Страница 1 от 1

Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 15 окт 2010, 22:13
от emostar
Здравейте, колата е Ford Courier 1.8D.Проблема е че много трудно пали когато е студено а от скоро и като загрее двигателя пак трудно пали.Днес на два пъти ми се случи Спирам на светофар после не мога да тръгна колата си работи(не е угаснала) натискам газта -няма никой.Имам чувството че работи на по ниски обороти и за момент почти угасва и веднага си влиза в обороти без да я пипам..Маслото и филтрите са сменени преди две седмици (около 200км) Свещите са проверени работят..Благодаря предварително..,,...

Годината е 98

мода : За бутона ти казаха :) Сега си оправи профила за да не те питат постоянно от къде си и каква ти е колата ако си забравил да споменеш в ново питане или темата отиде на 2-3 страници.
Успех! :)

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 15 окт 2010, 22:22
от Любо
Ми остава помпата да не подава гориво с достатъчно налягане, май


ПП. Има едно бутонче промени. С него можеш да си променяш постта, вместо да добавяш нов. На мен не ми пречи,ама на мода му е писнало от такива и ако уцелишда е в кофти настроение ще се чудиш що ти е заключил темата и ще се псувате и ще стане ... А па то тва са ти първите два поста... Прочети и правилата на форума _friends_

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 15 окт 2010, 22:45
от emostar
Ок Мерси за бързия отговор,а тоя проблем с помпата дали може да се оправи или трябва да се сменя?

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 15 окт 2010, 22:46
от specialista
И с малко поподробна информация няма да е зле,като :от къде си;каква е помпата(ако знаеш)
и т.н.
За някой това е важно,а мисля и за теб.Проблема е в горивото общо казано(недостиг) а защо е така ...???Дай малко повече инфо да помислим!
Успех!!!

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 15 окт 2010, 22:55
от emostar
От Велико Търново съм Помпата не я знам каква е за съжаление..Проблема започна да се усеща от миналата зима започна по трудно да пали но в сравнение със сега не беше нищо.Като стои в гараж през нощта няма проблем но ако спи навън се въртеше повече докато запали(за мин.зима). А сега и топла като е вече много трудно пали...Както споменах маслото е сменяно скоро възможно ли е да има някаква връзка с проблема защото от горе долу от тогава стана по зле но аз го отдадох на по студеното време понеже точно тогава паднаха температурите....

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 15 окт 2010, 23:24
от escorttd1
Трудното палене ми прилича на изгоряла подгряваща свещ, но щом казваш че са проверени...
А случаят със светофара прилича на въздух в горивната система. Диагностицира се с прозрачен маркуч поставен по пътя на излишната нафта. Може и недостиг на гориво да е.

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 16 окт 2010, 00:07
от specialista
С две думи приятел,трябва си доктор.Ако искаш питай накой който може да определи помпата каква е.Не за друго просто не мога да се сетя дали става дума за старите предкамерни мотори
с механичен Бош или за някое ТДди?Убий ме нямам идея в момента.Не че няма да намерим проблема без значение какъв е мотора и помпата,лошото е че аз в момнта немога да дам повече.Снимай го този мотор да го видим ,така е по-лесно!

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 16 окт 2010, 03:40
от Sasho85
На тези слагат Bosch VE. Започваш от най-лесното-горивен филтър, слагаш прозраното маркуче. Провери с мултицет показанията на температурния датчик(не този за таблото). На студен мотор трябва да е 35-40 килоома. Проверяваш центровката и компресията, може да имаш изгоряла подгревна свещ, но проблема ти няма да се оправи напълно със смяната и. Провери клапана за спиране на горивото дали отваря напълно и ако не го почисти и раздвижи. Ако не излезе нищо до тук, качвай дюзите на стенд да се проверят и чак след това помпата.

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 17 окт 2010, 09:05
от emostar
Така оказа се че има един спукан маркуч и дърпа въздух.Затова нямаше мощност и гаснеше в движение.А паленето го оправиха с центровка.Та сега пали нормално но май аванса й е много защото като е студена чука доста(абе направо лопа)за няколко минути докато се стопли. Човека който ми прави центровката ми каза че няма никакъв проблем.Така ли е ? И може ли да стане някоя беля?

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 16 ное 2010, 21:14
от frauenarzt_46
Здравейте фордаджии,след дълго лутане в търсене на проблемите със запалването не открих нищо,което да ми помогне,та по темата видях постовете на много хора,които се оплакат от запалването.Относно моя форд ви моля за ПОМОЩ,всяка сутрин е мъчение запалването на дизела,или по-точно през сутрин,което ми се струва пълна мистерия един ден пали,след известно въртене,а на другия сваляме цял акумулатор за да запалим и не се получава,палим по най-примитивните начини,които ви дойдат наум-с тикане или изваждане на маркуча от горивния филтър към помпата и пълненето му с нафта,което само говори че за едно денонощие всичката нафта се връща обратно.Сменихме всички маркучи по няколко пъти и няма оправяне,мисълта ми е само резервоара не сме гледали възможно ли е там да има проблем и ако а как да го оправя???!Не отдавна ни се случи на връщане от път да издъхне на 100-тина километра от дома,палим я закачаме всичко и след 2-3 километра изгасва сама,сякаш не е й достиаше гориво,така и и излезе,но откъде не знам.Помпата е БОШ,ходи на ремонт като казаха че няма проблем с нея,но четох една цяла нощ за соленоиден клапан,който можело да не работи,интересното е че като я правим един цял ден и сменим всичко и я обезвъздушим работите се оправят за близките няколко часа.Имайте предвид,че при мъченето за запалване започват едни тресания и от ауспуха излиза за 2-3 секунди гъст черен дим!На помпата има ли някакви гарнитури,които да не стават и да смуче въздух,или всичко е някъде по пътя от резервоара до филтъра,помпата,излишната нафта и пак резервоара?Моля ви дайте ми предложения за решението на проблема,защото ми писна да я правя от 1 месец и тя неще и неще!!!!!

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 27 яну 2012, 16:41
от bestbg
имам същият проблем. Поседи ли 1 нощ ескорта и не пали.Върти върти върти и просто пада тока. Като подам ток, пали доста трудно и трябва да помпам от помпата , почва да тресе излиза гъст черен дим и пали и после работи перфектно. Свещите са сменяни преди 5000км , ремонт (цялостен) на помпата преди 3000км(lucas) (и всички маркучи) нов филтър и всичко и сега като застудя никаква я няма колицата. Съвети?

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 28 яну 2012, 22:55
от DEZNAM
Колегата с ескорта да не му мисли и аз съм с ескорт 1.8 д и трудно паля зимата сутрин .. мисля ,че проблема ти идва от акумулатора... ама с две три подгряванета паля 8) .. дано дойде по-бързо това лято,че с тия дизели да палим лесно.. _friends_

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 29 яну 2012, 12:59
от bestbg
това не е нормално ;( имам caddy 1.9 SDI(това пак май е атмосферен дизел.) и пали от рас .. на тоя по 5 пъти му подгрявам свещите. Компресията мога ли сам да си я проверя?

Re: Courier 1.8D Трудно пали

Публикувано: 29 яну 2012, 14:18
от ЯЛТА
Момчета трябва си една добра профилактика на двигателя, 1.8 атмосферният дизел трябва да пали от четвърт оборот дето се казва.