Ескорта ми гори доста масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Ескорта ми гори доста масло

Мнение от BukTop » 28 апр 2006, 16:03

За нещастие ескортът ми (1994 1.3 карбуратор, на 234 хил. км) започна да си гори масло доста стабилно. Проверих да няма някой теч отнякъде - няма. Колицата има вече един основен ремонт (сменени сегменти, лагери на коляновия вал и т.н.) Бепе ми чудно дали някой може да ме посъветва нещо, напр. защо го харчи това масло и как може да се оправи. :?

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 28 апр 2006, 21:45

Дали ремонта е качестен? Главата на двигателя пипана ли е? Т.е. паснати ли са леглата и клапаните Сменени ли са водачи и най-вече гумичките

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 28 апр 2006, 22:27

Доста хора ми казаха за гумичките, а те незнам дали са пипани + ремонта беше преди около 60 х км

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 28 апр 2006, 23:02

Форда 1.6 бензин карбуратор 1992 ми гореше доста масло. Мислех че е издухан. Но реших първо да сменя гумичките и тогава да видя. Струваха ми 12 -тина лева комплекта смених си ги сам. Не е сложно използвах скоба от жигули за да натискам пружините на клапаните. Не пасва точно но с малко фантазия ще намериш как да я закрепиш.От както съм ги сменил 40 000км не и доливаме въобще. Дано проблемът ти да е в гумичките.

ПП. Ако го правиш сам внимавай да не изпуснеш някое конусче в дупките за отичане на маслото в картера. Вземи мерки. Аз ги запушвах с по-големки парцалчета.

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 29 апр 2006, 17:01

Благодаря много за информацията. Бих се пробвал и сам ама имам един познат монтьор, на когото ще се доверя. :D

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 05 май 2006, 00:20

Напиши когато ги смениш!И аз имам същия проблем и бях решил да сменям сигменти!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 май 2006, 11:19

Първо замери компесията. Резултата ще си покаже какво трябва по-нататък...

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 05 май 2006, 14:21

къде може да се измери компесията за Сф, на най евтина цена, може ли някой да даде идея

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта