Леко придърпване
Публикувано: 17 авг 2010, 00:21
Здравейте колеги!
Преди около месец закупих моят пръв Ford. Машината е Мондео 2.0 TDDI 115 hp производство края на 2001 г.
Първите ми набюдения са положителни, но имам някои въпроси.
Първият ми въпрос е свързан с турбото. То е с фиксирана геометрия и до колкото разбирам след четене на различни теми, работи постоянно дори ако автомобила е на 1000 оборота. По-осезаемо работата му се чувства, когато двигателя достигне 1750 оборота. Ако не ускорявам яко а плавно, има едно леко потреперване след 1800-1850 оборота, след което колата продължава да си ускорява добре. И тук е въпроса ми - това нормално ли е и къде мога да тествам работата на турбото?
Вторият въпрос е свързан с ел. инсталацията. Наложи ми се да пътувам през нощта и забелязах, че фаровете осезаемо намаляват светлиния поток когато се включи охлаждащата перка, дори и при скорост от 80-90 км/ч. Акумулатора е 82 А/h и е в добро състояние (замерихме го няколко дни преди да тръгна на път). Някой да има идеи относно тоя малък дразнещ факт?
Трето - колата е с ангренажна верига, но има ремък, който задвижва динамото и още някои неща...трябва ли да се сменя?
Предварително Благодаря за съветите и помощта.
Безпроблемно шофиране на всички!
Преди около месец закупих моят пръв Ford. Машината е Мондео 2.0 TDDI 115 hp производство края на 2001 г.
Първите ми набюдения са положителни, но имам някои въпроси.
Първият ми въпрос е свързан с турбото. То е с фиксирана геометрия и до колкото разбирам след четене на различни теми, работи постоянно дори ако автомобила е на 1000 оборота. По-осезаемо работата му се чувства, когато двигателя достигне 1750 оборота. Ако не ускорявам яко а плавно, има едно леко потреперване след 1800-1850 оборота, след което колата продължава да си ускорява добре. И тук е въпроса ми - това нормално ли е и къде мога да тествам работата на турбото?
Вторият въпрос е свързан с ел. инсталацията. Наложи ми се да пътувам през нощта и забелязах, че фаровете осезаемо намаляват светлиния поток когато се включи охлаждащата перка, дори и при скорост от 80-90 км/ч. Акумулатора е 82 А/h и е в добро състояние (замерихме го няколко дни преди да тръгна на път). Някой да има идеи относно тоя малък дразнещ факт?
Трето - колата е с ангренажна верига, но има ремък, който задвижва динамото и още някои неща...трябва ли да се сменя?
Предварително Благодаря за съветите и помощта.
Безпроблемно шофиране на всички!
