Страница 1 от 1

МАховик и съединител

Публикувано: 26 апр 2006, 17:56
от okm
Съвместимили са маховика и съединителя на Фокус 2.0 16В Зетек и Ескорт 1.8Д


Знам че 1.6 бензин и 1.8Д са съвместими така че питам за фокус

Публикувано: 28 апр 2006, 11:07
от fiestaracing
:D 99% са несъвместими!Дебелината и теглото на маховиците са различни,а и самите притискатели към тях също са различни!

Публикувано: 28 апр 2006, 16:26
от disc
Едва ли...
Със сигурност не мога да кажа, но мога да преведа друг пример.

Мондео 2.0L маховика на става на 1.6 16V или 1.8 16V Ескорт със старата скоростна кутия (не MTX-75), защото е с по-голям. На цитираните Ескорти (Фиести) маховика е 220 мм.

Публикувано: 01 май 2006, 19:04
от okm
Имам впредвид като цяло - маховик, притескател и съединител.

Също така и мевдуболтово разстояние и диаметъра на маховика.

Публикувано: 01 май 2006, 21:03
от disc
Разбирам какво имаш предвид, но вече ти казах. На Мондео 2.0L маховика е 240 мм. (скоростна кутия MTX-75, друга не се монтира!) и не влиза във скоростната кутия на Ескорт и Фиеста (BC type, както IB-5 type) - те ползват друг маховик, 220 мм.

Така, че е много вероятно комбинацията за която питаш ти да е невъзможна!

По принцип ще спомена и друго. Маховик от 1.6 8V, 1.4 8V, 1.3 8V, 1.1 8V става на коляновият вал на 16 клапановите двигатели, но трябва да се разширят дупките на маховика за закрепване - разположението на болтовете съвпада.

А за какво ти е да слагаш такъв съединител? Мислиш, че този от Фокус е "по-корав"? Купи си хубав съединител (нали си в чужбина?) - AP Racing 4 paddle clutch, мисля ще ти реши проблема!

P.S. : Ако решиш да купуваш такъв съединител, купи и за мен! Това сериозно.

Публикувано: 02 май 2006, 12:59
от fiestaracing
:D Не забравяйте и задвижването на самия притискател-в единия вариант е с жило и вилка ,а в другия с лагерпомпа!Притискателите са мнооого различни!

Публикувано: 02 май 2006, 18:53
от okm
Единствения маховик изъединител който се продава е за фокус 2.0 16в зетек. Идва с олоекотен маховик и 2 ниво притескател и съединител които няма пружини
Е още един въпрос- съвместими ли са с 1.8 16В
220мм става ли на мойта кола. щото намерих пълен комплект ама скъп, брат 1000$
paci: Пробвай да се събираш в един пост защото следващия път може да не съм спал и да си заминат 2-3 последователни твои поста без да си направя труда да ги събера!!!

Публикувано: 02 май 2006, 23:35
от disc
okm написа:220мм става ли на мойта кола. щото намерих пълен комплект ама скъп, брат 1000$
Ух, ама задаваш едни въпроси...
Ако скоростната ти кутия е такава:

Изображение

То тогава маховика ти е 220 мм. На този размер маховик пасва съединиtел и МОЖЕ БИ притискател от Escort RS Turbo.

добявам: съединител и претискател от Escort RS Turbo стават, но само от серия 1 Escort RS Turbo, 220 мм. съединител!!!

Публикувано: 05 май 2006, 00:11
от zzari
Колега,първо ги сложи на кантара и ако са с еднакви килограми,тогава започвай да мериш и пресмяташ диаметри и размери!

Публикувано: 06 май 2006, 12:13
от fiestaracing
:D Абе братлета,всичко хубаво,ама за какво е цялата тая работа!!!Колега,ако обичаш кажи ни какво точно искаш да правиш с този 1.8тд и какъв е проблема на твоя маховик и съединител!!!Искаш да правиш нещо по-Шпортно,или просто експериментираш с машината си?Това много ще улесни всички ни!

Публикувано: 11 май 2006, 07:02
от okm
Експерименти- до колко коня може да понесе двигателя. Поръчал сам JЕ бутала и EAGLE биели, само не знам дали ще могат да ми направят нов кол.вал.Сега търся съединител и маховик. А колегата дето каза за кантара - е колега то това е целта по-леки елементи повече въртящ момент. А пък ако говориш за цена - тука нема да казвам щот ме боли главата.

Публикувано: 16 май 2006, 11:42
от fiestaracing
:D Добре де ,що не нашиеш турбинката да гъчи колкото може,с малка корекция в буталата и характеристиките на помпата!Не мисля че разликата ще е много голяма с новите бутала,ако не пипнеш и турбината!Само за информация:1.6RS(CVH) turbo с корекция на стандартни бутала,макар и за кратко понася надув до почти 2атм+промени в инжекцията разбира се!така става малко над 210кс. при стандартни 132-136кс.

Публикувано: 16 май 2006, 18:39
от disc
fiestaracing написа:Само за информация:1.6RS(CVH) turbo с корекция на стандартни бутала,макар и за кратко понася надув до почти 2атм+промени в инжекцията разбира се!така става малко над 210кс. при стандартни 132-136кс.[/i]
Ехее... моето 1.4 Турбо отнасяше 2 Bar почти, над 20 psi (степентта на сгъстяване е по-висока - 8,5:1 спрямо Fiesta RS Turbo 8:1). И всичко това със стандартни карантий/железа и на LPG.

Публикувано: 17 май 2006, 06:12
от okm
Единствения начин за намаляне на компресията е чрез буталата. Използват се тези с вдлябнато плато или тези които имат VALVE RELIEF.Точно така колега. Повече бууст повече мощност, ама не винаги. До последно Сиереното турбо надуваше около 0,9 бар = 13 пси. Сега търся турбо от Ендура GT1544S за повече бууст 1,2 - 1,3 бар. чисто ново го намерих за 480 евро ама не ми се дават толкова. Купих електрически суперчарджур което ще е в паралел на GT1544S да избегне ЛАГА и постигане на мощност при ниски обороти.

Публикувано: 21 май 2007, 01:34
от baihui
Съединител за zetec 1.8 16v.Понеже смятам да сменям моя и ако някой има инфо дали мога да сложа по сериозен от друг модел да драска тука. В смисал дали може да пасне от XR3i или RS2000.

Публикувано: 21 май 2007, 07:39
от traqn_savov
на маховика са зъбите за запалването, късмет е да са същите.

Публикувано: 21 май 2007, 15:27
от ewgeny
okm написа:Експерименти- до колко коня може да понесе двигателя. Поръчал сам JЕ бутала и EAGLE биели, само не знам дали ще могат да ми направят нов кол.вал.Сега търся съединител и маховик. А колегата дето каза за кантара - е колега то това е целта по-леки елементи повече въртящ момент. А пък ако говориш за цена - тука нема да казвам щот ме боли главата.
По-леки елементи, повече въртящ момент???? Ако си убеден в това, недей да се занимаваш повече с коли. По-леките елемнти предават повече мощност и динамика, но не и момент.

Публикувано: 22 май 2007, 21:23
от disc
baihui написа:Съединител за zetec 1.8 16v.Понеже смятам да сменям моя и ако някой има инфо дали мога да сложа по сериозен от друг модел да драска тука. В смисал дали може да пасне от XR3i или RS2000.
Каква е нуждата ти от по-сериозен съединител? 105 стандартни коня едва ли ще погубят бързо нормален съединител.
НО да приемем, че случая при теб е особен. Тогава търсиш съединител (препоръчително със притискател) Sasch за EscortRS Turbo Series2!!!. Подчертавам Series2 защото първата серия Ескорт-и са със 190мм. съединител!!! Серия 2 са със 220мм. -> такъв какъвто ти трябва на теб!
Преди 2-3 месеца (колко бързо минава времето ?!?!) монтирах горе упоменатите Sasch изделия на турбото и до преди една седмица всичко беше наред (сега съединителя попревърта от време на време, което ми говори, че трябва да се бръкна за ИСТИНСКИ съединител :cry: ~200 Euro). Ако наистина ти трябва - ще ти издиря партидните номера от снимките които пазя, но се приготви за 300+ лв. само за частите!
Съединителя на XR3i е същият като този който ползваш в момента!
traqn_savov написа:на маховика са зъбите за запалването, късмет е да са същите.
okm има дизелов автомобил. НО всички маховици на бензиновите двигатели са със еднакви "зъби"!

Публикувано: 23 май 2007, 01:32
от baihui
ами всички хвалят LUK а като сменях моя преди време сложих някъв дето беше със съмнителен произход...немски правен в турция...износ за русия...пратен от малайзия :) както почти всичко което се продава тук :) Така че ако можеш ми прати номер или някви дани по който да търся нестандартен за моя модел.