Страница 1 от 1
Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 13 юли 2010, 09:27
от tisho_1000
Здравейте колеги! Имам следните два проблема с Мондеото 1.8TDi ENDURA DE:
1. Трудно пали, няма зима, няма лято, мондеото върти стартер, акумулатор всичко е ОК. Никога не пали от първият път, върти по 15 - 20 секунди, с пълна газ, без газ - не иска, на второто завъртане пали от ряз. Имам чувството че пали "когато си иска"
2. Двигателя работи отлично без странични шумове, кристален и изчистен звук, не пуши, но като че ли няма нужното ускорение. Турбото явно надува защото ми издува ръката като хвана тръбата, но се усеща чак на 2900 - 3000 оборота и то не усезаемо, а до тия обороти е пълен мъртвец.
Километрите на колата са 268 000 км. Ако някой има идея за решаването на тези два проблема ще съм му благодарен да сподели опит.
Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 13 юли 2010, 13:00
от baro
Колега не споменаваш има ли нещо сменено по колата като горивен филтър ,подгревни свещи такива елементарни неща за паленето на един дизелов мотор а за невървенето пак може да е от филтър, дюзи ,но нека да се изкаже някой който разбира повече от дизели.Успех.
Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 13 юли 2010, 15:28
от tisho_1000
Сменени масло, горивен филтър, въздушен филтър, свещите и релето са проверени - работят безупречно!
Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 13 юли 2010, 18:25
от gazetto
Въздух в системата....като я издуеш с рязко газ до долу,изпушва ли стабилно?
Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 14 юли 2010, 14:05
от tisho_1000
Изпушва стабилно черно, откъде може да взима въздух, маркучетата за излишната нафта ги сменях скоро - сухи са
Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 14 юли 2010, 14:29
от gazetto
Така въздух може да взима отвсякъде по системата.Има много теми за дизел дет гълта въздух.А по въпроса за невървенето и много то пушек.На помпата има един клапан който с мъркуче отива към турбото.Сваляш тоя клапан,разглобяваш го и зачистваш хубаво.Вътре ще видиш едно малко цилиндърче с нещо като малко буталце дето трябва да се движи нагоре надолу.Най-вероятно то засяда и колата си върви кат чист дизелак

.Аз онзи ден го правих това упражнение.При мен на моменти имаше турбо,на моменти нямаше.Сега има постоянно.Успех и пиши за резултата.А и след като сваляш клапанчето системата ще се опразни и трябва да подкачиш нафта,в противен случай требва як акумулатор.
Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 15 юли 2010, 10:17
от форд мк2
gazetto написа:Така въздух може да взима отвсякъде по системата.Има много теми за дизел дет гълта въздух.А по въпроса за невървенето и много то пушек.На помпата има един клапан който с мъркуче отива към турбото.Сваляш тоя клапан,разглобяваш го и зачистваш хубаво.Вътре ще видиш едно малко цилиндърче с нещо като малко буталце дето трябва да се движи нагоре надолу.Най-вероятно то засяда и колата си върви кат чист дизелак

.Аз онзи ден го правих това упражнение.При мен на моменти имаше турбо,на моменти нямаше.Сега има постоянно.Успех и пиши за резултата.А и след като сваляш клапанчето системата ще се опразни и трябва да подкачиш нафта,в противен случай требва як акумулатор.

Снима ли как се сваля тоя клапан? На моя Ескорт ми се видя буквално, че трябва да извадя помпата за да стигна до него!?
Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 15 юли 2010, 14:23
от gazetto
Не съм снимал (забравих).Но при мондеото има място напред да се свали без проблем.С ключ 36 май беше.Ако нямаш действаш с тръбния (като мен).Развърта се и пада.Резбата е малко,а и излиза леко диагонално на долу.Не би трябвало да е проблем.А отпред ако ти пречат перките,ги свали

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi
Публикувано: 16 юли 2010, 21:04
от archery
Аз имам подобен проблем. Но при мен(90% съм сигурен) е от това, че нямам достатъчно компресия. Ако искаш заведи колата да я замерят.