закарахме стария и да гледат по него.По номерата от стария ни дадоха някакъв,който не става-не ляга плътно понеже е по-издадена остта,а и около прожинките също.Отделно вътрешния "капак" е с по-голям диаметър от този на оригиналния(не става дума за остта,а за металния капак около прожините)Вижда се на снимките самия капак е по-близо до феродото,от колкото на оригиналния диск..Съжалявам ,че ползвам такива термини :oops:
Прикачвам и две снимки на оригиналния и на новия диск.Явно се вижда,и че "по дизайна" има разлика.Трябва ли да е едно към едно или сега ги правят някакви такива?Ужким всичко е по каталог...
Търсих с търсачката,но то много теми :? Моля Ви помагайте _friends_

Първата снимка е на стария диск.
Изображение

Изображение

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 08 май 2010, 19:53
от HACKO
Не трябва тази разлика да е проблем (естествено ако никъде не опира), или нещо сте сгрешили при монтирането или и притискателя е за смяна. Педала с автоматично регулиране на жилото ли е или има болт за регулиране?

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 08 май 2010, 20:10
от Shooter
Дизайна не е от значение. въпрос на виждане на фирмата производител. Но след като имаш разлики в размерите, то този диск не е за теб. оттам ти идват и проблемите. диска увлича амбреажната ос и естествено като работи двигателя не можеш да включиш. т.е. диска зацепва независимо от съединителя който трябва да го освободи. съединителя не освобождава амбреажната ос. може да е поради разлика в размерите. пробвай на ръка. натисни съединителя и виж дали се освобождава диска и оста.

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 09 май 2010, 12:26
от nanobanano
HACKO написа:Не трябва тази разлика да е проблем (естествено ако никъде не опира), или нещо сте сгрешили при монтирането или и притискателя е за смяна. Педала с автоматично регулиране на жилото ли е или има болт за регулиране?
Ами не е монтиран просто феродовия като се сложи към диска,който е на двигателя (съединителя) и не ляга по диска плътно,а има луфт между феродовия и другия и за да се допират трябва да се усуква.За това и не го монтираме.
Педала няма болт за регулиране. Да добавя,че колата е 91-ва година.
Shooter написа:Но след като имаш разлики в размерите, то този диск не е за теб. оттам ти идват и проблемите.
Нарисувал съм къде е разликата.Със зелено е размера на планката на стария диск.
Изображение
Вижда се и как около пружините е по-издадена въпросната планка и тя избутва.А уж е по каталог...
А диеаметъра на оста е еднакав,замо че дължината на новия е 2-3 милиметра повече...

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 09 май 2010, 12:56
от Shooter
Този диск не е за теб. вероятно капака на демпферите упира в притискателя. сменяй го

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 09 май 2010, 14:59
от nanobanano
Днес го върнахме и оставихме стария и утре щяли да ни донесат диск едно към едно със стария :)
Обаче чудното е,че при стария има хляб още и може би не е от него проблема...
При изгасена като включи на първа и запали със съединител тръгва направо,значи не работи.
Като кара на първа тропа нещо като "чакър-чакър" и на 2ра се увеличава. Пък всички части са здрави :roll:

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 11 май 2010, 07:52
от chefo_ukr
Колега най вероятно самия притискател е боза вече сїщо така и аксиалния лагер имат износване и от това не отлепя

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 11 май 2010, 08:49
от diesel1.6
Този новият диск ми прилича на отвратителен боклук. Махай го нанякъде, и си купи втора употреба след като провериш дали феродовият всъщност е за смяна, или се е повредила пружината на притискателният или вилката с лагера.
Избери си оригинално Valeo, Sach, ...
Такива дискове, ако не са намалени по някакви странни причини, струват по около 100 лв, 120 ако са нови. Но ти май си за притискателен, не феродов, или вилка.

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 11 май 2010, 12:46
от G_o_c_e_v
Като кара на първа тропа нещо като "чакър-чакър" и на 2ра се увеличава. Пък всички части са здрави
Абе колега, ти май си за скоростна кутия, не за съединител.

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 13 май 2010, 14:22
от balhara
Имах същия проблем на фиестата ми. Смених абсолютно целия съединител (малко повече пари са, но си заслужава), както и лагерпомпата. Не знам ти дали имаш лагерпомпа, но може и от там да ти идва проблема.
Като си свалях съединитела, той ми се разпадна на парчета, като строшен с чук. Провери точно какво ти е за смяна, ако не ти се дават пари за цял съединител. >:D<:

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 16 май 2010, 00:04
от petar55
Почти винаги аксиалния лагер изтрива палците на притискателния диск и затова съеденителя не може вече да прекъсва въртенето и скоростите не се включват.Лагера също най-много се износва.Смени най вече тези 2 детайла.Вилката също се деформира от загряването.Виждал съм затопени.

Re: Няма скорости при запалена,а при изгасена има?ФордОрион

Публикувано: 21 май 2010, 10:54
от cvetan.cenkov
колега при износен притискателен и феродоф диск съединителят ще пребоксува а няма да не отделя .Това което пишеш че при втора скорост шума се увеличава ми прилича на лагер на скоростна кутия