Страница 1 от 1
проблем с оборотите
Публикувано: 08 юни 2010, 21:01
от p361t0
Ичетах почти целия форум но не открих решение на проблема, колата е от профила ми . Сутрин като запаля на бензин първоначално добре, но после почват да играя оборотите и понякога гасне, на топъл двигател няма проблем.Като съм на газ са добре на студен двигател сутрин.С обикновенна газова съм.Но понякога като спра на кръстовище на газ и оборотите почват да играят и пак понякога гасне но това не го прави винаги, а също така и понякога си дига сама обороти до 1500-2000 на газ.И тези мизерии на газ ги прави по често като загрее колата по рядко на студен двигател.Смених кабели ,свещи.Ще черпя ако някои си има представа от какво е това.
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 08 юни 2010, 21:30
от baro
Колега като начало пробвай да си изчистиш клапана за празен ход.Малко е играчка защото е набутан под дроселната клапа трябва да свалиш и нея леко с гарнитурата ,а за по сигурно си вземи силикон за гарнитури че може после да почне да смуче въздух което също е проблем.А самия клапан се държи на 3 болчета с ключе 8 ги развиваш и внимателно го издърпваш.Аз моя го чистих 2 пъти ефект има ,също така изчисти дроселната клапа .Ползвай някакъв разтворил например кореселин .Забравих да кажа също така ще ти трябва и комплект торхсове,за да развиеш дроселната клапа .Виж този линк какво представлява клапана.
http://www.smolian.eu/ford/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 08 юни 2010, 22:28
от Edinuser
Колега огледай си и дали не смуче въздух от някъде - вакуумни линии, предпазни клапани на газовата (ако имаш такива - трябва да прилепват плътно!) и т.н.
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 09 юни 2010, 00:34
от p361t0
Мерси много колеги ще пробвам с чистене на дросела и клапана.Въздух не смуче това го гледах.Пак мерси за отговора ще пиша какшо е станало.
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 10 юни 2010, 23:40
от p361t0
Изчистих дроселната клапа клапана за празния ход има малко подобрение ама пак си ги прави тези мизерии.Незнам вече да не е ламбда сондата да е преебана нещо незнам.Възможно ли е да е от нея колеги.И лошото е че не мога да я закарам на диагностика, защото неможем да намерим буксата.Няма я никаде нито в краката някаде нито отпред при двигателя.Забелязах че на копютъра имам едно капаче от долна страна отворих го и видях платка ама завършва като букса мъшка.Нещо като старите дискети за игрите така завършва възмоно ли е това да е буксата?
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 11 юни 2010, 13:26
от Revell
Това не е за диагностика. Ако си с ECC IV компютър виж къде отиват кабелите от 17 и 48 пин на куплонга му. При мен Escort '92 излизат на троен куплунг точно до ЕDIS модула. При мен правеше такива мизерии като не ми работеше VSS(Vehicle Speed Sensor), който е на скоростната курия. При зацапан MAF също може да се получи или при лош TPS. Пиши за развитие

Re: проблем с оборотите
Публикувано: 12 юни 2010, 16:53
от p361t0
Значи проблема си остава не мога да го реша.И да кажа проблема как е точно.Значи сутрин като запаля оборотите играят между 500-1500 и като подам газ глъхне и после се изфорсира или мн трудно се форсира.Това става въпрос за бензин на газ няма такъв проблем.Чистих дроселна клапа клапана за празен ход, за маф не съм сигорен правелно ли съм го изчистил пръсках го с спрей за контакти докато се изчисти.Няма извадени маркучи за вакуум.Вече не знам а искам да карам колата на бензин вече.
Поздрави и благодаря на отзовалите се.
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 12 юни 2010, 17:33
от baro
И при мен колега колата не върви на бензин и вече се съмнявам за мръсни дюзи но още не съм се наканил да ги изчистя на ултразвук.
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 13 юни 2010, 22:43
от p361t0
Датчика на дроселовата клапа може ли да се сваля и да се чисти?И може ли да ми прави тези мизерии от датчика който се намира на колекторните траби като махнеш дроселната клапа се вижда?
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 14 юни 2010, 10:33
от Revell
Да може, това е тояно TPS-a (дроселова клапа).
Re: проблем с оборотите
Публикувано: 14 юни 2010, 15:15
от kotyo
Като за начало един ресет и обучение на компа. Понякога се ошашква и прави подобни простотии. Ако въздушния филтър е на повече от 6-7х.км също не е лошо да се смени, че с тия злостни прахоляци се задръства за нула време..