Fiesta 1.8TD 2000г. не пали
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 18 ное 2009, 11:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8TD 2000г.
- Status: Извън линия
Fiesta 1.8TD 2000г. не пали
Колеги,проблема е следния:
след прехвърляне на двигател (Endura DI) в друго купе колата започна да пуши с бял дим при по-голямо натоварване и да капе течност през ауспуха (масло,антифриз???). След смяна на гарнитура на главата ( по старата нямаше видими следи от пробив от някоя от магистралите) колата поработи известно време и спря да пали. От там се започна едно ходене по мъките - помпата (VP30) отиде на ремонт след което се разбра, че в електрониката няма повреда (транзистор за клапана, стабилизатор..). Възможна ли е евентуална повреда в датчика за обороти на коляновия вал да е причина за спомнатите проблеми?
Благодаря предварително
след прехвърляне на двигател (Endura DI) в друго купе колата започна да пуши с бял дим при по-голямо натоварване и да капе течност през ауспуха (масло,антифриз???). След смяна на гарнитура на главата ( по старата нямаше видими следи от пробив от някоя от магистралите) колата поработи известно време и спря да пали. От там се започна едно ходене по мъките - помпата (VP30) отиде на ремонт след което се разбра, че в електрониката няма повреда (транзистор за клапана, стабилизатор..). Възможна ли е евентуална повреда в датчика за обороти на коляновия вал да е причина за спомнатите проблеми?
Благодаря предварително
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8TD 2000г. не пали
Не съм врачка,но ще кажа две три думи.По първия въпрос,може това дето е капало от аспуха да е било конденз или остатъци от предния мотор(все пак е сменен за нещо).
В голям филм си се вкарал,щом чак си свалил помпата.Достатъчно беше да свалиш една от трабичките за високо налягане и да монтираш там друга тръбичка с някоя дюза отвън за да видиш дали изобщо има впръскване.Ако няма има няколко варианти,или нямаш захранване към помпата,или помпата е с повредена електроника или има забрана от имобилайзер.Ако се впръсква гориво и по някаква логика е достатъчно количеството,то проври центровката!
Успех!!!
В голям филм си се вкарал,щом чак си свалил помпата.Достатъчно беше да свалиш една от трабичките за високо налягане и да монтираш там друга тръбичка с някоя дюза отвън за да видиш дали изобщо има впръскване.Ако няма има няколко варианти,или нямаш захранване към помпата,или помпата е с повредена електроника или има забрана от имобилайзер.Ако се впръсква гориво и по някаква логика е достатъчно количеството,то проври центровката!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 18 ное 2009, 11:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8TD 2000г.
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8TD 2000г. не пали
Благодаря за отговора.Ще качим помпата на колата и ще направим диагностика да видим дали няма да покаже нещо.Ще пиша като има развитие по темата. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта