МАховик и съединител
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
МАховик и съединител
Съвместимили са маховика и съединителя на Фокус 2.0 16В Зетек и Ескорт 1.8Д
Знам че 1.6 бензин и 1.8Д са съвместими така че питам за фокус
Знам че 1.6 бензин и 1.8Д са съвместими така че питам за фокус
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разбирам какво имаш предвид, но вече ти казах. На Мондео 2.0L маховика е 240 мм. (скоростна кутия MTX-75, друга не се монтира!) и не влиза във скоростната кутия на Ескорт и Фиеста (BC type, както IB-5 type) - те ползват друг маховик, 220 мм.
Така, че е много вероятно комбинацията за която питаш ти да е невъзможна!
По принцип ще спомена и друго. Маховик от 1.6 8V, 1.4 8V, 1.3 8V, 1.1 8V става на коляновият вал на 16 клапановите двигатели, но трябва да се разширят дупките на маховика за закрепване - разположението на болтовете съвпада.
А за какво ти е да слагаш такъв съединител? Мислиш, че този от Фокус е "по-корав"? Купи си хубав съединител (нали си в чужбина?) - AP Racing 4 paddle clutch, мисля ще ти реши проблема!
P.S. : Ако решиш да купуваш такъв съединител, купи и за мен! Това сериозно.
Така, че е много вероятно комбинацията за която питаш ти да е невъзможна!
По принцип ще спомена и друго. Маховик от 1.6 8V, 1.4 8V, 1.3 8V, 1.1 8V става на коляновият вал на 16 клапановите двигатели, но трябва да се разширят дупките на маховика за закрепване - разположението на болтовете съвпада.
А за какво ти е да слагаш такъв съединител? Мислиш, че този от Фокус е "по-корав"? Купи си хубав съединител (нали си в чужбина?) - AP Racing 4 paddle clutch, мисля ще ти реши проблема!
P.S. : Ако решиш да купуваш такъв съединител, купи и за мен! Това сериозно.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
Единствения маховик изъединител който се продава е за фокус 2.0 16в зетек. Идва с олоекотен маховик и 2 ниво притескател и съединител които няма пружини
Е още един въпрос- съвместими ли са с 1.8 16В
220мм става ли на мойта кола. щото намерих пълен комплект ама скъп, брат 1000$
paci: Пробвай да се събираш в един пост защото следващия път може да не съм спал и да си заминат 2-3 последователни твои поста без да си направя труда да ги събера!!!
Е още един въпрос- съвместими ли са с 1.8 16В
220мм става ли на мойта кола. щото намерих пълен комплект ама скъп, брат 1000$
paci: Пробвай да се събираш в един пост защото следващия път може да не съм спал и да си заминат 2-3 последователни твои поста без да си направя труда да ги събера!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ух, ама задаваш едни въпроси...okm написа:220мм става ли на мойта кола. щото намерих пълен комплект ама скъп, брат 1000$
Ако скоростната ти кутия е такава:

То тогава маховика ти е 220 мм. На този размер маховик пасва съединиtел и МОЖЕ БИ притискател от Escort RS Turbo.
добявам: съединител и претискател от Escort RS Turbo стават, но само от серия 1 Escort RS Turbo, 220 мм. съединител!!!
Последна промяна от disc на 22 май 2007, 21:26, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
Експерименти- до колко коня може да понесе двигателя. Поръчал сам JЕ бутала и EAGLE биели, само не знам дали ще могат да ми направят нов кол.вал.Сега търся съединител и маховик. А колегата дето каза за кантара - е колега то това е целта по-леки елементи повече въртящ момент. А пък ако говориш за цена - тука нема да казвам щот ме боли главата.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

fiestaracing-just race!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ехее... моето 1.4 Турбо отнасяше 2 Bar почти, над 20 psi (степентта на сгъстяване е по-висока - 8,5:1 спрямо Fiesta RS Turbo 8:1). И всичко това със стандартни карантий/железа и на LPG.fiestaracing написа:Само за информация:1.6RS(CVH) turbo с корекция на стандартни бутала,макар и за кратко понася надув до почти 2атм+промени в инжекцията разбира се!така става малко над 210кс. при стандартни 132-136кс.[/i]
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
Единствения начин за намаляне на компресията е чрез буталата. Използват се тези с вдлябнато плато или тези които имат VALVE RELIEF.Точно така колега. Повече бууст повече мощност, ама не винаги. До последно Сиереното турбо надуваше около 0,9 бар = 13 пси. Сега търся турбо от Ендура GT1544S за повече бууст 1,2 - 1,3 бар. чисто ново го намерих за 480 евро ама не ми се дават толкова. Купих електрически суперчарджур което ще е в паралел на GT1544S да избегне ЛАГА и постигане на мощност при ниски обороти.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
на маховика са зъбите за запалването, късмет е да са същите.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
По-леки елементи, повече въртящ момент???? Ако си убеден в това, недей да се занимаваш повече с коли. По-леките елемнти предават повече мощност и динамика, но не и момент.okm написа:Експерименти- до колко коня може да понесе двигателя. Поръчал сам JЕ бутала и EAGLE биели, само не знам дали ще могат да ми направят нов кол.вал.Сега търся съединител и маховик. А колегата дето каза за кантара - е колега то това е целта по-леки елементи повече въртящ момент. А пък ако говориш за цена - тука нема да казвам щот ме боли главата.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Каква е нуждата ти от по-сериозен съединител? 105 стандартни коня едва ли ще погубят бързо нормален съединител.baihui написа:Съединител за zetec 1.8 16v.Понеже смятам да сменям моя и ако някой има инфо дали мога да сложа по сериозен от друг модел да драска тука. В смисал дали може да пасне от XR3i или RS2000.
НО да приемем, че случая при теб е особен. Тогава търсиш съединител (препоръчително със притискател) Sasch за EscortRS Turbo Series2!!!. Подчертавам Series2 защото първата серия Ескорт-и са със 190мм. съединител!!! Серия 2 са със 220мм. -> такъв какъвто ти трябва на теб!
Преди 2-3 месеца (колко бързо минава времето ?!?!) монтирах горе упоменатите Sasch изделия на турбото и до преди една седмица всичко беше наред (сега съединителя попревърта от време на време, което ми говори, че трябва да се бръкна за ИСТИНСКИ съединител

Съединителя на XR3i е същият като този който ползваш в момента!
okm има дизелов автомобил. НО всички маховици на бензиновите двигатели са със еднакви "зъби"!traqn_savov написа:на маховика са зъбите за запалването, късмет е да са същите.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта