Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
- villain
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Колеги става дума за колата от подписа ми. Проблемът и е, че при тръгване от място изпушва отзад (почти колкото стар Икарус). Димна завеса от всякъде. След като тръгне пушека спира до момента когато стигне около 2100 оборота и пак започва да пуши (тоест като се включи турбото). След минаването на 3000 оборота колата спира да пуши. Когато работи на празен ход колата не пуши въобще. При потегляне от спряло положение ми се струва, че забива муцуна до момента в който се включи турбото след което се изстрелва, но с подобаващият и пушек. Включи ли се турбото върви като звяр.
Ето какво съм направил до момента:
1.Диагностика в Мото Пфое - два пъти. Казват, че според компютъра им всичко е наред. Да обаче и те виждат, че пуши. От там измислят, че били спукани двата дебели маркуча на интерколера. Смениха ги. Колата пак пуши. Бил зацапан EGR-a. Свалиха го, а той представяте ли си - чист и работещ. От там казаха, че е замърсен разпределителя на газовете към турбото. Отвориха го, но и той чист. И от там отсякоха, че турбото е задръстено, но те не чистели, а сменяли с ново. Благодарих им и им казах да си гледат работата.
2.Карах я в друг сервиз - диагностика и пак потвърдиха, че всичко е наред. Да ама колата пуши. Казаха ми да я покарам извън градско с повече газ за да се продуха. Ходих два пъти до Правец и обратно по работа - на магистралата средна скорост 140 на места 200 км/ч. Пушека си продължава.
3.Свалиха турбото за почистване (по препоръка на Мото Пфое). Занесоха го в сервиз за турбокомпресори. Момчето го е отворило, почистило, балансирало направо все едно е ново. Каза, че не е било толкова мръсно. Качиха го - колата върви много яко, но пушека си го има.
4.Последно в друг сервиз предположиха, че катализатора е задръстен. Отидох избушиха го. Колата върви още по добре, но пушека си остана.
Вече не знам какво да правя и проверявам. Срам ме е като тръгвам на светофарите, особено в центъра.
Ако имате идеи моля Ви да помагате.
Ето какво съм направил до момента:
1.Диагностика в Мото Пфое - два пъти. Казват, че според компютъра им всичко е наред. Да обаче и те виждат, че пуши. От там измислят, че били спукани двата дебели маркуча на интерколера. Смениха ги. Колата пак пуши. Бил зацапан EGR-a. Свалиха го, а той представяте ли си - чист и работещ. От там казаха, че е замърсен разпределителя на газовете към турбото. Отвориха го, но и той чист. И от там отсякоха, че турбото е задръстено, но те не чистели, а сменяли с ново. Благодарих им и им казах да си гледат работата.
2.Карах я в друг сервиз - диагностика и пак потвърдиха, че всичко е наред. Да ама колата пуши. Казаха ми да я покарам извън градско с повече газ за да се продуха. Ходих два пъти до Правец и обратно по работа - на магистралата средна скорост 140 на места 200 км/ч. Пушека си продължава.
3.Свалиха турбото за почистване (по препоръка на Мото Пфое). Занесоха го в сервиз за турбокомпресори. Момчето го е отворило, почистило, балансирало направо все едно е ново. Каза, че не е било толкова мръсно. Качиха го - колата върви много яко, но пушека си го има.
4.Последно в друг сервиз предположиха, че катализатора е задръстен. Отидох избушиха го. Колата върви още по добре, но пушека си остана.
Вече не знам какво да правя и проверявам. Срам ме е като тръгвам на светофарите, особено в центъра.
Ако имате идеи моля Ви да помагате.
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Здравей!
Проверил си и си сменил всичко, без обичайния виновник за проблемите - нафтовата помпа.
С Ескорта от подписа ми (1.8 ТД) имах много подобен на твоя проблем - бял пушек на празен ход и при отнемане на газта, ряз и тяга с черен пушек при ускорение и неравномерен празен ход...
Смених главата на нафтовата помпа и колата тръгна още по-добре от преди да се скапе. В допълнение почистих турбото, катализатора, ЕГР, генеразията, интеркулера и т.н.
В допълнение - преди да премина към най-тежката диагноза - проблем с нафтовата помпа - почистих и смених запушените дюзи, но проблема не се оправи, т.е. трябваше да се предприема най-неприятния и тежък (и скъп) ремонт при дизелов мотор - смяна или ремонт на горивна помпа.
Много е важно после да ти направят коректна настройка на помпата (с индикатори или на стенд) - студеният двигател шуми и трака (с "изпреварващ" ъгъл на впръскване) докато вдигне температура, след което мотора утихва и върви като изтърван...
Провери си нафтовата помпа при доверен майстор или в свестен сервиз, където наистина разбират от дизели!
Успех!
P.S.: Колеги, добре че този форум, че ако трябва да разчитаме на некадърните майстори навред (като изброените по-горе), винаги ще караме бракми... Колегата е минал през 5 сервиза и никой не му е оправил проблема! Пази Боже!
Проверил си и си сменил всичко, без обичайния виновник за проблемите - нафтовата помпа.
С Ескорта от подписа ми (1.8 ТД) имах много подобен на твоя проблем - бял пушек на празен ход и при отнемане на газта, ряз и тяга с черен пушек при ускорение и неравномерен празен ход...
Смених главата на нафтовата помпа и колата тръгна още по-добре от преди да се скапе. В допълнение почистих турбото, катализатора, ЕГР, генеразията, интеркулера и т.н.
В допълнение - преди да премина към най-тежката диагноза - проблем с нафтовата помпа - почистих и смених запушените дюзи, но проблема не се оправи, т.е. трябваше да се предприема най-неприятния и тежък (и скъп) ремонт при дизелов мотор - смяна или ремонт на горивна помпа.
Много е важно после да ти направят коректна настройка на помпата (с индикатори или на стенд) - студеният двигател шуми и трака (с "изпреварващ" ъгъл на впръскване) докато вдигне температура, след което мотора утихва и върви като изтърван...
Провери си нафтовата помпа при доверен майстор или в свестен сервиз, където наистина разбират от дизели!
Успех!
P.S.: Колеги, добре че този форум, че ако трябва да разчитаме на некадърните майстори навред (като изброените по-горе), винаги ще караме бракми... Колегата е минал през 5 сервиза и никой не му е оправил проблема! Пази Боже!
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- villain
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
При мен пушекът е много тъмно черен. На празен ход няма дори следа от какъвто и да е пушек. Все едно, че колата не работи. Празните и обороти са постоянни и не помръдват. Мисля си, че в Мото Пфое на двете диагностики, които правих щяха да хванат, ако имаше проблем помпата. Те само това и чакат - да ти кажат, че нещо е за смяна чиято стойност е над 2000 лева, а ти да ги гледаш като посрано дете майка си. (дюзи, помпи, турбо компресори са им любимите думи с които имат за цел да те разкарат, а не да ти помогнат)
Аз по се съмнявам в дебитомера от колкото в помпата, но нека и други колеги да изкажат своето мнение, че за една седмица дадох по сервизи над 1000 лева с нулев резултат.
Ти къде я прави твоята помпа и кой и как откри, че проблема е в нея? На диагностика ли или къде?
Аз по се съмнявам в дебитомера от колкото в помпата, но нека и други колеги да изкажат своето мнение, че за една седмица дадох по сервизи над 1000 лева с нулев резултат.
Ти къде я прави твоята помпа и кой и как откри, че проблема е в нея? На диагностика ли или къде?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Помпата на TDCI няма нищо общо със помпите при TDI.Тя просто създава налягане в общата рампа и компютъра определя кой инжектор кога и за колко да се отвори.Ако налягането в рампата е в допустимите граници,няма как да е от помпата.Тя е съвсем просто устройство,което много трудно може да се повреди,за разлика от предишните поколения,където е доста по-сложна и прецизна и вероятността да се повреди е доста по-голяма.
На мен по-скоро ми прилича на инжектори,но нека някой който е имал такъв проблем да сподели,ако го е решил.
На мен по-скоро ми прилича на инжектори,но нека някой който е имал такъв проблем да сподели,ако го е решил.
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Имам си мой майстор, на когото много вярвам и за когото смятам, че е специалист по автомобилите. И не защото ми е приятел, а защото много си разбира от работата - има 2 висши образования по ДВГ, маса специализации и сертификати, бивш автомобилен състезател е и прочие.villain написа:При мен пушекът е много тъмно черен. На празен ход няма дори следа от какъвто и да е пушек. Все едно, че колата не работи. Празните и обороти са постоянни и не помръдват. Мисля си, че в Мото Пфое на двете диагностики, които правих щяха да хванат, ако имаше проблем помпата. Те само това и чакат - да ти кажат, че нещо е за смяна чиято стойност е над 2000 лева, а ти да ги гледаш като посрано дете майка си. (дюзи, помпи, турбо компресори са им любимите думи с които имат за цел да те разкарат, а не да ти помогнат)
Аз по се съмнявам в дебитомера от колкото в помпата, но нека и други колеги да изкажат своето мнение, че за една седмица дадох по сервизи над 1000 лева с нулев резултат.
Ти къде я прави твоята помпа и кой и как откри, че проблема е в нея? На диагностика ли или къде?
Работи честно, чисто, коректно, изгодно и най-важното качествено, не като масата пишман-майстори...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Има логика в идеята ти,но пък колегата казва,че си има мощност колата и си върви.synthez 3D написа:На мен по-скоро ми прилича на инжектори,но нека някой който е имал такъв проблем да сподели,ако го е решил.
А до колкото чета в други теми,където прословутите инжектори на TDCI-то дават фира... симптома е пушек,липса на мощност и оранжевата лампа check engine.
Като чета из подобни теми все проблема е бил в инжекторите,срещнах само една с такива симптоми и проблем в турбината.Колегата е профилактирал турбината,така,че изключваме проблема в нея => остават инжектори,или по скоро само един.
Ако е това приготви си още 1000лв.


- villain
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
В Мото Пфое казаха, че инжекторите са добре (понеже ги попитах) и че ако има проблем в тях ще почне да мига жълтата лампа. Колата иначе много върви. На магистрала Хемус стигнах до 200 без проблем (нали я продухвах от черни сажди и магии
), а можеше и още но ме хвана шубе.
Може ли да се е запушил инжектор и да не свети лампата?

Може ли да се е запушил инжектор и да не свети лампата?
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 16 май 2009, 18:29
- Модел на автомобила: форд фокус 1.8 tdci 100h.p.
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Сменял ли си скоро въздушния филтър?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Може ли да кажеш кой е монтьорът, или той работи тайно?dr. Svetlyo написа:Имам си мой майстор, на когото много вярвам и за когото смятам, че е специалист по автомобилите. И не защото ми е приятел, а защото много си разбира от работата - има 2 висши образования по ДВГ, маса специализации и сертификати, бивш автомобилен състезател е и прочие.villain написа:...
Ти къде я прави твоята помпа и кой и как откри, че проблема е в нея? На диагностика ли или къде?
Работи честно, чисто, коректно, изгодно и най-важното качествено, не като масата пишман-майстори...
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Мога да кажа, естествено - инж. Атанас Захариев!diesel1.6 написа:Може ли да кажеш кой е монтьорът, или той работи тайно?dr. Svetlyo написа:Имам си мой майстор, на когото много вярвам и за когото смятам, че е специалист по автомобилите. И не защото ми е приятел, а защото много си разбира от работата - има 2 висши образования по ДВГ, маса специализации и сертификати, бивш автомобилен състезател е и прочие.villain написа:...
Ти къде я прави твоята помпа и кой и как откри, че проблема е в нея? На диагностика ли или къде?
Работи честно, чисто, коректно, изгодно и най-важното качествено, не като масата пишман-майстори...

Работи сам, има малък сервиз. Запознатите в средите сигурно го познават...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Не е известен като добър специалист по горивна апаратура. Може да е монтьор в по-разширен смисъл и просто да се старае като прави някоя кола...
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Аз имам само добри впечатления от него и виждам, че разбира и се справя. Що се отнася до качеството на работата му - старае се и след това намирам колата в съвсем приличен вид - чиста, измита, а ремонта винаги е успешен!diesel1.6 написа:Не е известен като добър специалист по горивна апаратура. Може да е монтьор в по-разширен смисъл и просто да се старае като прави някоя кола...
Спечелил е доверието ми!

Пък нали караме Форд - рядко нещо голямо се троши...
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Аз затова питах кой е, за да го пробваме. Няма значение колко е известен, ако върши работа. Все пак като е неизвестен е трудно да го намерим... може да помогнеш още за това.
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
И да обясня къде е сервиза - няма да го намериш - мн. е забутан и изобщо не прилича на сервиз. Трябва да те заведа... Намира се на Почивка, до обръщача.diesel1.6 написа:Аз затова питах кой е, за да го пробваме. Няма значение колко е известен, ако върши работа. Все пак като е неизвестен е трудно да го намерим... може да помогнеш още за това.
Ако искаш да ти пиша на лично, че омазахме темата на човека... или да пусна тема за майстора в раздела СЕРВИЗИ И УСЛУГИ.
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 апр 2010, 18:37
- Модел на автомобила: Mondeo 2008 2.0 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Въздушен филтър ?
- sanndo
- потребител
- Мнения: 552
- Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
на мене винаги ми пуши колата като заредя на ШЕЛ-а 
пробвай да смениш нафтата.....

пробвай да смениш нафтата.....

-
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 11 мар 2010, 15:00
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
колега споко има решение на проблема тука четах абсолютно иден проблем като твоя и там проблема го решика като откриха мн. малка дупчица провери си системата мн.добре успех
- villain
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
След 8 месеца тормоз, доста пари хвърлени на вятъра и много - много нерви, най-накрая колата я оправиха и то не къде да е, а в МОТОПФОЕ - Люлин за няма и един час. Просто не мога да повярвам, че е толкова голяма разликата в нивото на компетентност между МОТОПФОЕ - Люлин и МОТОПФОЕ - Младост. Бягайте от МОТОПФОЕ - Младост по-далече. Техните предположения ми струваха около 1000 лв. без да има ни най-малък ефект.
Сега по проблема: Закарах колата в МОТОПФОЕ - Люлин. Хората я приеха и аз си тръгнах. След един час ми се обаждат, че колата е готова. Аз си помислих, че се бъзикат. Пратих баща ми да я вземе, защото нямах възможност да изляза от работа. Действително колата беше оправена. Върви като бясна, а няма грам черен пушек от ауспуха. Така че Аз пък противно на много колеги горещо препоръчвам за по-завъртяни проблеми МОТОПФОЕ - Люлин.
Не мога да кажа какво и е било на колата защото не съм я взимал Аз, а баща ми. На фактурата пише:
позиция: 0990 1.СВ. на WDS към автомобил - 54 лв. с ДДС
1104 2.Програмиране нов PCM - 16.20 лв. с ДДС
Моля някой, ако разшифрова втората позиция да напише какво са препрограмирали, че ми е интересно и на мен
Лек ден!
Сега по проблема: Закарах колата в МОТОПФОЕ - Люлин. Хората я приеха и аз си тръгнах. След един час ми се обаждат, че колата е готова. Аз си помислих, че се бъзикат. Пратих баща ми да я вземе, защото нямах възможност да изляза от работа. Действително колата беше оправена. Върви като бясна, а няма грам черен пушек от ауспуха. Така че Аз пък противно на много колеги горещо препоръчвам за по-завъртяни проблеми МОТОПФОЕ - Люлин.
Не мога да кажа какво и е било на колата защото не съм я взимал Аз, а баща ми. На фактурата пише:
позиция: 0990 1.СВ. на WDS към автомобил - 54 лв. с ДДС
1104 2.Програмиране нов PCM - 16.20 лв. с ДДС
Моля някой, ако разшифрова втората позиция да напише какво са препрограмирали, че ми е интересно и на мен

Лек ден!
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
При мен проблемът се оправи със затягането на едно маркуче, което беше хлабаво... влиза от вакума към EGR.
Сега гледам, че почти не пуши, на фона на това, което беше до преди седмица.
Сега гледам, че почти не пуши, на фона на това, което беше до преди седмица.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 11 ное 2009, 17:02
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 TDCI
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши и не знам какво да направя - ПОМОЩ
Здравейте,
При мен се появи същия проблем.Мондеото (2.0TDCI-130hp, MK3')пуши като нафтова печка като го настъпя. На празен ход и при движение ако педала на газта го галя почти не пуши, но настъпя ли го тези зад мене изчезват в черен облак.Като мощност не усещам някаква съществена разлика.Въздушния филтър е в приличен вид, турбината работи и не се чува от някъде да изпуска.Може би не е лошо да се види EGR-а но явно ще се ходи в Мотопфое. Ако някой има някакви предложения какво бих могъл сам да проверя преди това ще съм благодарен.
При мен се появи същия проблем.Мондеото (2.0TDCI-130hp, MK3')пуши като нафтова печка като го настъпя. На празен ход и при движение ако педала на газта го галя почти не пуши, но настъпя ли го тези зад мене изчезват в черен облак.Като мощност не усещам някаква съществена разлика.Въздушния филтър е в приличен вид, турбината работи и не се чува от някъде да изпуска.Може би не е лошо да се види EGR-а но явно ще се ходи в Мотопфое. Ако някой има някакви предложения какво бих могъл сам да проверя преди това ще съм благодарен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта