Страница 1 от 1

Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 13 юли 2010, 09:27
от tisho_1000
Здравейте колеги! Имам следните два проблема с Мондеото 1.8TDi ENDURA DE:
1. Трудно пали, няма зима, няма лято, мондеото върти стартер, акумулатор всичко е ОК. Никога не пали от първият път, върти по 15 - 20 секунди, с пълна газ, без газ - не иска, на второто завъртане пали от ряз. Имам чувството че пали "когато си иска"
2. Двигателя работи отлично без странични шумове, кристален и изчистен звук, не пуши, но като че ли няма нужното ускорение. Турбото явно надува защото ми издува ръката като хвана тръбата, но се усеща чак на 2900 - 3000 оборота и то не усезаемо, а до тия обороти е пълен мъртвец.
Километрите на колата са 268 000 км. Ако някой има идея за решаването на тези два проблема ще съм му благодарен да сподели опит.

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 13 юли 2010, 13:00
от baro
Колега не споменаваш има ли нещо сменено по колата като горивен филтър ,подгревни свещи такива елементарни неща за паленето на един дизелов мотор а за невървенето пак може да е от филтър, дюзи ,но нека да се изкаже някой който разбира повече от дизели.Успех.

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 13 юли 2010, 15:28
от tisho_1000
Сменени масло, горивен филтър, въздушен филтър, свещите и релето са проверени - работят безупречно!

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 13 юли 2010, 18:25
от gazetto
Въздух в системата....като я издуеш с рязко газ до долу,изпушва ли стабилно?

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 14 юли 2010, 14:05
от tisho_1000
Изпушва стабилно черно, откъде може да взима въздух, маркучетата за излишната нафта ги сменях скоро - сухи са

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 14 юли 2010, 14:29
от gazetto
Така въздух може да взима отвсякъде по системата.Има много теми за дизел дет гълта въздух.А по въпроса за невървенето и много то пушек.На помпата има един клапан който с мъркуче отива към турбото.Сваляш тоя клапан,разглобяваш го и зачистваш хубаво.Вътре ще видиш едно малко цилиндърче с нещо като малко буталце дето трябва да се движи нагоре надолу.Най-вероятно то засяда и колата си върви кат чист дизелак :).Аз онзи ден го правих това упражнение.При мен на моменти имаше турбо,на моменти нямаше.Сега има постоянно.Успех и пиши за резултата.А и след като сваляш клапанчето системата ще се опразни и трябва да подкачиш нафта,в противен случай требва як акумулатор.

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 15 юли 2010, 10:17
от форд мк2
gazetto написа:Така въздух може да взима отвсякъде по системата.Има много теми за дизел дет гълта въздух.А по въпроса за невървенето и много то пушек.На помпата има един клапан който с мъркуче отива към турбото.Сваляш тоя клапан,разглобяваш го и зачистваш хубаво.Вътре ще видиш едно малко цилиндърче с нещо като малко буталце дето трябва да се движи нагоре надолу.Най-вероятно то засяда и колата си върви кат чист дизелак :).Аз онзи ден го правих това упражнение.При мен на моменти имаше турбо,на моменти нямаше.Сега има постоянно.Успех и пиши за резултата.А и след като сваляш клапанчето системата ще се опразни и трябва да подкачиш нафта,в противен случай требва як акумулатор.
*00118* Снима ли как се сваля тоя клапан? На моя Ескорт ми се видя буквално, че трябва да извадя помпата за да стигна до него!?

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 15 юли 2010, 14:23
от gazetto
Не съм снимал (забравих).Но при мондеото има място напред да се свали без проблем.С ключ 36 май беше.Ако нямаш действаш с тръбния (като мен).Развърта се и пада.Резбата е малко,а и излиза леко диагонално на долу.Не би трябвало да е проблем.А отпред ако ти пречат перките,ги свали :) _friends_

Re: Трудно пали и не върви MK2 1.8TDi

Публикувано: 16 юли 2010, 21:04
от archery
Аз имам подобен проблем. Но при мен(90% съм сигурен) е от това, че нямам достатъчно компресия. Ако искаш заведи колата да я замерят.